Maar wat hangt jouw tweewieler achterover

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Bij de vraag: "mag ik nog paardrijden?", zei hij: "Jeetje ik was al aan het hopen dat je deze vraag nooit zou stellen... Kijk, ik kan je niet verbieden om nog paard te rijden, maar goed is het in ieder geval niet voor je rug. Als je pijn hebt, moet je onmiddellijk stoppen, en je mag ook niet te vaak of te lang rijden."
VanHuisUit schreef:Vind het tuig erg mooi staan en wat ziet ze er goed uit![]()
Vraag me wel af die sperriem, ik heb geen sperriem, of gebruik je geen kinketting?
Misschien is het anders als je op de tweewieler zit, dat hij dan wel meer naar voren ligt, kan natuurlijk of dat het net wat scheef staat of dat de foto wat vertekent of zoiets.
Evelli schreef:Netjes hoor
Maar wat hangt jouw tweewieler achteroverlijkt niet erg in balans te hangen zo
Jelleee schreef:Ik vind hem ook niet mooi hangen, lijkt ook vrij groot op de foto. Maar je pony ziet er iig netjes uit!
Ik bedoelde het juist andersomCitaat:wat vraag je je precies af over de sperriem, ik rijd gewoon met kinketting en zie niet in waarom ik zonder kinketting moet rijden als ik met sperriem rijd
Citaat:ik zie bijna meer mensen met sperriem en kinketting rijden, dan zonder sperriem
daarbij, hebben ze mij dit aanbevolen in ermelo, zodat ze iets meer rust heeft in haar mond. en dat zijn gerenomeerde intructeurs, dus dat zit wel goed