Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ik span die van mij regelmatig om 
Nu hopen dat onze nieuwe koets er ook snel is (zal nog wel 2 a 3 weken zijn volgens de verkoper). En dan misschien in juli haar eerste wedstrijdje...
Trouwens, tijdens het studeren zou ik me niet meer kunnen concentreren als ik die week een wedstrijd moet rijden... Maar je moet het uiteraard zelf weten, het lijkt me wel erg leuk om te doen! Lief van die man dat hij je belde!
Misschien als Romeo wat ouder is, dat ik het wel durf, maar voorlopig toch zeker niet! Ik vind het echt geweldig voor je! Dit is erg goed voor het vertrouwen
Jij ook succes zondag! Meer dan jullie best kunnen jullie niet doen hé, ooit komt het er wel uit! Super dat Rembrand zo braaf was!
) Nu Romeo zo braaf is, is het voldoende om iemand bij me te hebben die Romeo durft vast te houden bij het inspannen, en die naar Romeo durft gaan als er iets misloopt, hoewel de kans klein is dat er iets misloopt.
God wat was ik zenuwachtig!
Maar het is goed verlopen, nu nog even stage verslag afmaken en dan volgende week inleveren.
), ze vonden het echt super! Het was maar een klein ritje (300 meter ongeveer), en dan deed ik er een stukje galop bij omdat de kindjes riepen: sneller!! sneller!!
Ze deden dan allemaal hun handjes omhoog en dan gingen ze schreeuwen
En Romeo deed alles zo perfect
Het was een ongelofelijke beleving! Zo trots op mijn ukkie
sander_lotte schreef:Het is hier nogal rustig, dat komt zelden voor![]()
Vanmiddag was GE-WEL-DIG!! We hadden 6 kindjes per rit op de wagen gezet (3 en 4-jarigen wegen toch niets), ze vonden het echt super! Het was maar een klein ritje (300 meter ongeveer), en dan deed ik er een stukje galop bij omdat de kindjes riepen: sneller!! sneller!!
De kindjes waren aan het schreeuwen van plezier, net alsof ze in een roller coaster zaten in een pretparkZe deden dan allemaal hun handjes omhoog en dan gingen ze schreeuwen
En Romeo deed alles zo perfect
![]()
Alle kindjes zijn 2 keer mogen gaan, ze vonden het echt geweldig![]()
Daarna heb ik Romeo een lekkere douche gegeven, de kindjes hebben een ijsje gekregen en toen hebben we met waterbalonnen gespeeld. Ongelofelijk hoe blij die kindjes waren met zo een beleving![]()
Voor Romeo vond ik het ook een geweldige ervaring, hij had nog nooit zo veel kindjes om hem heen gehad, en zo een geschreeuw was hij al helemaal niet gewoon, dus ik ben zooo trots op hem!![]()
@ Jenkins: de voorbereiding was gewoon een uitgebreide poetsbeurt en ik heb hem wat laten inlopen aan de longe zodat de spiertjes al wat opgewarmd waren.![]()
Naaltje de vreugde die jij had nadat je alleen bent gaan rijden met Dids heb ik na vanmiddagHet was een ongelofelijke beleving! Zo trots op mijn ukkie