maar het is altijd te proberen. Heb mijn merrie uitlaten schrijven bij het NMPRS en ga zaterdag voor stamboekopname bij het NSPS.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
maar het is altijd te proberen. Napie schreef:Diever ligt aan het DFW maar aan de rand zeg maar. Ik woon aan de andere rand in Appelscha en mijn pony's staan dan weer aan de de andere kant in Elsloo. Als je iets van routes moet weten dan kan ik je wel helpen.

)
hij beet hem heel erg hard in zijn zijkanten en had hem dus echt klem gezet in een hoek. Arme Traffor
hij had zo heerlijk gespeeld met Freddy en gesnuffeld met Alwyn... toen ik bij ze kwam heb ik Sim dus weggejaagd en Traffor ontzet. Wat een gedoe. Maar goed wel erg fijn dat ik erbij was want anders weet ik niet hoe de schade was geweest. Nu links en rechts van zijn buik een paar enorme bijt/dikke plekken. Voor de rest alleen erg grote schrik....en dus duidelijk dat het niet zomaar gaat met twee hengstjes.
). Freddy was dus gewoon gezellig aan het spelen, Alwyn liep er een beetje omheen te draaien en dus degene van wie ik het niet had verwacht bleek een soort wolfje in schaapskleren. Nu denk ik dat het gewoon hormonen zijn, hij is gewoon hengst, er komt een nieuw hengstje die ook nog gezellig gaat zitten doen met 'zijn' kudde...tja. 

....
over worden van die simpele niets-toedoende parkeerboetes. Wij wonen ook in zo'n wijk waar het heel lastig parkeren is. ALs je dan je auto op een hoek parkeert heb je ook grote kans op een boete, ergens midden in de nacht. Kom je 's avonds thuis, staat alles vol, zet je hem ergens op de hoek, kom je 's ochtends weer langs om de hond uit te laten, dus rond een uur of 07.00 uur, hangt er een boete op.
hij vond het al zo 'zielig' voor Freddy... (tja denk dat mannen zich dat beter kunnen indenken dan vrouwen
) dus ik denk dat ik eerst maar even moet sparen
ben zóóó boos!

.. Bij Quenzo kan het al helemaal niet hihi, die is er al binnen 2 uurtjes uit
Die loopt nu als kinderpony rond met allemaal inimini kleine vlechtjes, kon het niet laten
Lacuna schreef:Tegen het uitzakken vlecht ik een paar slagen en dan een elastiekje erom. Weer een paar slagen vlechten, en weer een stiekje erom. Beetje zo uitkienen dat je volgende slag die je vlecht precies over het elastiekje valt, dan zie je er niks van en toch zakt het niet uit
Lacuna schreef:Tegen het uitzakken vlecht ik een paar slagen en dan een elastiekje erom. Weer een paar slagen vlechten, en weer een stiekje erom. Beetje zo uitkienen dat je volgende slag die je vlecht precies over het elastiekje valt, dan zie je er niks van en toch zakt het niet uit
Ik krijg het níet voor mekaar bij hem.. dikke foephaar..
komend weekend hopelijk 2 keer onder het zadel op pad
BRRRRRRRRRR