Wat heeft lola eigenlijk een korte beentjes, of lijkt dat maar zo?
Nouvel
Geplaatst: 04-01-12 19:54
wow gave foto's zeg!!
Ronnie25
Geplaatst: 04-01-12 19:58
Heeft iemand van jullie wat te zeggen over deze sulky's? Ik twijfel nog, wil van het voorjaar een nieuwe gaan kopen maar ben er nog niet uit. Deze schijnen ook erg goed te zijn.
Ja je mag passen en rijden bij hem, dus wie niet waagt wie niet wint....
tine10
Geplaatst: 04-01-12 20:30
Ronnie: welkom. Als je zo dichtbij zit, zou ik zeker even bij hem langs gaan. Maurits helpt je goed. Buckje: wat ziet jullie bak er nog goed uit. Zit hier ernstig te twijfelen of ik nog zal longeren straks. Vraag me af hoe zinvol het nog is, bak ligt zo goed als helemaal onder water (zie ook de nieuwsberichten bij rtl, gaat niet goed met het water hier in het noorden ) Kan jij niet eens hier langskomen, wil ook zulke mooie foto's van mijn paarden Tallechie: wat een goede nacht. Hopelijk is dit nu blijvend. Nouvel: ben jaloers op je duinrit Ben hier al heel lang niet meer op echte buitenrit geweest. Kan het niet opbrengen helaas. Hopelijk over een tijdje weer. Moet nl eerst stuk met trailer rijden voor ik in fatsoenlijk bos of heideveld ben. Grappig halster. Alles helpt als je ze zo goed zichtbaar kunt maken.
Wat ik raar vind is dat al haar berichten op gast staan. Dat gebeurd toch niet zomaar? vhu heeft haar nummer wel of lacuna neem ik aan. Ik heb hem helaas niet.
Ik denk niet dat hij vannacht ook door gaat slapen, want hij is anders als gisteren, maar we zullen het zien.
Morgen nog werken, vrijdag menles. zaterdag 2 karren, 2 tuigen en 2 paarden schoonmaken en zondag wedstrijd. Verder nog aan de studie en huishouden... druk druk druk dus.
avaluna
Geplaatst: 04-01-12 20:43
@Ronnie: tjee, zeg wat is het nat bij jullie . Geen ervaring met sulky's/mini's.
@Buckje: wat een mooie foto's
@Nouvel: oeh, heerlijk een duinrit, kan vanalles hier, maar niet de duinen in. Mooi halster, veel mooier dan die standaard gele.
Ik denk dat het helaas met die meelezer te maken heeft dat we Naaltje niet meer zien Ik hoop dat iemand wel haar nummer heeft en haar even een berichtje zou willen sturen.
avaluna : Ja de rijbak is net een zwembad, maar meestal duurt dat 1 dag dan is alles weer droog. Het heeft echt vreselijk geregent. Mag nu wel is ophouden
Nouvel
Geplaatst: 04-01-12 20:48
blijft wel vreemd dat ze gewoon helemaal van bokt verdwenen is zonder dat iemand daar iets van weet...
als het alleen om een meelezer gaat kun je ook gewoon niks posten zonder helemaal te verdwijnen toch?
is ook raar dat echt niemand meer iets van haar gehoord heeft ook niet via mail of pb...
Ja blijft ook raar en is ook niks voor haar. En je krijgt ook niet zomaar een gastnaam.
Buckje lijkt me een fijne bak.
Bij ons gaan ze de ingang naar de binnenbak deze zomer aanpakken. Als er veel regen valt, wat nu in het noorden het geval is, staat er dus een enorme plas voor de binnenbak. De binnenbak zelf is wel droog.
Als vrijdag de plas er ook nog staat ga ik weer waterbaktraining doen Ik ben de enige op stal die blij is met deze plas
nouvel leuk halster
VanHuisUit
Geplaatst: 04-01-12 21:00
Ben ik weer lekker paardenmiddagje gehad. Ik heb wel bericht gehad trouwens.... kan wel berichtjes doorsturen als dat gewenst is, graag even per pb dan.
Fief vindt reflectiehalster eng .... zooooo grappig, Bente heeft ook nog steeds moeite met mijn reflectiehesje echt altijd als ik hem omdoe en ik ga op haar zitten is ze de eerste rondjes in de bak vluchterig, zoooo'n tuttekopje. En nieuwe poster, welkom! @Buckje wat een poepie van een pony jij kunt zulke mooie foto's maken Tine heeft zwembad, da's zwaar beroerd! Onze bak ligt er werkelijk super bij, een natte plek, maar dat is wel leuk want kunnen we zo af en toe even in oefenen...
vanmiddag
Wat zijn haar billen gegroeid he, en haar nek/rug Ben even bezig met topicje.... volgt dus zo....
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 04-01-12 21:04, in het totaal 2 keer bewerkt