Hij krijgt nu alleen nog wat gras elke dag.. lust ie niet hoor

over kinderen en tandjes weet ik niet zoveel
weet wel dat ik een hoofd ter adoptie aanbied
rot-hoofdpijn.. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Hij krijgt nu alleen nog wat gras elke dag.. lust ie niet hoor

weet wel dat ik een hoofd ter adoptie aanbied
rot-hoofdpijn.. 
VanHuisUit schreef:@Askazita is dat Asmiro, wow ik vind hem ook erg mooi, hou erg van dat soort schimmeltjesEn volgens mij staat hij super voor de wagen! Is een grotere Dutch zie ik.
Ze heeft een tijdje samen gewoond met haar ex, maar gezien het ondertussen haar ex is, is ze terug hier komen wonen.
Nu heeft ze al 1,5 jaar een nieuwe vriend. Ze kan soms zo verschrikkelijk doen tegen haar vriend, waardoor de hele sfeer hier thuis verpest wordt. Mijn ouders hebben gisteren tegen d'r gezegd: "In dit huis wordt er niet zo gedaan, dus als je van plan bent om weer zo tegen hem te doen, dan hoepel je maar op! Hier wordt fatsoenlijk gedaan tegen elkaar!" Mijn zus is nog boos geworden dat zij toch deed wat ze wou (25 jaar moet je denken
) en dat mijn ouders flauw doen. 's Avonds hebben we toch zonder mijn zus en haar vriend gegeten
Heb haar gisteren niet gezien...
maar die zweet dus ook vrijwel nooit. Eet veel meer dan Snuit. Denk echt dat het daar aan ligt.
Ik moet serieus trekken om hem dicht te krijgen! Misschien toch maar eens om een grotere singel gaan vragen 
En morgen komt Bente
(ben echt benieuwd hoor!
)
Wel niet zo goed bij een pony die op dieet staat hé
Ik moet Economisch Recht leren, bah
Woensdag heb ik er examen van, maar morgen moet ik met de hondenschool weg (en voorspellen ze 27 graden), maandag tot 30 graden en dinsdag tot 32 graden... Dus vandaag is de beste dag om te leren 
. Kan ik ook wel lenen van mijn instructeur maar moet er toch een. En dan ook maar even mooi coolertje en halster voor haar aanschaffen. Soort welkom-cadeautjes
Ik heb ooit gegroomd bij een zesspan, dat is 6 pony's borstelen, 6 pony's optuigen en dan ook nog alle 6 voor de wagen zetten! En dan met de leidsels beginnen knoeien
Dan ben je nog niet eens vertrokken...
Voor mij is eentje genoeg hoor, mijn droom is wel om nog eentje erbij te halen, maar 2 is echt het maximum
. Super dat de rit met Thabor ook zo goed ging.
.
, mooi om mee te beginnen.
. Balen dat je pijn weer terug is
, en beterschap
woooooooooooowww echt serieus ben helemaal nat geregend maar merkte het nog niet eens, wat was dat geweldig
. Wat een geweldige mensen daar, echt super kan niet wachten op mijn volgende les
.
Naast me stuiteren met de oren in zijn nek en hele tijd sneller willen.
ukkie blijft toch mooi staan hoor!
). Morgen gaat hij hier voor het eerst even springen. Ben heel benieuwd hoe hij dat doet. Vorige eigenaar heeft er wel mee gesprongen, dus het is hem bekend. Maandag gaat hij dan weer voor de kar, en als ik durf wil ik hem een stukje op de wei gaan rondsturen.
En misschien tot morgen (ben er rond de middag) als Bente komt!!! Niet te veel shoppen haha
VanHuisUit schreef:Grappig dat Asmiro 1.55 is, dat is Bente ook. Heb je op hem trouwens een full tuig of een cob tuig liggen?

Bij de normale bewegingen die ik met mijn mond/kaak doe, voel ik niets. Enkel als ik mijn mond heel ver open doe, heel hard mijn tanden toe bijt of mijn onderkaak naar links of rechts beweeg. Ik denk inderdaad dat het door dat metalen plaatje komt dat tussen mijn tanden heeft gezeten. Op het moment zelf voelde ik niets, maarja ik was ook erg verdoofd... ik voelde de verdoving tot boven mijn oog
Later volgden menlessen en na mijn ongeval met Sander volgde mijn eerste men-pony