nouvel: dapper op de fiets naar de tandarts. Hier geen ervaring met hormoontoestanden, heb alleen maar ruinen of hengsten.
janouk: wilde plannen voor het weekend en mooie stickers. Dat vraagt om foto's
VHU: ik zou ook huishoudelijk aan de slag moeten gaan, maar geen puf meer voor
Maisie: spannend een nieuwe op stal. Is altijd even aanzien hoe ze het samen oppakken
Ollie: wat goed dat je collega's zo meewerken. En zo te lezen heb je het heel erg nodig.
Avaluna: wat jammer dat de lessen steeds niet doorgaan.
Eind van de morgen met de kinderen naar de binnenbak gegaan. Zoonlief deed het weer zo goed. Hij kan nu ook al een volte sturen in de galop. Ben ik zo trots op!! Vriendinnetje deed het gelukkig ook een stuk beter dan de laatste keer. En die pony
, allerlei rare geluiden door de storm, maar geen stap verkeerd. Bij thuiskomst lekker pannenkoeken gebakken om weer warm te worden. Toen maar eerst de schuurdeur gerepareerd, zo zonde als dat nog verder kapot zou gaan, manlief heeft er veel moeite voor gedaan om ze zelf te maken. En tenslotte toch de paarden maar buiten gezet. En ze staan heel relaxed in de wei. Het moet wel minder gaan waaien wil ik ze weer veilig langs die schuurdeur krijgen, want de haak waait steeds los.
Deken van Rembrand waait wel steeds op, dus hij heeft natte billen. Maar goed, ik krijg hem nu toch neit gevangen, dus hij zoekt het maar even uit. Vanavond maar dekens wisselen, dan maar dikkere deken op, die blijft wel goed liggen.
Kids zitten nu dvd te kijken met zelf gebakken popcorn, dus dat gaat lekker rustig.
. Wij wonen redelijk dicht bij een rivier.
MIsschien contact opnemen met het waterschap dat ze meer afmalen? Want als die sloten vollopen kun je verder ook nergens meer heen met het water op je land.... Mijn vader werkte vroeger als dijkgraaf bij het waterschap en die werd wel eens gebeld hoor, door bezorgde boeren. Dan zorgde hij (als hij dat inderdaad ook nodig vond) dat er als dat kon meer werd afgemalen. Kan zijn dat ze door de Kerst/Oud&Nieuw gewoon minder aan waterbeheer hebben gedaan?
Moet dus balkon even zorgen dat het water eraf gaat maar nu even emmer ondergezet en kamer gedweild, is dat ook weer netjes haha. Even moet verzamelen en wachten totdat deze bui weer voorbij is voordat ik het balkon opga.
Bij Bente waaide haar deken ook op, vanochtend in de paddock en het flapperde wat. Dus ze heeft nogal staan bokken en steigeren
Daarna was ze met longeren ook helemaal wacko maar goed, schijnt uiteindelijk wel weer normaal te zijn geworden. Was dus geen overbodige luxe om haar even in beweging te zette

ik vind zo'n bruine met streepje zo mooi

) maar toch was het merendeel altijd wel tevreden hoor. Die tevreden zijn hoor je meestal niet he