[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 19:56

@Aks: onze menvereniging is heel lang bezig geweest om menpaden te krijgen in de Brunssummerheide, is uiteindelijk ook gelukt, we hebben nog regelmatig contact met de gemeente en natuurmonumenten en de leden doen grotendeels het onderhoud.
Interessante opdracht heb je er van gemaakt! Nog een knufje voor je :(:) .

@PSM: hier de eerste jurk die ik aan had, ik vind 'm 10 jaar later nog steeds prachtig en zou ook weer dezelfde uitkiezen :j , heb er nog een paar gepast voor de vorm, maar het is bij die eerste gebleven.
Ik wilde in eerste instantie trouwens helemaal niet trouwen, manlief had ook al een paar keer gevraagd en uiteindelijk heb ik hém gevraagd, ook een bruiloft met alles d'r op en d'r aan, een echte trouwjurk, koets, paarden alles wat je je maar kunt voorstellen (wat ik me in eerste instantie niet kon voorstellen :') ) en ik vond het supergeweldig, wordt nog blij als ik eraan terug denk <3 *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* .

@Gem: leuk dat je dochter weer eens gereden heeft. Heeft je man nog eens gemend, trouwens?

__PSM__

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 20:01

Avaluna, hier ook de eerste jurk die ik heb gepast, en alle 20 daarna haalde de eerste bij lange na niet...

Klinkt als een heerlijke dag! Wij hebben ook groot feest enzo...

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 20:05

avaluna schreef:
@Aks: onze menvereniging is heel lang bezig geweest om menpaden te krijgen in de Brunssummerheide, is uiteindelijk ook gelukt, we hebben nog regelmatig contact met de gemeente en natuurmonumenten en de leden doen grotendeels het onderhoud.Interessante opdracht heb je er van gemaakt! Nog een knufje voor je :(:) .

Ah! Mag ik jou daarover in de toekomst contacteren? :) Ook het onderhoud moet ik wat voor uitzoeken namelijk :) Of dat op een vrijwilligersclub kan liggen etc. Dus ervaringsdeskundigen uit zo'n regeling is altijd fijn tuulk! :)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 20:11

avaluna schreef:
@Gem: leuk dat je dochter weer eens gereden heeft. Heeft je man nog eens gemend, trouwens?

:D , Toevallig vanmorgen nog over gehad; hij had er wel weer zin in! Iig even wachten tot na de SGMW, dan boek ik weer een les voor hem. Na de herstvakantie gooit hij het schip wrs 2 weken in een hoek, en wilde hij wel vaker lessen :P . Hopelijk is het dan niet te koud of regenachtig, dan trekt hij zich gegarandeerd terug :x .

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 20:18

@ Lanouska, heb jullie dressurproef gezien, zat bij de jury te schrijven en je keek me recht aan in mijn gezicht.....zat alleen wel een dressuurring naast jullie bij 5. Heb ook luid geklapt voor alle kampioenen vanaf de tribune. *\%/*
@ Tine, heb jou ook gezien tijdens het losrijden...zag die grote bonte gaan :D

Ben alleen nog gesloopt van de Hippiade de wekker ging om 4.15 en om 5 uur zijn we vertrokken :O
Veder nog inkopen gedaan bij Ollie *\o/*

Hopelijk word ik niet ziek, had van de week al oorpijn en nu vette pijn in me keel en moet morgen op sollicitatiegesprek intern bij het bedrijf, hopelijk wel een beetje fris en fruitig :j

Zal proberen morgen nog een beetje bij te lezen :+

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 21:39

ster met een ster op haar rug,mooi duo zeg!
vanmiddag sun maar voor de sulky oxer gezet,rustig wat overgangen gereden, daarna Tara maar eens ingespannen en kijken wat ze doet voor de wagen(ik had haar niet getest voor ik haar kocht)
nou nou ....ik wil altijd al een hackney rijden.....heb ik nu met een welsh gedaan....tjeetje wat een ding
hupsend,steigerend ,achteruit lopen,een giga knal op haar reet verkocht....toen gedroeg ze zich... _/-\o_
die is gewoon ingespannen..loslaten en plankgas....zoals ik het nu zag(arme sun straks voor in het 2span....moet ze flink lopen ha ha )
als iemand tips heeft.....enne....vond het niet eng,dus wil nog steeds een keer echt hackneyrijden!

