IJslanders schijnen idd perfect te zijn voor mensen met rugklachten, maar ze zijn duuuuuur..
Poeltje: gave foto!
Avaluna: lastig hoor.... ik geloof niet dat ik "mogelijke gebreken" zou kopen, kind moet er toch weer een hele tijd mee vooruit. Aan de andere kant, de belasting voor zo'n pony is ook nog niet erg groot.
BI: volgens mij waren beide wagens toch blauw? Zowel die van de boktmarkt als die op de foto?
Biancacoo: kippen in shock en hondtie met geblesseerde poot, balen hoor!
Sandrina: klinkt wel als merriegedrag, maar heb er met mijn voorgaande merrie toch geen last van gehad.
Ik heb begin middag nog een keer op Moos gezeten en het ging gewoon heel erg lekker, 100% beter dan gisteren. Ik had hem fijn aan het lopen, geen gedram, geen gehuppel, gewoon braaf naar het been luisteren, nageeflijk, slangevolte'tjes maken zonder de neus er meteen weer uit, een beetje schoudervoor gereden. Het enige dat hij erg lastig vindt is om bij wat meer teugellengte (vw/nw) niet onder me vandaan te lopen. Dan gaat ineens het toerental omhoog

Hij wil best; hij kan het ook allemaal nog wel.... hij komt er wel, zonder pelhambit, zonder drammen.

Verder een heel gave middag gehad op Burg Wilhelmstein in Würselen. We zijn daar met 4 stalgenootjes + 3 x aanhang naar een 5e stalgenootje geweest die daar riddertoernooien doet. Op een onbestuurbare Fjord