Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ben nu een beetje uit het veld geslagen me koffer aan het pakken.
. Is me een heel gedoe, je huis klaar maken voor kijkers, tjee, zeg, ik stopte de nog te behandelen post altijd in de droger, hahahaha, is echt zoiets wat rond rommelig blijft liggen, anders
. Ramen, zolder en kelder zijn destijds nog nooit zoveel gepoetst
. Ik duim voor jullie
Biancacoo schreef:hahaha...ollie..neej niet verontschuldigen..haha..is een gekke bekken kaart,...hij trekt ook een snoet..![]()
was opgevouwen....buis in fasen schoon...krijgen voor 2e keer kijkers morgen..is best spannend..
ga zo hondjes even buiten laten..heb er nu 2 binnen..breken de tent bijna af..hahaha...lolbroeken..
Trouwens..Bicci, Biancailona, crazymel, SanderLotte, Jenkins, Misterlady, PSM..als jullie meelezen...hoe gaat het met jullie ?? en anderen die ik mis

Dat is een echte kinderpony.
hoop dat je gruwelijk verwent word en....niet teveel drinken/taart eten anders gaan je ogen net zo staan als paard op de kaart
....brief wegstoppen in een laadje,laadje dicht en....knop om en ga onwijs genieten van je vakantie
maar die mocht daarna flink aan het werk ,en wat gingen de dames weer braaf samen tegelijk de trailer op...zo fijn om alleen met 2 welshmeisjes op pad te gaan 

Maak er een mooie dag van 
Wat een geluk heb je met zo'n mooi natuurgebied om de hoek!
Zonder dingen uit te spreken zo intensief samen moeten werken, lijkt mij ook niet fijn. Vind de brief tip van HT een hele goede! Die je hoeft je niet eens te versturen, maar je bent het tenminste wel kwijt voor je vakantie. Veel plezier trouwens op Rhodos!
zag trouwens net op je profiel jullie zwarte tuiger, wat een plaatje! Jammer dat hij te nerveus was voor de aangespannen concours wedstrijden, maar is gewoon D+V voor de kar in de toekomst nog wel een mogelijkheid?
Mooi dat het trainen lekker ging!
proficiat! Bevalt de Racesafe bodyprotector trouwens (neem aan dat je die bedoelt met de blokjes?)?
mooie combi hoor.
al om 8.30 uur starten.... wel vroeg maar ook wel erg fijn a. hoef je je niet zenuwachtig te maken b. is het nog niet zo warm c. kun je Diddle lekker rustig terugbrengen d. en kun je zelf dus nog van de rest van de dag genieten
ze zijn ook erg leuk met elkaar HT, kan niet wachten om ze in tweespan te zien
Avaluna jouw post in de droger hahaha
hi there!