Mijn twee knappe ventjes samen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Biancacoo schreef:hoedje is maat 56, zelf heb ik kleiner, en heb altijd tochstrip gebruikt om hem op de plaats te houden..haha..
Smickey2011 schreef:@Mist: ghighi voor de naamEn nope, de rit is morgen, gelukkig maar met het oog op de weersomstandigheden, die waren vorige week stuk beroerder dan de verwachtingen morgen
happytime schreef:mysterylady:welkom in dit snelle topic
VanHuisUit schreef:Gisteren enorm druk geweest met tuig poetsen (wilde het een keer weer echt goed doen) wagen netjes enz allemaal voor niets want doordat ik gisteren zoveel heb gedaan kan ik nu werkelijk nauwelijks op of neer, daarbij amper geslapen vanwege rug en ook nog gedonder op stal, waar ik ook al niet van kon slapen.
janouk schreef:Ik ben vanochtend op de Koninklijke Stallen geweest en genoten van mannen in uniform, bling bling en veel hoefgekletter. Ik houd ervan
Smickey2011 schreef:De route van de puzzelrit was super, helaas hebben we halverwege besloten de weg met enkel onze kar te vervolgen, want er was geen houden meer aan... een steigerend paard voor je op de weg die alleen de karren ervoor in wil halen en steeds er voorbij duikt... da's niet meer relaxed... voorop lopen ging wel goed, maar dat was weer irritant voor de andere karren, want dan gaat hij ook echt op standje relaxed en traag en met beetje activeren schiet hij zo weer weg
Al met al even afgestapt, tien minuutjes in de berm gewacht totdat hij weer rustig was en de tocht met z'n drietjes vervolgd en toen was het eigenlijk pas genieten... We waren voor tien uur vertrokken en om iets voor half vier terug op stal, wel het tweede deel van de route heel rustig aan gedaan, nog wel stukjes draf, maar dan werd hij gelijk weer opgefokt en zo krom als een hoepel naar rechts met die nek, dat leek me voor het algemene doel van ontspanning niet helemaal de bedoeling, dus lekker verder gesjokt en de ontspanning gehouden, morgen een uitstaprondje... het arme ding was zelfs te moe om nog te rollen, hij stond wel paar keer te schrapen en rondjes draaien, maar liet zich niet door knietjes gaan... agossie... die zal morgen wel stijf zijn
Akshay schreef:kwalitatief en kwantitatief onderzoek naar ruiterroutes in West Brabant![]()
Wat er is, hoe gebruik wordt gemaakt van, wat beter kan etc
Gem schreef:Biancacoo schreef:hoedje is maat 56, zelf heb ik kleiner, en heb altijd tochstrip gebruikt om hem op de plaats te houden..haha..
Thanxx, dan ga ik hem niet passen (grote harses, zeiden wij vgoegahh)
Hè gatver, Avaluna.... dat is toch wel erg naar!Kan er geen net overheen gespannen worden? Hier in de buurt hebben we meer last van vossen.
Smickey2011 schreef:@Lottex: altijd leuk, zo'n 'nieuwe' weg… Wij hebben gisteren ook weer prachtige weggetjes ontdekt die je het gevoel geven 'buitenaf' te zijn en zelfs een mooi zandpad
@Mist: valt nog mee hier, gaat wel eens nog harderEn vorige week zondag was toch juist regen of was dat alweer de week daarvoor? Weet 't eigenlijk niet meer. Was in elk geval ideale temp gisteren, ook voor paard, niet te warm, niet te koud.
@Ava: dankjeEn wat verdrietig voor dochterlief en ojee als ze jullie tuin nu maar niet als viersterrenrestaurant gaan zien met verse kip op het menu… Volgens mij kun je anders een vogelman bellen om ze te verjagen met een andere roofvogel, dat hoorde ik met zo'n roofvogelshow, wie weet een tip.
Iemand hier trouwens fan van Boer zoekt Vrouw??? Die Henk is wel een leukerd he? En die Aad... tenenkrommend, die gebruikt nog vaker "IK'' dan Louis van Gaal