Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
draag jij trouwens iets van een protector op zo'n slee?
Ging allemaal maar net maar heb ze tenminste even gezien, stelt je dan ook gerust. Manlief is ook nog weg tot donderdag, zul je net zien.
Erg knap dat je dochter weer met Romeo aan de slag is, dapper meiske. En nog gefeliciteerd uiteraard
en dat voor iemand die vroeger niet eens een paracetemolletje nam
. Wij zijn zelfstandig en ik doe gelukkig voornamelijk kantoorwerk, dat ik nu ook nog eens grotendeels heb uitbesteed. Ben blij dat we zo'n 15 jaar geleden besloten hebben dat manlief wat begint in zijn branche en dus niet in mijn branche, want dan hadden we nu een groot probleem gehad.
. Heb altijd gezegd als ons zoiets gebeurd staat de dag daarna de hele handel op marktplaats; lijkt me vreselijk. Paardjes blijven wel, daar hebben we al vaker onder gelegen, maar vind dat wel het akelige aan het hele mennen, wat je dan allemaal hoort.
.
Biancacoo schreef:Baudyh, wat je ook kunt doen....de duitse tekst even via email naar een goede paardenarts in NL sturen met de vraag of zij in jip en janneke taal kunnen uitleggen wat er staat...meestal..willen ze dat best even voor je doen....