En welkom in het topic
Ga zo ook ff topic bekijken Janouk
Hier soort van gesloopt. Pony'tje van vriendin opgehaald, lief ding gelukkig, paaltjes verzet en geschoven en gedaan. Pfff altijd heel gedoetje weer. Vooral om dat alles nog niet bij elkaar kan.
Maar ook dat zal wel weer goedkomen.
Nu ff aan glaasje wijn, bijkomen
Ach die Sun helemaal van slag hahaha.
En paardenwissels bij Lanouska. Jullie zijn goed bezig, zo leuk om te volgen

1 trui en dik vest aan..
word nooit wat..maar...als ik in de vakantie in de winkel enzo me maar wat verstaanbaar kan maken
..ben ik al blij..
ben echt wazig....
... ik de boel uit elkaar gemept met een weidepaaltje die had ik toevallig net in mijn hand
daarna ging het heel goed. Ze waren aan het krauwen en gezellig rondjes aan het rennen, beetje snuffelen en piepen. Met soms weer een rare actie van Piet
dus vertrouw Piet nog niet 100% als ik er niet ben zet ik er nog een lijntje tussen. Als Ollie erbij kan weet ik zeker dat het goed gaat want die regelt alles wel. Maar nu een loge op te laten vreten is niet zo handig en ben altijd zo bang bij ons dat ze in de vaart/sloten terecht komen.
spelletjes dag hadden (incl partytenten, allerlei ballen en linten), en als klap op de vuurpijl twee mountainbikers die vonden dat ik opzij moest (ik reed op het ruiterpad
). Dussszzzz ... dat is de reden dat ik maar zelden die kant van het bos opga zeg maar.