[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 13:48

Mooi armbandje was dat trouwens Biancacoo :j
^) vanochtend heel heel hard van Ollie afgevallen... had Ber er ook bij ... dus beide dames aan de kletter terug naar stal. Weet niet precies wat er gebeurde, ik hing er opeens half naast, er ze stuiterden weg.
Wil nog wel even langs huisartsenpost want heb echt heel veel pijn (schouder/borst, denk rib(ben) gekneusd/stuk? maar manlief is op pad en ik kan nu niet zelf erheen, ben net aan thuisgekomen met de auto -O-
Baal er zo van -O-

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 15:01

@VHU: oh, wat ontzettend balen, zeg. Altijd snel gebeurd. Pffff; hoop dat je man inmiddels thuis is en hij even met je kan gaan; sterkte :(:) :(:) .

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 15:59

Wat enorm balen vhu en wat zul je geschrokken zijn. Hopelijk valt t allemaal mee en heb je niets ernstigs. Maar aan de arnica! Sterkte. Ponys veilig en zonder schade bij stal gekomen?

baudyh

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 16:36

Jeetje VHU dat is schrikken. Pony's niks dus?
Laat jezelf wel ff nakijken hoor.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 17:07

Hier ben ik weer ... pony's mankeren zo op 1e gezicht niets ...
Moest van huisarts naar spoedeisende hulp ivm de 'knap' die ik heb gehoord bij mijn val en de pijn. Heb twee ribben gebroken en daaromheen alles gekneusd. Pijnstilling mee en oefening voor door ademen en als ik ook maar denk het benauwd te krijgen direct naar zkh. Advies 4 a 6 weken heel rustig aan te doen val/stoot/bots technisch gezien ... anders kan je long geperforeerd worden, dat wil je natuurlijk echt niet :\
Naja Ollie maar vroeg in de zomerstop ... -O-

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 17:43

O jee, wat een domper. Maar dus wel heel goed dat je langs gegaan bent. Heel veel sterkte!!

_Marjola

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 18:18

Jeetje wat heftig, VHU! Heel veel beterschap! Y;(

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 18:27

Balen VHU. Ik spreek uit ervaring. Inderdaad rustig aan doen met die ribben. Heb er ook ooit na een val van paard 5 gebroken gehad. Geen pretje

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 18:31

@VHU, van harte beterschap :*

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 18:37

Tjee..vhu...wat een naar bericht... vreselijk waardeloos...
Hoop dat de pijnstillers hun werk goed doen. Den idd...voorzichtig zijn voor longperforatie oid.....
Pffffff dikke knuffel....gelukkig dat de paarden niets mankeren....
Beterschap.... :(:)

Heb net mijn houten hondenslee verkocht....nooit gedacht dat ik dat zou doen....maar geen plek voor...en heb de opvouwbare lichtgewicht slee.. maar toch dubbel gevoel bij..

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 19:20

Heftig vhu. Beterschap en gelukkig mankeert de pony s niks

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 05:58

Au vhu, virtuele beterschapsknuffel uit Oostenrijk

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 09:59

Redelijk geslapen, als ik niet beweeg en precies op een bepaalde manier lig / zit is het uit te houden }:0
@Baudyh 5 ribben :oo mocht je toen wel naar huis? Ik vind deze in de categorie pijn toch al wel erg heftig en ben echt geen pieperd.
We gaan nu echt wel aan de bodyprotector hoe zeer ik het ook niets vind want met endurance heeft niemand er een, maar dit wil ik niet nog een keer beleven. En met bodyprotector had ik niets gebroken waarschijnlijk...
Denk toch ook dat je gewoon minder flexibel bent op je 51e >;)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 11:45

Sorry, even enorme egopost

YESYESYESYESYES
SUPER TROTS, zoonlief heeft met Amerigo zijn eerste winstpunt in de M1 binnen. Wat heeft hij daar hard voor gewerkt. Amerigo is natuurlijk wel Amerigo en niet echt de makkelijkste. Hij geeft helemaal niets kado. Maar vandaag werd alle trainen dan beloond met 180 punten! Er is nog heel veel voor verbetering vatbaar, het zit er ook wel in, maar ja, dat eruit krijgen en dan ook nog op het goede moment..... Maar deze hebben we binnen.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 15:01

Vhu fijn dat je eat geslapen hebt..duurt wel een flink aantal weken voordat t genezen is.
Idd goed idee bodyprotecor !
Tine. Gefeliciteerd.

Hier geen nieuws.

Fijne zon..

