[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Maisie

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 08:27

Tine gefeliciteerd !!!!

@ marjola voor 1 pony heb je aan 1 of miss 2 tuigen wel genoeg maar als je dan tandem en 2 span
gaat rijden worden het er stiekem meer haha.

Haflingers en fjorden geen kinderpony's nee.

Gem leuke foto! Moos is een leuk paard.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 08:40

@Gem, knappe foto :j
@Aks, wat leuk weer een topic-genoot bij uitgelicht *\o/*
@Tine, van harte gefeliciteerd en nog een fijne dag toegewenst!
@Tine, van harte gefeliciteerd en een fijne dag toegewenst!
Afbeelding

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 09:05

Oei, wat een akelig kaartje, hierboven :')

@Tine: hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een mooie dag van *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

@Gem: yeah, Moos ohz mét baasje d'r op *\o/* *\o/* , ik vind het dus helemaal niet klein uit zien, wist natuurlijk wel al dat paard "klein" is.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 09:10

Hoe krijgen mensen het toch voor elkaar om hun paard zo raar op de foto te krijgen?

Bedankt voor de felicitaties.
Heb mijn huishoudelijke klus gelukkig weer klaar. Als je iedere dag een stukje doet, is het best te doen. Morgen wordt het wel een flinke klus, met de keuken, maar goed, de rest is klaar.

Nu even voer voor de katten en paarden halen.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 09:24

Ik ga morgen met een zeer gemengd gevoel op vakantie. Natuurlijk heb ik er super zin in. Maar het wordt me niet makkelijk gemaakt.
Een goede vriendin heeft ruzie met mij en gisteren zijn we na drie en een halve week eindelijk om tafel gegaan en dat ging niet goed. Ik word van dingen beschuldigd die ik niet heb gedaan dus ja dan houd het een beetje op.
Het probleem is dat we begin oktober eigenlijk het meeste samen een wedstrijd organiseren. Zei vind dat ik onze ruzie gewoon opzij moet zetten en door moet organiseren maar ik kan dat gewoon echt niet. Dus nog maar de vraag hoe dat gaat lopen en dan vertrek ik morgen voor 10 dagen naar Rhodos. Dat had ik me wel anders voorgesteld. -O- ben nu een beetje uit het veld geslagen me koffer aan het pakken.

Dit is o.a ook de reden dat ik jullie zo weinig volg,sorry!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 09:33

@Baudyh: oh, wat verschrikkelijk vervelend :(:) , ik hoop dat je toch van je vakantie kunt genieten en dat jullie er daarna nog samen uit kunnen komen :(:)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 10:01

Getver...dat oog van dat paard op het kaartja......ieuww...hoe krijg je zoiets op de foto....
*-:)
baudyh...dat is balen zeg...ik hoop dat je tijdens je vakantie je hoofd leeg kunt maken en dan als je terug komt zich een oplossing aan dient....lastig hoor.. :(:) :(:)

buurman heeft waterkanon aangezet..volgens mij is het onvermijdelijk daar onder door te fietsen zonder nat te worden...hm....moet zoontje van school halen straks met de fiets...dat word tricky.... :+

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 10:36

gaaf aks in uitgelicht!!!

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 10:41

Sorry dames voor de kaart...zit op mijn werk en wilde snel even een verjaardagsgroet doen aan Tine tussen de telefoontjes door en heb 't vreemde oog niet gezien :oo :o Y;(
Ik kan hem helaas niet meer verwijderen.....

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 10:43

Hahaha, Ollie, zo erg is het nou ook weer niet, dat je je hier moet verontschuldigen :D .

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 11:05

hahaha...ollie..neej niet verontschuldigen..haha..is een gekke bekken kaart,...hij trekt ook een snoet.. :')

was opgevouwen....buis in fasen schoon...krijgen voor 2e keer kijkers morgen..is best spannend..

ga zo hondjes even buiten laten..heb er nu 2 binnen..breken de tent bijna af..hahaha...lolbroeken..

Trouwens..Bicci, Biancailona, crazymel, SanderLotte, Jenkins, Misterlady, PSM..als jullie meelezen...hoe gaat het met jullie ?? en anderen die ik mis Y;(

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 11:10

Bianca: wat ben jij toch attent en goed in het onthouden van de mensen die weinig langskomen. Ik mis ze ook wel hoor, maar weet zo slecht te bedenken wat de namen dan zijn. En weer kijkers. Spannend. Zal voor je duimen.

