Interessante opdracht heb je er van gemaakt! Nog een knufje voor je
.@PSM: hier de eerste jurk die ik aan had, ik vind 'm 10 jaar later nog steeds prachtig en zou ook weer dezelfde uitkiezen
, heb er nog een paar gepast voor de vorm, maar het is bij die eerste gebleven. Ik wilde in eerste instantie trouwens helemaal niet trouwen, manlief had ook al een paar keer gevraagd en uiteindelijk heb ik hém gevraagd, ook een bruiloft met alles d'r op en d'r aan, een echte trouwjurk, koets, paarden alles wat je je maar kunt voorstellen (wat ik me in eerste instantie niet kon voorstellen
) en ik vond het supergeweldig, wordt nog blij als ik eraan terug denk
.@Gem: leuk dat je dochter weer eens gereden heeft. Heeft je man nog eens gemend, trouwens?
Ook het onderhoud moet ik wat voor uitzoeken namelijk
, Toevallig vanmorgen nog over gehad; hij had er wel weer zin in! Iig even wachten tot na de SGMW, dan boek ik weer een les voor hem. Na de herstvakantie gooit hij het schip wrs 2 weken in een hoek, en wilde hij wel vaker lessen
. Hopelijk is het dan niet te koud of regenachtig, dan trekt hij zich gegarandeerd terug
.

gewoon om doen bij Jeroen hoor
zou Jeroen erg goed mee staan, op die Friezen staat het ook geweldig, alleen vriendlief vind het maar niks
ik werd wakker toen ze weer naar huis ging! Erg he. Ze hadden Monopoly gedaan, filmpje gekeken en een fort gebouwd van LEGO. Zoonlief had nog tosties gemaakt (pfff dat hoor je dan denk jeetje huis is gelukkig niet afgefikt) Ik was totaal niet gemist
Aks wat een leuke opdracht en Dingetje heel veel succes morgen, mijn man is gisteren echt helemaal beroerd en snotverkouden thuisgekomen van zijn wedstrijd dus .... en Gem, tja , die leeftijd da's iets waar we niets aan kunnen doen he... ik wil er echt niet aan maar het zal er zeker wat mee te maken hebben....

Met prachtige glitterpanty en hoge hak schoenen die helaas door de hond zijn opgevreten hahahaha.