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 22:16

whaha HT ik ben meestal niet zo voor dat ik ben welsh maar speel hackney gedrag. Maar denk dat het wel even gaat duren voor je dat er uit hebt. En ook veel geduld.

Dingetje inkopen gedaan en mijn hoofdstel meegenomen. Het is er 1 met 2 hartjes er op hoop dat jeroen m aan mag dan zal ik wel foto showen.

Gem ziet er leuk uit je dochter op ster.

Verder sterkte voor iedereen die het nodig heeft en met het bijstellen van dromen. Kan dingen soms ook moeilijk los laten en lig ook vaak in bed nog te malen dus het klinkt wel bekend.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 23:43

Nou, ik kan ondanks enorme vermoeidheid en slaappil niet slapen (en heb nu even geen dingen om over te stressen, dus snap het niet), dus nog maar even hier langs.
HT: pony met hackneytrucjes
Dingetje: heb jou niet gezien :D . Er waren wel 2 bonte paarden. Mijne is natuurlijk de mooiste en vooral de liefste, maar had in ieder geval het meeste wit. Bij die andere zat ook een man op de bok. Verschil zou zichtbaar moeten zijn haha. Hoe zag het er van jou kant uit, liep hij wel goed?

Nou, hierbij nog wat beloofde foto's.

Dit was bij onze laatste marathon, 2 daagse. Hier net dressuur en vaardigheid gehad. Paard staat bij trailer en onze mooie nieuwe tent. Later hebben we hem naar een stal in de buurt gebracht.
Afbeelding

Rembrand 1e dressuurproef op de hippiade
Afbeelding

Amerigo in de turbostand, deed echt super zijn best. Dom vrouwtje stuurt laatste hindernis verkeerd. Maar... 20 seconden tijd over!! Als ik dat van te voren had geweten...
Afbeelding

Zoonlief klaar voor de start
Afbeelding

Heerlijk aan het genieten en volkomen ontspannen
Afbeelding

En daarna als bijrijder aan de slag met mamma's paard en lekker spelen (deed hij ook later nog op Thabor, maar daar zijn geen foto's van gemaakt)
Afbeelding

Afbeelding

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 07:21

Goedemorgen

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 07:23

Goedemorgen!

Leuke foto's Tine! Heb je nog kunnen slapen?

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 07:29

Goedmorgen :wave:

@ Tine, ik heb je gezien hoor met je rode sjaaltje :j Zag er goed uit +:)+ Heb je ook goede punten gereden? Zag dat je in een van de eerste ringen hebt gereden, wij stonden helemaal achterin bij ring 7 en 5.
Zie trouwens dat er straks nog een nieuwe bixie kandidaat bijkomt *\%/*

@ Masie ~~}> gewoon om doen bij Jeroen hoor :j zou hem ook nog vol spuiten met effol kidsspray sterrenglans O:) zou Jeroen erg goed mee staan, op die Friezen staat het ook geweldig, alleen vriendlief vind het maar niks :')

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 09:01

Goedemorgen
HT, klinkt idd als turbowelsh...haha...went vanzelf..dapper dat je het niet eng vond !!!
Tine..supergave foto's, genieten met je zoontje !
Dingetje...duim voor je dat je niet ziek word.
Gem, leuk dat je man wel weer een menles wil !
mooie foto's van je dochter op het paardje !
Aks heeft ervaringsdeskundigen nodig...
Lottex, gewandeld met luna en lieze...dat vraagt om een fototje...
Bicci heeft een fijne dag gehad !
en dan nog discussie ruiter/menpaden e.d....meng ik mij niet in, is een lastige materie...idd met onderhoud e.d.
Smick...haha...een beetje te veel drukte om hem heen, vond hij dus niet zo'n goed idee....tja...daar moeten ze aan wennen, is ook wel spannend.

hier al wat kouder, jeeeeeey......gelukkig, en nu hopen dat ik dan snel met de hondjes door kan gaan met trainen, dan lekker wat afleiding zeg maar...

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 09:05

Als het goed is gaat mijn vriendin vanavond weer op jeroen rijden dus dan gaan we het hoofdstel testen !! zal mijn camera meenemen. Glitterspray gaat er echt niet in komen bij remko haha.

