knappe dids!!
ava arme kipjes....
mooie samenvatting van mistylady!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Keertje BzV date dan maar??? Vriendlief hier kijkt eigenlijk ook altijd mee en bij jou??? Kunnen we dubbeldaten

, dat kijkt manlief ook wel mee, ik kijk zelden tv en anders gewoon wat manlief op heeft staan
.

Altijd beetje zielig die beestjes met kettingen aan zo'n stok, maar zag 't laatst op zo'n countryfair en daar was het geluid van die pratende valkenier (haha, die ik net 'vogelman' noemde, bijna hetzelfde
) nogal hard, dus je kon over hele landgoed alles goed horen
Toen vertelde hij dat hij wel eens bij boerderijen werd ingehuurd om de vogels daar te verjagen. Je hoeft niet mee te lopen volgens mij
Zo heb je wel je werk aan de kippen, heb je een hok waar je ze dan toch in kunt zetten 's nachts ? Of kun je kippen dat niet leren? Ik duim dat er niet nog een slachtoffer van de roofvogel wordt voor jullie, zo akelig
.....
. *weet dat jaren geleden er zo'n artikel in bit stond van zo'n meid die op het strand reed met een roofvogel op d'r schouder" tja, over dromen gesproken
. 's Avonds gaan de meeste kipjes gewoon op stok en sluit ik het hok af, een paar van de nieuwe die gaan in een boom zitten, ik ga zo even proberen of ik ook de laatsten in het hok krijg, daar ben ik eigenlijk sinds een paar weken mee gestopt, ging eerst altijd 's nachts op kippenjacht, sinds de nieuwe kipjes er zijn.
balen van de kipjes. Ik sluit onze kipjes ook s nachts op in het nachthok. Vorig jaar ben ik er ook een aantal kwijt geraakt aan de Buizerd. Hij is alleen nog niet thuis, maar zal binnenkort wel komen. Hij woont hier alleen de winterperiode. Wij hebben hem Karel genoemd. Ik vind hem prachtig, alleen wil ik hem niet voeren met onze kipjes.
maar ja, er moeten centjes verdiend worden voor de paarden.
.
.

iets minder van rose
maar vriendlief zorgt hier ook dat we op tijd voor de buis zitten
succes met de andere 2

bicci schreef:ow, lekker handig, je zal er maar zitten met een flinke bloeding ofzo... :s
ging gelukkig alleen om enten toch?