Nu ga ik snel even slapen.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 11:27

@Biancao: alvast heel veel succes, morgen. Gelukkig hebben jullie voldoende animo, hopelijk zit er nu ook de koper bij :j . Is me een heel gedoe, je huis klaar maken voor kijkers, tjee, zeg, ik stopte de nog te behandelen post altijd in de droger, hahahaha, is echt zoiets wat rond rommelig blijft liggen, anders :o . Ramen, zolder en kelder zijn destijds nog nooit zoveel gepoetst :') . Ik duim voor jullie :j

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 11:40

Tine..onthouden..niet iedereen hoor..ik mistte er een paar, en keek op pagina 1 wie we nu allemaal al een poosje missen..
weet dat PSM paardje te koop had ?? staat me iets van bij..misschien heb ik het wel helemaal fout....

Dat gepoets..ach ja..je houd het wel bij als je huis te koop staat...haha..
maar het is hier altijd ontploft...zoon en manlief grijpen van alles...maar leggen ook alles achter zich neer...ruimen niets maar dan ook niets op...balen is dat.. -O-

maar goed....ik hoop dat ons huis wel verkocht word..ik ben in ieder geval al blij dat er zoveel belangstelling voor is..duimen maar idd..

hondje gaat momenteel goed met pootje..duimen dat ook dat zo blijft..
oh ja..en mijn beide kipjes zijn vanmorgen zelf weer voor het eerst van de stok gekomen en buiten in de ren komen eten....dus lijken de shock van de vos wat te boven te zijn gekomen..eten ook weer gelukkig !

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 11:55

Biancacoo schreef:
hahaha...ollie..neej niet verontschuldigen..haha..is een gekke bekken kaart,...hij trekt ook een snoet.. :')

was opgevouwen....buis in fasen schoon...krijgen voor 2e keer kijkers morgen..is best spannend..

ga zo hondjes even buiten laten..heb er nu 2 binnen..breken de tent bijna af..hahaha...lolbroeken..

Trouwens..Bicci, Biancailona, crazymel, SanderLotte, Jenkins, Misterlady, PSM..als jullie meelezen...hoe gaat het met jullie ?? en anderen die ik mis Y;(

:wave:
Ik was "gestopt" met het topic. Had niets zinnigs te melden en kon ook niet echt bijhouden.
Vandaag besloten het topic weer op te zoeken omdat we sinds kort toch eindelijk echt aan het mennen geslagen zijn, kom ik meteen mijn naam tegen :D

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 11:57

Zo koffer is gepakt. Ik vertrek zo naar het westen naar mijn mama. Vanavond een afscheidsetentje van mijn nichtje. Die gaat voor een half jaar naar Lissabon. Morgen vliegen we pas om half 5 dus tijd zat.
Db afscheids zoentje gegeven en lekker in de wei gezet.

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 12:00

Gefeliciteerd Tine!! *\o/* *\o/* *\o/*

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 12:19

Gefeliciteerd Tine! En zie onderschrift Poeltje: C-pony te koop :)* .

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 12:26

@Gem: Denk dat Tine niet zo'n pony zoekt, deze pony is heel eerlijk, maar wel wat jeugdig.

Hebben overigens nog wel een andere pony, 9 jaar. :D Dat is een echte kinderpony.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 13:16

tine; van harte gefeliciteerd *\o/* hoop dat je gruwelijk verwent word en....niet teveel drinken/taart eten anders gaan je ogen net zo staan als paard op de kaart _O-
gem op moos leuke foto hoor *-:)
baudy: schrijf alles van je af :list: ....brief wegstoppen in een laadje,laadje dicht en....knop om en ga onwijs genieten van je vakantie +:)+
welshjes....tja die zijn mijn favoriet <3
gisteren 2 ponys op de trailer gezet en met tara privéles gehad(eerst instructie gement en daarna mocht ik het overnemen,zo gaaffff)
sun was heel boos dat ze alleen achterbleef en heeft de boel onder gescheten... := maar die mocht daarna flink aan het werk ,en wat gingen de dames weer braaf samen tegelijk de trailer op...zo fijn om alleen met 2 welshmeisjes op pad te gaan +:)+

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 13:29

Wat lief dat jullie af en toe nog aan mij denken :)

Hier alles goed hoor, eind juli heb ik Boy naar mijn tante gebracht in bruikleen, zij doet hetzelfde met hem als wat ik deed, lekker genieten van het zorgen voor, rijden en mennen :)

Boy heeft het uitstekend naar zijn zin, hij blijft daar sowieso 2 jaar en daarna kijken we of we hem definitief verkopen (eventueel aan haar).

Met mij gaat het verder prima, inmiddels ben ik ruim 7 kg afgevallen en heb ik ook eindelijk de drive gevonden om beter voor mijzelf te gaan zorgen. Manlief en ik doen lekker veel samen, en het oelt onwijs goed :)

Ik lees nog mee en geniet van jullie mooie verhalen, maar heb zelf 0.0 paard gerelateerds te melden :)

_MarjolaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 13:33

Gefeliciteerd Tine! *\o/* Maak er een mooie dag van :)

leuke foto van Moos, Gem! Lastig klusje trouwens om mooi in verhouding te zijn met je paard als je zo lang bent...

