Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) ach leuke 2de plaats.
enorm druk met van alles hier net ff bijgelezen
zal proberen weer wat bij te blijven...
wel superfijn dat hij het onder het zadel zo mooi oppakt dat gedacht wordt aan impuls starten, dat is toch heel positief. Hoop dat je links- of rechtsom uiteindelijk een goede oplossing vindt voor DB
heb ik destijds besloten.
we doen het dit jaar ook nog rustig aan, ze is officieel 1 januari 3 geworden, maar tinkertjes zijn natuurlijk hoe dan ook laat uitgegroeid en die 1 januari is gewoon bij alle paarden zo die uit Ierland komen. Is maar net de vraag wanneer ze nu echt 3 wordt dit jaar... aan haar lijf te zien denk ik dat er nog een paar cm bij gaat komen, ze is nog niet aan het uitzwaren in ieder geval. Dus die krijgt gewoon alle tijd.
Fred had trouwens afgelopen winter ook nauwelijks een deken om, alleen als het echt baggerweer was op de paddock. Maar goed ze staan bij mijn stal ook niet 24/7 buiten. Ze verhaart trouwens al die van jullie ook?
Det verhaart als een malle. De shet en Joze laten nog niks los. Hier wat stil, maar vooral bezig met het managen van de zieke paarden. Joze men ik momenteel meestal maar 1 x per week (en dan heb ik les Haha) Banjer loopt best goed op zijn hoefschoenen.