nouvel: dapper op de fiets naar de tandarts. Hier geen ervaring met hormoontoestanden, heb alleen maar ruinen of hengsten.

janouk: wilde plannen voor het weekend en mooie stickers. Dat vraagt om foto's
VHU: ik zou ook huishoudelijk aan de slag moeten gaan, maar geen puf meer voor
Maisie: spannend een nieuwe op stal. Is altijd even aanzien hoe ze het samen oppakken
Ollie: wat goed dat je collega's zo meewerken. En zo te lezen heb je het heel erg nodig.
Avaluna: wat jammer dat de lessen steeds niet doorgaan.
Eind van de morgen met de kinderen naar de binnenbak gegaan. Zoonlief deed het weer zo goed. Hij kan nu ook al een volte sturen in de galop. Ben ik zo trots op!! Vriendinnetje deed het gelukkig ook een stuk beter dan de laatste keer. En die pony

Bij thuiskomst lekker pannenkoeken gebakken om weer warm te worden. Toen maar eerst de schuurdeur gerepareerd, zo zonde als dat nog verder kapot zou gaan, manlief heeft er veel moeite voor gedaan om ze zelf te maken. En tenslotte toch de paarden maar buiten gezet. En ze staan heel relaxed in de wei. Het moet wel minder gaan waaien wil ik ze weer veilig langs die schuurdeur krijgen, want de haak waait steeds los.
Deken van Rembrand waait wel steeds op, dus hij heeft natte billen. Maar goed, ik krijg hem nu toch neit gevangen, dus hij zoekt het maar even uit. Vanavond maar dekens wisselen, dan maar dikkere deken op, die blijft wel goed liggen.
Kids zitten nu dvd te kijken met zelf gebakken popcorn, dus dat gaat lekker rustig.