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 09:11

Moet je ook niet zeggen, moet je gewoon doen O:) Ruikt jeroen naar heerlijke perzikjes :=

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 09:21

Zo ben ik ook weer. Thanks Biancocoo voor het enorme compliment :* :o
Gisteren in slaap gevallen terwijl zoonlief vriendinnetje te spelen had :oo ik werd wakker toen ze weer naar huis ging! Erg he. Ze hadden Monopoly gedaan, filmpje gekeken en een fort gebouwd van LEGO. Zoonlief had nog tosties gemaakt (pfff dat hoor je dan denk jeetje huis is gelukkig niet afgefikt) Ik was totaal niet gemist _O-

Ik wil verlopig toch nog niet de moed opgeven en blijf waar ik nu sta want ik kan er zo fantastisch mennen, dat heb ik nog nergens kunnen vinden.... en ze zijn super voor mijn paardje/poown, alleen zal ik me wel wat meer in acht moeten nemen **actie hopeloos maar goed, 't is het proberen weer eens waard** en de wedstrijden voorlopig maar weer in de kast zetten (maar hoop toch nog een endurance te kunnen doen dit jaar...).

Maar we'll be back <<)

Verder wel bijgelezen, prachtige foto's gezien, over als hackney vermomde welshjes (soms is het een kwestie van even wennen, dan gooit ze haar vermomming vast wel weer af, hoop ik voor je), uber enthousiast paard op puzzelrit, en trouwjurken ahhhhh ook onze trouwdag was geweldig denk er ook nog altijd met heel veel plezier aan terug :+: Aks wat een leuke opdracht en Dingetje heel veel succes morgen, mijn man is gisteren echt helemaal beroerd en snotverkouden thuisgekomen van zijn wedstrijd dus .... en Gem, tja , die leeftijd da's iets waar we niets aan kunnen doen he... ik wil er echt niet aan maar het zal er zeker wat mee te maken hebben.... }:)

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 09:21

hier heeft manlief ook niks met glitters, roze en bloemetjes geuren etc...

btje jammer wel,
want dan had ik een roze trailer gehad, een roze kar en allemaal met bling :D :+

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 09:22

Aahr happytime :oo Dat je in zo'n situatie die klets op die kont nog durft te geven := :oo

@tine; wat een mooie fotos, en die laatsten zijn gewéldig! :)

Hier stiekem nog een uurtje uitgeslapen. Morgen starten op stagebedrijf. Nu eerst lekker ontbijten en alvast eten voor vanavond klaarzetten. Dan nog wat dingen opzoeken voor stage, en dan ga ik lekker een bosritje doen! :)

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 09:23

:= bicci toch

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 09:26

AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 09:26

ik zeg,
niks meer aan doen!!!

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 09:27

_O- nou ja dan ga ik toch liever voor de glitters.....nou ja rose trailer is wel gaaf :j

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 09:28

Afbeelding

wauwwwwwwwwwwwwww!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 09:28

Ik zie het al voor me Bicci :P stiekum klein roze randje op de wagen/trailer <<) ergens???
Wahaha dat tuig ... jouw paard is toch een merrie? Moet kunnen :j

Mijn trouwjurk (kort net boven de knie model Chanel zeg maar) was trouwens uit drie dunne lagen stof over elkaar, roze, oranje en beetje cremig met roze en oranje bloemblaadjes eraan. En ik had een sjaal / omslag van die laatste stof. Ik heb zelden een jurk aan laat staan met die kelurencombi maar 't was prachtig *D Met prachtige glitterpanty en hoge hak schoenen die helaas door de hond zijn opgevreten hahahaha.
Dus wel redelijk glitter/roze niveau maar ja, je trouwt maar een keer he.

Aks veel plezier :)
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 17-09-12 09:29, in het totaal 1 keer bewerkt

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 09:29

*bic spoort niet*

(jahoor, ik zeg het zelf wel even, hahahahah)

8)7

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 09:29

VanHuisUit schreef:
Ik zie het al voor me Bicci :P stiekum klein roze randje op de wagen/trailer <<) ergens???
Wahaha dat tuig ... jouw paard is toch een merrie? Moet kunnen :j

Mijn trouwjurk (kort net boven de knie model Chanel zeg maar) was trouwens uit drie dunne lagen stof over elkaar, roze, oranje en beetje cremig met roze en oranje bloemblaadjes eraan. En ik had een sjaal / omslag van die laatste stof. Ik heb zelden een jurk aan laat staan met die kelurencombi maar 't was prachtig *D Met prachtige glitterpanty en hoge hak schoenen die helaas door de hond zijn opgevreten hahahaha.
Dus wel redelijk glitter/roze niveau maar ja, je trouwt maar een keer he.

Aks veel plezier :)

fotooooooooooooooooooo