Maar wat hangt jouw tweewieler achterover
lijkt niet erg in balans te hangen zo
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

lijkt niet erg in balans te hangen zo
is goed voor hem. Hij is echt de duivel himself
Daarna mochten ze even een stukje op mick stappen, wat een topper is dat toch ook, zou niet weten wat ik zonder hem moest! Daarna is hij ook nog even mishandeld door t meisje, hij heeft nu allemaal strikjes enzo haha
Vind met broek rijden wel fijner hoor, remt toch veel lekkerder af dan dat je het alleen met rem van wagen doet. Ik houd die broek dan een beetje in de gaten weet ik precies hoeveel ik moet remmen. En als je geen rem hebt vind ik het ook met gewoon halthouden en dan niet van een heuveltje af veel prettiger want ze krijgen dan niet zo'n schokje in hun schoftje zeg maar.
Mooi tuig heb je!
en laten zien
Fijn tuig he
Citaat:Bij de vraag: "mag ik nog paardrijden?", zei hij: "Jeetje ik was al aan het hopen dat je deze vraag nooit zou stellen... Kijk, ik kan je niet verbieden om nog paard te rijden, maar goed is het in ieder geval niet voor je rug. Als je pijn hebt, moet je onmiddellijk stoppen, en je mag ook niet te vaak of te lang rijden."
VanHuisUit schreef:Vind het tuig erg mooi staan en wat ziet ze er goed uit![]()
Vraag me wel af die sperriem, ik heb geen sperriem, of gebruik je geen kinketting?
Misschien is het anders als je op de tweewieler zit, dat hij dan wel meer naar voren ligt, kan natuurlijk of dat het net wat scheef staat of dat de foto wat vertekent of zoiets.

Evelli schreef:Netjes hoor
Maar wat hangt jouw tweewieler achteroverlijkt niet erg in balans te hangen zo
Jelleee schreef:Ik vind hem ook niet mooi hangen, lijkt ook vrij groot op de foto. Maar je pony ziet er iig netjes uit!

Ik bedoelde het juist andersomCitaat:wat vraag je je precies af over de sperriem, ik rijd gewoon met kinketting en zie niet in waarom ik zonder kinketting moet rijden als ik met sperriem rijd
omdat je met kinketting rijdt snap ik niet waarom je met sperriem rijdt. Dat wil zeggen: ik heb dat nog nooit eerder (bewust) gezien. Kan zijn dat dat veel vaker gebeurt, geen idee, maar het viel me dus op. Het lijkt me dat als je met een sperriem rijdt en met een liverpool dat de inwerking wel heel hard kan zijn omdat een sperriem zorgt dat de mond niet open kan, terwijl als je alleen met een kinketting rijdt de mond nog wel wat open kan in geval van dat je (per ongeluk
) eventueel wat meer inwerkt. Dus geen kritiek of zoiets hoor, meer dat ik het me afvraag 

Citaat:ik zie bijna meer mensen met sperriem en kinketting rijden, dan zonder sperriem
daarbij, hebben ze mij dit aanbevolen in ermelo, zodat ze iets meer rust heeft in haar mond. en dat zijn gerenomeerde intructeurs, dus dat zit wel goed
Ik had gezocht naar mijn post, maar ik vond het niet direct, dus dacht ik dat ik het misschien toch nog niet had gezegd
Ziet er allemaal heel erg mooi uit!

Dus in principe komt hij niks tekort
Behalve dan mijn kusje, en zijn snoepje en zijn handje pulp/zemelen
Ik wil hem deze zomer van het krachtvoer (pulp en zemelen) af hebben, dus dan is er helemaal niks meer wat anders is

Ze komen eerst paarden schatten van de verzekering, en daarna ga ik te paard naar de HEMA om mijn collegas gedag te zwaaien
En daarna door naar een plaats verderop, om mijn vriendje en zijn ouders even te vervelen
Dids moet aan de bak vandaag
nu nog hopen dat ik me gedraag