, die van ons moeten wemook echt temperen, anders zit ze er de halve dag op
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kan het niet laten om toch even een pleidooi voor de Welshjes te doen
Ik heb het altijd wel fijn gevonden dat ik mijn Welshen zoveel werklust hadden. Vind "inhouden" altijd prettiger werken dan eentje die je vooruit moet werken. Ik zou ook niet perse voor een groene welsh gaan, maar eentje die al wat ervaring heeft, hoeft geen probleem te zijn. Daarnaast is hij op zich nu al wel gewend aan de Welsh trekjes, dus dan valt het ook wel weer beter te managen (en je zoon wordt ook ouder en steeds handiger erin natuurlijk).
al was dat een superfijne leerpony als eerste D pony). Sam vindt het verschrikkelijk als ik boos op hem word als hij het te bont maakt. Dan gaat de blik gelijk op "maar ik ben toch wel lief?"
(en het ras hierboven af en toe zo spannend werd omschreven).
We hebben geen ruimte op stal, dus dat gaat niet gebeuren. Maar kijken blijft wel leuk
een beetje met het oog op de toekomst voor een 2span
en appels
(en dit nu visualiseren in een rijtjes-huis-tuin
)
Gut, zou die op mij lijken? 
Wilde eerst mennen, maar vriendlief had wat hoofdpijn, en ik was mezelf al druk aan 't maken. Dus het rondje wat ik wilde mennen maar gewoon gelopen! (6,5 km
) Brave didsie 
gem!

bolle fjordenbillen op de voorpagina

. Moos is rond de 1.64 m. Ik ben 1.80 m, valt dus ergens nog mee, maar heb in verhouding een lang bovenlichaam.
)