[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 09:36

Oh, jakkes, vreselijk vind ik al dat roze, ben blij dat dochter het al niet zo erg had en het nu vrijwel helemaal over is (ze is 8) :')

@Tine: geweldige foto, heel mooi van Rembrand en wat leuk je zoontje met R en zijn pony <3 .

@Aks: ik hoor het wel als je vragen hebt.

@Dingetje: voel je je al wat beter?

@HT: komt me bekend voor _O- . Wij gingen gisteren een ritje maken en pony was ook wel heel enthousiast }> , eenmaal weg gaat het dan wel, maar stil staan... :x , ik heb manlief geschrokken gevraagd of alles wel goed was qua tuig e.d., maar ze was gewoon heel blij weer eens een ritje naar buiten te mogen maken.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 09:40

Bicci...is toch supergaaf...
over roze gesproken..
deedee jonrowe iditarod musher mevrouw, mushed haar hele team in het roze !!
Afbeelding

vhu...is ook wel een heel fijne plek waar je paardjes staan, wat groeien die kids snel he ?! kunnen voor zichzelf zorgen voor je het weet....hahaha...

Smickey2011

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 09:40

Haha bic, ik wil die roze set ook zoo hebben :))

tine mooie foto's
Verder mee met samenvatting vhu en vhu; zie je wel, komt tijd, komt raad heeft weer gewerkt ;-)
En die endurance wedstrijden zijn genieten geblazen.

Il ga uitrusten,gisteren heeft erin gehakt als een mokerhamer

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 09:42

ow vet!!!! al die hondjes met roze :))
:~

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 09:48

O, ik zie dat Ava ook al gepost had, fijn ritjë gemaakt met Lies? En blij dat dochterlief uit de roze fase is :=

Op telefoon typen is niet te doen jongens, dus :wave:

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 11:01

Ow bic vreselijk dat roze. Ben zelf meer van het paars. Als ik de pony's longeer hebben ze paars dekje paarse longeerlijn, peesjes en eventueel uitrijdekentje.

Bij jeroen staat paars en roze wel gaaf denk ik maar hou het toch maar bij bruin nu.

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 11:34

Nee nog steeds geen 100% hoor, heb volgens mij een vette keelontsteking, maar moest naar die arbeid vandaag :j
Heb net een interne sollicitatie gehad, positief gesprek, met nieuwe inzichten, maar of ik het word voor de functie dat denk ik :n maar wel positief en soswieso nog een gesprek om verder te kijken waar of mijn capaciteiten liggen *\o/*

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 12:33

Dingetje: beterschap en hopen op positieve uitslag van sollicitatiegesprek
Bic: sorry, maar ik vind roze altijd al vreselijk, maar zo helemaal :o
VHU: lekker geslapen, terwijl zoonlief voor gaste zorgde. Ideaal toch?!

Denk hier ook nog altijd met heel veel plezier aan onze trouwdag terug. Had een prachtige jurk aan en een hoedje (soort dressuurhoedje, maar dan in het wit). We hadden ons feest in eigen tuin, met werkelijk fantastisch weer en heerlijke catering.

Hier vreselijk duf hoofd, net bijna 2 uur op bed gelegen, maar kon niet slapen helaas.
Vanmorgen wel priveles met Amerigo gehad, hij liep heel fijn. Ik zal hem zo eens terug brengen naar de wei. Eigenlijk wilde ik nu Rembrand gaan trainen, maar die krijgt even vrij. Geen puf. Vanavond hoop ik wel met Thabor naar verenigingsles te kunnen gaan.

Ben ook nog even met wedstrijdplanning bezig geweest. Had wedstrijd vlakbij gevonden, al ingeschreven, maar ik vrees nu dat ze een bak hebben van 20x40, dat lijkt me geen goed idee voor een ZZ proef met een groot paard. En op wedstrijdplatform staat dat ze vaardigheid rijden, maar in het vraagprogramma bij knhs staat: kies uw lijn. En volgens mij is dat laatste niet voor wp, toch? Heb nog nooit iets anders gedaan dan gewone vaardigheid.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 13:38

