De pijnstillers doen hun werk, vandaag ietsje minder last ervan. Door de dag heb ik niet meer zo veel last met de pijnstillers, maar als ik gewoon een glas koud water drink doet het enorm pijn. Morgen kan ik gelukkig gaan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lacuna schreef:
lanouska schreef:@ @prinsjeH ik rij zelf niet (heb ik wel gedaan hoor) ik ben de groom. in de marathons rijden we met een 4span arabo friezen en de dressuur en vaardigheid rijden we 2 en 4 span maar bij ons in het noorden zijn er vrij weinig 2 span rijders die ook de dressuur en vaardigheids wedstrijden rijden en we zijn de enigste over heel nederland die met een 4 span paard dressuur en vaardigheid rijden
Naaltje schreef:Maar ik ben beetje bang dat er onweer bij gaat komen en dan wil ik niet op mijn paard zitten
VanHuisUit schreef:Zo ik hoor toch net dat ik toch een meevaller hebbij een opdrachtgever, kan het haast niet geloven. Ze zeggen geld maakt niet gelukkig maar ik ben nu toch echt wel even heel blij
VanHuisUit schreef:En zo die Thabor dat is een donder bij tijden, maar goed dat jullie er hulp bij hebbenwat een gezeur over die oogkleppen
lijkt me eerder een vraagteken als je met zo'n grote en over de weg niet met oogkleppen ment maar goed ik ben zelf een echte 'oogkleppen' menner