Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nu maar hopen dat het past
maar kan het gewoon terugdoen als het niet past alleen zou echt wel te gek zijn als het wel past natuurlijk.
Fijne kerstdagen!
daar ligt echt té veel
Hier ligt ook echt héél veel, maar toch wat minder als bij jou Sonjim.
Hij heeft namelijk (zonder dat ik het hoefde te vragen, wilde dat namelijk vanavond doen) zijn arreslees van de zolder gehaald en klaar gezet, zodat ik morgen kan kiezen
met welke ik wil gaan rijden
wow het is toch wat! we gaan morgen de grote proberen met het dubbelspan, als alles lukt krijgen jullie uiteraard weer foto's te zien!!

VanHuisUit schreef:Jeetje, had ze wel genoeg kleren aan
gelukkig had ik dat stuk snelweg waar Naaltje langsmoet net niet, moet er net eerder af. Maar er waren wel soort van sneeuwduinen, ik er met flinke vaart op af met auto en hopen dat je er dan doorkomtCitaat:VHU, kijk je wel uit als je richting breda gaat?Is dus gelukt
![]()
Kon met 't peerd niets, want het was zo![]()
met die wind! Rizanta was niet into skating
Heb peerd een hele flinke poets/massagebeurt gegeven werd ikzelf tenminste ook goed warm van. Ze is erg gezellig, legt regelmatig haar hoofd op je schouder en kijkt dan gelukzalig voor zich uit, lekker op rust, helemaal 'samen' ben je dan
![]()
Gelukkig alle boodschappen binnen. Waar moeten jouw ouders vandaan komen Tine? Wij moeten morgen helemaal naar Oost-Groningen...is drie uur rijden, als het meezit![]()
En...vandaag coolertje binnen voor Snuit (van Maisie, thanks!) en mooie rode onderleggers 2 setjes van Kaisa. Kunnen ze in tweespan in gelijke outfit![]()
. Of zie ik dat verkeerd?
.
.
heerlijk! lekker rustig wakker worden.
dag verder
), geen idee waneer zelfs
. Alle knopjes zitten er nog op, ze is nog even stug als altijd, net iets minder scherp voor de voorwaardse hulp (maar dat kan ook door de aangestampte sneeuw komen, ze is erg gevoelig voor gladde ondergrond). Wil haar als Marengo weg is weer oppakken om haar op het indoor districts kampioenschap te rijden. Heb tot 12 maart om haar terug te krijgen naar ZZ nivo
(ze hangt nu een beetje op M nivo met wat nette oefeningen). Ze moet vooral weer sterker worden, want ze heeft na een jaar vakantie vieren aardig wat ingeleverd.