Brrrr, vreselijk dat roze! Een stalgenootje heeft een oude Sissi-achtige koets opgeknapt in prachtig oud-Hollands groen met creme, waar hij zijn haflinger voor wil zetten. Hij wil er vrnl zelf mee rijden, maar als er vraag naar is, af en toe een trouwerijtje. Maar.... zei hij: "Als het te druk wordt, dan ga ik hem oververven in PAARS! Dan neemt het aantal aanvragen vanzelf af :D !"
Dus ik zei: "Of juist toe, ivm het toenemende aantal homo-huwelijken" :D

Ik baal hier als een stekker: verzekeringsexpert komt pas volgende week dinsdag de schade aan mijn koets opnemen -:(- ! Is toch niet te geloven.... Dan zit ik al 5 weken zonder mijn koets, en is er concreet nog steeds NIETS aan gedaan -O- !!!

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 13:46

Jeetje Gem dat is idd balen zeg.......sommige mensen denken volgens mij alleen maar dat het toch maar een hobby is. -:(- Nou je bent er mooi klaar mee dankzij zo'n handige tante die haar paard liet schuren _-:(

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 14:12

Ik neem haar niks kwalijk, kan iedereen gebeuren. Maar die verzekeringen vind ik echt schandalig!

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 14:17

Ja je moet wel op tijd je rekeningen betalen aan de verzekering, maar totdat er uitbetaald moet worden...dan moet je engelengeduld hebben....beetje jammer dat je dan zelf geen betalingsherinnering kan sturen!
Ja kan iedereen gebeuren, zag laatst ook iemand een hoofdstel uitdoen terwijl de wagen er nog achter hangt |o soms misschien ook even nadenken en je paard goed opvoeden :+

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 14:30

-O- enige roze-fan hier -O-

vandaag 2 peerdjes gelongeerd,
eest van stalgenootje, die is vakantie houden in verweggistan,
toen stippelmans..

zelf met fiets op en neer gegaan, vind mezelf goed bezig vandaag :D

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 15:09

Goed bezig Bicci +:)+ ff rustig an Smick en Tine :(:) Dingetje goed gesprek, je weet het nooit als je het nu niet krijgt, wie weet denken ze later wel aan je, en Aks is op poezenjacht. Zijn rare beesten poezen... onze Streepje is weken weggeweest tot 2x toe maar toch weer teruggekomen... Welshkes die nogal overenthousiast zijn... zeer bekend verschijnsel O:)

Bij Bente ook een paars dek en een paarse jas, halster in soort cherry red/oud rose (heel dun streepje hahaha)/bruin gestreept, maar verder durf ik echt niet te gaan... met endurance (of zoiets := ) heb ik nu zo'n beetje alles in groen, da's meer iets voor mij :)

Vanochtend met anders ingestelde stoelen naar stal gereden en ik geloof dat het ietsje werkt. Zit nu net als een oma achter mijn stuur, heel hoog... nu nog grijze krulletjes, een booschappentasje en zo'n plastic hoofddoekje en het beeld is compleet }:0

Op stal gezegd dat ik echt niets anders meer doe dan alleen dat van mezelf, gelukkig begrip :)
Toen eerst gaan wandelen met Blondie, in een tuin was zo'n kinderdoel met een wapperend netje zoooo dat was :wow: en het blijkt dat ze koeien echt hele bijzondere wezen vindt... toch zo grappig dat jonge spul.

Met Bente ontspannen stap oefeningen gedaan en beetje draf en galop die was braaaaaf <3 .

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 16:03

bici: ik zag alles roze....huh jij was toch van de kermitdekikkerwagen? maar toen viel het muntje :o
en dan ook zo'n roze bedoeling met de huspuppys :j
gem: is er geen mogelijkheid dat je een wagen huurt bij een dealer voor 5 weken en dat de verzekering dat vergoed?
jeroen aan de glitters....wil ik wel eens zien :j
vandaag heb ik ipsilonka ontmoet,erg gezellig zitten bebben,wat vliegt de tijd dan ,ipsilonka had wel een erge lange pauze :=
waar is tine???slaapt ze eindelijk :z net als VHU die van de wereld was met 2 spelende kinderen om haar heen

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 16:20

Heeft iemand hier nog belang bij een zwart dressuurhoedje..in handige koffer, met een haarknip met zo'n netje en strik met diamantjes erop ??
mag gratis weg, alleen verzendkosten moeten wel even betaald worden, kan ik iemand blij maken ??
als je foto's wilt....even laten weten.. :j

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 16:32

@VHU; weg zijn ze niet hoor. Onze poezels mogen niet buiten :) Maar die rooie, die is natuurlijk wel weg, want die is dood. En op een of andere manier dringt het nu duidelijker door omdat ik nu in het ouderlijk huis woon zegmaar :)

Nee helaas, geen Z ambitie met dids biancacoo :P

@dingetje; klinkt wel fijn zo'n positieve solli! Hopelijk is het toch wat!

