Begrijp volledig dat je het niet meer kunt volgen, die antwoorden
eueueue...dat oefenen we nog niet neeCitaat:de proef die ik in februari moet rijden is met galopwissel op de diagonaal,
Bij Rizanta was het niet zozeer huppen en wippen in alles (gelukkig maar
), maar steeds als hij wilde laten vertrekken voor uitstrekken ging ze dus keurig in galop, dan moest ze weer terug, maar dan gaat ze eerst heel keurig bijna op de plaats galopperen, oortjes helemaal vooruit zo van kijk mij eens en dan in zo'n hoge verzamelde draf wil je haar daaruit rijden weer een hupje ipv voorwaarts en dan doe je meer dan weer in galop enz Die knop van ruimer en voorwaarts zat er maandag simpelweg niet op of zo
maar zoals het er vandaag uitzag / ging was al stukken beter
Ik zeg nu 'kom, kom', en dan gaat ze verruimen. Tenminste, dat was het principe vanochtend
Vind goed dressuren echt een uitdaging jeetje hoe ingewikkeld het kan zijn een mooie volte te doen, rechte zijde rechtuit, uitstrekken en dan weer terug pfffff
Zit soms echt met mijn benen te werken, maar dat schiet natuurlijk niet op als je op de bok zit
Vind het wel ontzettend knap dat je dat in een jouw bak eruit kan rijden hoor een uitgestrekte draf dan moet hij wel in een keer goed vertrekken
ik had echt dode vingers!
en terecht hoor
maar ik merk wel vooruitgang (zowel bij mij als bij 't peerd
.
bah, een week vind ik altijd wel gaan maar twee weken achter elkaar inclusief eigenlijk twee weekenden (weg op zondag, weekend ertussen en terug op een zaterdag) niet fijn.