Nou dames het was erg gezellig op de huishoudbeurs en Janouk ik kom zeker een keer buurten
. We hebben écht enorm gelachen en dat had ik wel even nodig
. Wat dorpse trienen in een grote stad dat vraagt om in de verkeerde metro te stappen
. Ook had mijn collega sjans met een zwerfer in de metro en hebben we ons verbaasd van de gemiddelde leeftijd bij de Christine Le Duc stand
@Tine, fijne vakantie en denk goed aan jezelf
@Tallechie, wat fijn dat Daan lekker heeft doorgeslapen
@Janouk, heerlijk die ritjes van jullie
@Ellis, wat kan jij Fifi heerlijk door het parcours heen sturen
@Poeltje, wat een heerlijke speelfoto van de mannen
't is een schrander dingetje. Ze is nu bezig met de poes. Ene kat, Tommie, is zeer grote je weet wel kater die trekt zich niets van Wiske aan, loopt haar straal voorbij, echt de negeer stand. Andere is poesje, Streepje, en die zit haar echt uit te dagen. Gaat dan op tafel springen, ziet ze haar niet meer, brommen naar Wiske, steeds om het hoekje van de deur gluren, zo staren....
tuthola.
... toen ze daarna ook maar even weer goed liep maar afgesloten. Maar stukken die lekker liepen voelden erg goed aan. Planning was naar buiten te gaan, had ook groom, maar ze waren erg druk met gier uitrijden met van die enorme tractoren en tanks... had het even getimed elke 8, 9 minuten kwamen ze langs.... dus maar even niet.
. Niks voor mij. Had nog een pak gehakt in de vriezer (ergens tijdens een reis in het buitenland gekocht) en deze rook tijdens het rullen zó ontzettend naar varken, varkenslever, varkensspek.... ik kan het niet eens thuisbrengen! Kreeg al een misselijk gevoel tijdens het koken, heb er nog van alles doorheen gegooid, maar kreeg de lucht niet meer uit mijn neus. Man en kinders hebben heeeeerlijk gegeten, en ik loop nu nog rond met een kolkende maag
. En ik ben absoluut geen moeilijke eter, en ook geen fijnproever...
ik vind zo'n lucht ook altijd zoooooo vies
maar goed, alles voor het goede doel
Maar echt alleen is ze dus niet, want ze is met Mies (onze andere hond).