aan mijn input heb je niks, want die bevindt zich in brabant 
terusten tine!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
aan mijn input heb je niks, want die bevindt zich in brabant 
. Ik zou het eens vragen bij http://www.knhsmendistrictoost.nl/knhs/ 

. Heb haar (inmiddels 2 x) verzocht ze ff door te mailen, maar het duurt nogal lang
.
.... gaat het weer een beetje Frensie
voor zondag
nou ik heb dat nu al voor dat oefenwedstrijdje hoor
maar wat Frensie zegt het heeft allemaal totaal geen zin en je hebt heerlijk gemend vandaag dus komt goed
maar neem aan dat hij een of ander kuurtje zal hebben (hond) en dat het wel een week of twee, drie zal duren voordat je daar het resultaat van ziet?
).
en hij vindt het gewoon gezellig hoor 
dus die is ook lekker bezig geweest (Ol dus he
)
(En de rest van de week). Gister nog best veel gedaan ondanks dat ik alles op standje heel langzaam deed. Ga zo eerst met Beer wandelen, dan stel aanbiedingen bij de Kruidvat scoren en daarna naar Bieb.
Minimeeting! 
)
Kan ik meteen kijken wat ik wil
En meteen meenemen. Dus ideaal, nu al superservice
Nu hopen dat ze de goede kleur nog heeft 
voor je rug..
auwie..dan kun je wel door de grond zakken met zo'n rug...maar het lijkt nu al weer beter, ik moet niet te veel lopen..haha....komt dat even slecht uit..
Gem schreef:Ik wil idd ook nieuwe polypads, maar wacht nog maar een jaartje.
Hier grote pruimenpluk vandaag, er hangen weer vele kilo's die eraf moeten. Mijn grootste angst: de wepsen.
(Ik was een beetje bang voor Sam zn lastige welsh hoofdje - breed van boven, smal van onder). Wat een verschil zo'n licht tuig zeg. Sam bewoog heel fijn en je kan nu veel beter de pony onder het tuig zien (want bv. het schoftje is bijna de helft kleiner dan die van leer - in de breedte). Moet alleen lamoen iets laten ombuigen, maar dat gaan we deze week nog regelen. Sowieso is het eigenlijk veel veiliger want ook de strengen hebben nu panieksluitingen/snelsluitingen. Klinkt voor jullie waarschijnlijk heel logisch, maar ik stond nog ouderwets met gespen etc. te werken
Aangezien het lichte tuig al een goede verbetering oplevert, gaat het idee voor een nieuwe wagen nog even de ijskast in.

En succes met de wespen ontwijken!
Fijn dat je zo lekker hebt gereden en leuk dat je zo aan de slag bent met fotografie!
. Er zal nog ca 2 kg aan de takken hangen, maar daar durf ik niet meer bij. Sta dan te hoog op de ladder en kan niet vluchten bij een wespenaanval
. Denk dat ik toch wel een kilo of 15 heb, ga zo eens wegen. Vanmiddag geleisuiker halen, de restjes likeur opscharrelen en lekker "jam met een tic" maken
.