Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

en ik ga in geen 15000 jaar dat geld uitgeven aan een wagen hoor... no worries
Gewoon leuk om zo eens rond te kijken wat er te koop is... van dat kijken ga ik nog poosje genieten zodat er weloverwogen een wagen en tuig wordt aangeschaft... maar het is toch wel vrij zeker dat het er gaat komen, vanavond hebben we weer heerlijk een dansend paardje voor de kar gehad... lekker in de bak rondgelopen, wat is het een superervaring om dan achterop te staan... de wind eerst door de manen van Har te zien gaan en dan door je eigen haren voelt wapperen... het orenspel van Har en het enthousiasme als je hem braaaaaf vindt... echt Genieten!!!
!!
manlief maagontsteking....en de hele nacht dus in de weer met vreselijke buikpijnen , zo zielig, en daar word je dus wel erg moe van....
dus er is vooruitgang !!!
en dan aankleden, eten en naar school brengen.
)

)
Ik vond het zo ontzettend zielig voor d'r. Ik weet dat ze regen haat, maar ik wou het erop wagen (hoopte dat het droog bleef, niet dus..
) Toen ik zei dat ik ermee kapte, kreeg ik reacties van sommigen "Ja hoor, laat je hond maar winnen
zeer knap van je", maar zo zie ik het helemaal niet. In het jaar dat ik naar school ga met haar, ben ik nog NOOIT eerder gestopt, altijd doorgebeten. Maar nu zag ik aan haar dat ze het écht niet leuk vond, moet ik dan mijn hond gaan pesten en ervoor zorgen dat ze de hondenschool niet meer leuk gaat vinden? Mijn instructeur zei ook "Je bent gestresseerd vandaag (snapte al niet hoe hij het zag
), en je bent toch al nat, ga even een klein rondje wandelen en ga dan lekker naar huis." Een andere instructrice ging ook net wandelen met haar hond, dus we hebben de 2 woefjes los gelaten en ze hebben lekker gespeeld. Zo hebben we toch positief afgesloten voordat we naar huis gingen. Vind het alleen jammer dat sommige mensen van die k*topmerkingen moeten geven. 
trilde als een rietje. Ben ook afgestapt en heb lekker even met hem gewandeld, toen onder het andere viaduct door gewandeld en daarna weer terug opgestapt. De reden dat ik eraf ben gegaan was omdat hij door mijn schrik heel erg onzeker werd, met zijn hoofd ging slaan en meer wilde rennen, dat schiet niet op tuurlijk 
Ik ga lekker met wat snoepjes in mijn zakken de wei in. Dids mag bij zijn liefje, en dan kan ik intussen mooi de wei verbouwen zodat hij van zijn paadje af mag
Hij staat nu namelijk al ruim een maand alleen zijn pad te snoeien, alle 4 de weides zijn nog niet open geweest
Biancacoo schreef:Askazita, wat een leuk paaaard !!! (en een gave wagen ook.)
)
(hoewel ik toch kou begon te krijgen...)
Super dat hij zo braaf was, zelfs toen de boom op de grond kletterde! Ik zou dat, als ik jouw man was, toch niet te vaak meer proberen

De wortel van de tand waar ik pijn van had, zit recht in mijn sinus, dus als mijn sinus geïrriteerd is, kan ik ontzettend veel pijn krijgen aan die tand.
(omdat ik zo dringend wou gaan, ben ik naar een andere gegaan dan mijn vaste tandarts)