Aks ook al bij uitgelicht! Dat is een hele mooie set foto's trouwens *-:) Wat een geluk heb je met zo'n mooi natuurgebied om de hoek!

Wat balen van die ruzie, baudyh :(:) Zonder dingen uit te spreken zo intensief samen moeten werken, lijkt mij ook niet fijn. Vind de brief tip van HT een hele goede! Die je hoeft je niet eens te versturen, maar je bent het tenminste wel kwijt voor je vakantie. Veel plezier trouwens op Rhodos! {:} zag trouwens net op je profiel jullie zwarte tuiger, wat een plaatje! Jammer dat hij te nerveus was voor de aangespannen concours wedstrijden, maar is gewoon D+V voor de kar in de toekomst nog wel een mogelijkheid?

@Misterlady leuk dat je weer met het mennen aan de slag bent!

@HT Welshjes zijn ook echte hartendiefjes af en toe ;) Mooi dat het trainen lekker ging!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 15:14

Bedankt allemaal. Ik vier het niet echt vandaag. Manlief zit over ver, dus dat is niet leuk. Maar komend weekend hebben we vriendenweekend hier thuis en dan wordt ook mijn verjaardag gevierd. Ik heb 2 weken geleden mijn kado al gehad. Twee heel mooie bodyprotectors van USG, met van die blokjes. Ik heb het toen al gekregen, zodat we ze konden gebruiken bij de marathon in Noordwolde.. Verder hoop ik dit weekend veel centjes te krijgen, zodat ik een hartslagmeter voor Rembrand kan gaan kopen. Zo kan ik nog gerichter gaan trainen om zijn conditie te vergroten.

Heb net wel even wat appelflapjes gemaakt, met de appels uit eigen tuin :9

Baudy: waardeloos om zo op vakantie te moeten gaan en ik ben het helemaal met je eens, wordt lastig samenwerken. Tip van HT vind ik erg goed.
PSM: ook al heb je geen paarden nieuws, je mag gewoon meekletsen hoor. Fijn dat Boy het zo naar zijn zin heeft.
HT: hier schijten en piesen ze altijd de trailer onder. Volgens mij denken ze dat dat hoort, stel zwijnen. Fijn dat ze lekker aan het werk gingen
Poeltje: je mag me (via pb) wel wat extra info geven over die andere pony. Niet dat we haast hebben, maar als we via bekenden een goede pony kunnen vinden is dat natuurlijk altijd fijn.
Bianca: wat fijn dat Eagle weer beter gaat. Ik duim voor je!! En de kippen weer van de stok, wat een opluchting.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 15:57

Tine *\o/* proficiat! Bevalt de Racesafe bodyprotector trouwens (neem aan dat je die bedoelt met de blokjes?)?
Gem op Moos 8-) mooie combi hoor.
Baudyh heel fijne tijd gewenst op vakantie, heerlijk zeg 10 dagen lekker naar de zon en de zee, erg vervelend van de ruzie... :(:)
Aks op wedstrijdlocatie geweest :7 al om 8.30 uur starten.... wel vroeg maar ook wel erg fijn a. hoef je je niet zenuwachtig te maken b. is het nog niet zo warm c. kun je Diddle lekker rustig terugbrengen d. en kun je zelf dus nog van de rest van de dag genieten :j
hoe laat verwacht je dan zo ongeveer klaar te zijn?
Sandrina weet jij je tijden al?
HT genoten van beide welsh meiskes <3 ze zijn ook erg leuk met elkaar HT, kan niet wachten om ze in tweespan te zien *D
Biancocoo nu maar duimen dat verbetering doorzet.... weer kijkers.... en dat gepoets wat een gedoetje :(:) Avaluna jouw post in de droger hahaha
Vast nog mensen vergeten Y;(
en inderdaad (mee)lezers/posters die al dan niet meer en minder actief zijn :wave: hi there!

Ollie is gelongeerd, ze deed het erg goed. Galop wordt ook steeds beter :D
Morgen komt een vriendin van mij, die in Canada woont, dagje langs (want ze zijn nu dus in Nederland) met haar beide dochtertjes. Zo gezellig, want we zien elkaar natuurlijk bijna nooit. Gaan we naar Ollie, ritje doen met de wagen en de meiden willen er natuurlijk ook op. Zo'n zin in :)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 17:07

Paarden hebben hier helaas weer vrije dag gehad. Had in ieder geval Rembrand willen longeren, maar armen gaan dat niet redden.

Zometeen nog voeren, uitmesten,planten water geven en vroeg naar bed. Helaas is dat geen garantie voor vroeg slapen, maar goed...