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 20:35

Ja VHU ik mocht toen ook naar huis. 5 gebroken en 3 gekneusd. Ik kon niet op of neer. Achterkant rug was bont en blauw. Jeetje wat een pijn had ik toen. Heeft echt weken geduurd voor ik weer een beetje normaal wat kon doen. Als ik nu ( lees 15 jaar geleden) een foute beweging maak voel ik het nog steeds op één plek. Dus daarom zei ik al luister goed naar je lijf.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 20:35

Erg knap Tine van zoonlief *\o/*
Voelt vast idd dubbel Biancacoo van je slee... je was er toen ook zo blij mee, was ook hele mooie slee, echt wat je je ervan voorstelt als je denkt aan 'n hondenslee. Aan de andere kant zal het ook wel een enorme sta in de weg zijn geweest .... soms is het niet anders en moet je kiezen voor het praktische :(:)

Vandaag niet naar pony's geweest, morgen maar weer aanzien hoe/wat. Onze hond is erachter dat ze eten kan jatten als er wat op het fornuis/aanrecht staat. Echt hopeloos, zie haar net weer tevoorschijn komen met natte snoet ... en jawel ... :roll:

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 20:38

vhu beterschap,dat is minder zo'n klapper van pony.wie verzorgd ze nu?
janouk zit ergens op een alpenwei naar hafjes te kwijlen <3
gem weer gekoetst,klussen al bijna klaar en huis weer bewoonbaar?
amerigo is braaf geweest toppie hoor
hier vanmorgen beetje getraind en daarna rondje bos gedaan,was best fris zo in het bos in de schaduw brrr

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 20:44

Gelukkig houden de mensen bij de pensionstal ze in de gaten, en ze zijn vandaag gecontroleerd op voldoende hooi in de netten en bakken en 't water. Dus dat is wel superfijn. Som hoop gezeik op/met stal maar als het erop aankomt helpen ze wel. Echte Rotterdammers :=

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 22:05

Vhu. Fijn dat ze de paardjes goed verzorgen. ..zorg jij eerst goed vior jezelf...gaat t een beetje met de pijn ?

Ht bosrit gedaan...ik vond t ook noet echt lekker warm hier .brrrr

Wel gezellig weekeinde gehad...maar errug lege plek nu waar mn droomslee stond....maar jah...heb nieuwe hightech dingetjes nodig voor mijn gebruiksslee...dus...is wel goed zo.
Heb leuke foto's en filmpje s van de slee...

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 09:54

@VHU: sterkte met de pijn :(:) :(:) ; is gewoon niks vallen. Fijn dat er hulp is met de pony's.

@Biancao: kan me voorstellen dat het dubbel is. Kom maar op met beeldmateriaal.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 10:33

Hier is een filmpje..stond ik voor t eerst op die slee..waren ook jagers in het bos..dus oranje hesje aan....en jawel..staken 2 reeën vlak voor de honden over, 1 ree zie je niet...want ik moet mijn hand waarin ik de camera vast heb....vastgrijpen aan de handlebar om niet om te vallen......whooshhh...wat een snelheid...

https://www.youtube.com/watch?v=7IFiSAmERHw

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 12:20

@Tine: wat super goed van je zoon en Amerigo +:)+ .

@Biancao: hij staat helaas op privé.

Vandaag is dochter jarig <3 .
Gisteren al een beetje gevierd met familie en vrienden aan de bbq.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 13:07

Avaluna: gefeliciteerd. *\o/*
Bianca: dat zal een moeilijke beslissing geweest zijn. Erg jammer dat hij weg moet.
VHU: hoe gaat het nu met je? Kun je alleen maar plat op bed liggen of mag/kan je ook wat door het huis heen? Gelukkig hulp met de verzorging van je ponys. En een stoute hond in huis. Hier ook zo'n geval. Hopeloos, je moet zo opletten wat je neerlegt.
HT heeft lekker getraind
Baudy: alles goed met de veulens? Al weer een beetje met DB bezig of lukt dat nog niet?
Janouk zit nog in de bergen
Ollie: nog ritjes gemaakt met Hero?
Gem: ik lees eigenlijk niets meer over varen. Kan zijn dat ik niet goed lees of vaar je nu niet meer mee?

Hier vanmorgen Amerigo en Rembrand gemend, Sam mag vanavond met zoonlief mee naar les.
Verder druk met heel veel regeldingetje, met alles afhankelijk van anderen die dan niet reageren. Beetje vervelend. Stomme katten vervuilen de kamer van zoonlief, dus daar ook nog druk geweest en een berg was weggewerkt/gestreken.

Zo even liggen en dan maar weer verder. Hopelijk breekt het zonnetje nog door, is maar somber buiten.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 13:18

Vhu, hoe gaat het ?
Ava...doet ie t nu wel ?