Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sander_lotte schreef:Het is hier nogal rustig, dat komt zelden voor![]()
Vanmiddag was GE-WEL-DIG!! We hadden 6 kindjes per rit op de wagen gezet (3 en 4-jarigen wegen toch niets), ze vonden het echt super! Het was maar een klein ritje (300 meter ongeveer), en dan deed ik er een stukje galop bij omdat de kindjes riepen: sneller!! sneller!!
De kindjes waren aan het schreeuwen van plezier, net alsof ze in een roller coaster zaten in een pretparkZe deden dan allemaal hun handjes omhoog en dan gingen ze schreeuwen
En Romeo deed alles zo perfect
![]()
Alle kindjes zijn 2 keer mogen gaan, ze vonden het echt geweldig![]()
Daarna heb ik Romeo een lekkere douche gegeven, de kindjes hebben een ijsje gekregen en toen hebben we met waterbalonnen gespeeld. Ongelofelijk hoe blij die kindjes waren met zo een beleving![]()
Voor Romeo vond ik het ook een geweldige ervaring, hij had nog nooit zo veel kindjes om hem heen gehad, en zo een geschreeuw was hij al helemaal niet gewoon, dus ik ben zooo trots op hem!![]()
@ Jenkins: de voorbereiding was gewoon een uitgebreide poetsbeurt en ik heb hem wat laten inlopen aan de longe zodat de spiertjes al wat opgewarmd waren.![]()
Naaltje de vreugde die jij had nadat je alleen bent gaan rijden met Dids heb ik na vanmiddagHet was een ongelofelijke beleving! Zo trots op mijn ukkie