Net terug van stal :) Eventjes wat te knabbelen scoren nu, dan douchen en eten maken. Dag alweer om.. morgen stage *zenuwt..*

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 16:39

Helaas geen geslaap hier. Heb wel paar uur op bed gelegen, maar kon niet slapen. Daarna druk bezig geweest om sponsoren te zoeken voor onze mencompetitie. Nu druk eten aan het koken (wel erg vroeg helaas, maar ja, past anders niet), zometeen eten en dan naar verenigingsles met Thabor.

Morgen krijgen alle dieren vrij, want de dierenarts komt langs voor de jaarlijkse enting. Hopelijk kan ik morgenvroeg alle katten gevangen krijgen, er is nog maar 1 tamme bij, dus wordt nog een hele klus.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 16:48

Ahhh Aks sorry ik begreep je niet Y;( ja kan me goed voorstellen dat je je rooie kanjer mist als je zo bij je ouders bent :(:) Y;(

Tine beetje op jezelf letten he :7

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 16:50

Oef.. katten vangen, zeker halfwilde is rotklus.. Heb je een lekker ruikend blikje tonijn ofzo tine? :=

en een :(:)

@vhu; geeft niet :D

Wil deze foto even showen, is van vandaag :)
Afbeelding

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 17:31

ziet er goed uit toch?
:))

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 17:35

Mooi actief achterbeen, mooie buiging 't ziet er vriendelijk en ontspannen uit Aks **hoedje naar Aks**

Wat is de maat Biancocoo (niet voor mezelf maar wellicht voor iemand die ik ken)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 17:54

Biancacoo schreef:
Heeft iemand hier nog belang bij een zwart dressuurhoedje..in handige koffer, met een haarknip met zo'n netje en strik met diamantjes erop ??
mag gratis weg, alleen verzendkosten moeten wel even betaald worden, kan ik iemand blij maken ??
als je foto's wilt....even laten weten.. :j

Welke maat is het? :)

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 18:01

Wat wen fijn dressuur fjordje hierboven! Fijn beeld zeg...

prutsmuts lekker een weekend weg geweest! Excuus niet volledig bijgelezen dus...

Net lekker mwt boy bos in geweest! Fijn menpaard wordt het... Contact teugeltje en heerlijk in een constant tempo door het hele bos....

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 18:07

@Maisie: bruin = ook heel mooi :j (en combineert keileuk met roze := )
@Dingetje: positief gesprek gehad
@Tine: heeft de wedstrijdplanning nog niet helemaal rond, idd wel kleine bak met groot paard en kar. En druk geweest met sponsoren zoeken.
@Gem: balen van die verzekering zeg, dat laat allemaal wel heel lang op zich wachten en kan idd iedereen gebeuren, ook al is je paard opgevoed en doe je altijd je best om na te denken, dat zijn nou eenmaal ongelukjes
@Bicci: :oo Neeeee… niet de enige rozefan… ikke ook :j Maar vriendlief niet := Dus heb één dekje bruin met roze… maar wel een roze halster van vriendlief gekregen
@VHU: lekker naar stal geweest en lekker rechtop achter stuur gezeten (zo zit ik ook altijd, lekker overzichtelijk)
@HT: gemeet met ipsilonka, gezellie
@Biancacoo: altijd leuk voor de fotoshoots :D Edit, zie dat VHU interesse heeft
@Aks: morgen stage en leuke foto, ik zie geen buiging, maar mss wordt halsje bedoeld? Mooi hoor, neusje = loodlijn. Is dit met je eigen zadel?

Heb de hele middag geslapen, ik was gesloopt na gisteren en hele nacht niet kunnen slapen… hyperventilerend de uurtjes zien verdwijnen en het licht zien worden… bah

Nu eens bedenken wat het dagmenu hier wordt :+ Ik vrees weinig ingewikkelds vandaag :o