Citaat:
Dennis schreef:
Kleurenbom is wel leuk toch?
Mijn span slaat ook nergens op .
Ja, maar dat betekend toch niet dat iedereen zen span nergens op moet slaan ze willen nou eenmaal een zwarte
We gaan gewoon een nieuwe trend zetten: spannetjes die nergens op slaan, maar ze zijn wel leuk! En daar gaat het om
Vandaag de mannetjes (wat ze hetzelfde maakt .... naja .... zijn Alwyns witte benen & snuit en Snuits witte benen plus bles enne....ze zijn bijna even groot
) maar weer eens naast elkaar gezet, in de losse strengen en ik erachter lopen. 't Geheel vertrok wat rommelig (ik dacht, help straks gaan we skieend erachter aan
) maar we zijn de woonwijk ingegaan, hadden enorm veel bekijks
Kon ook goed halthouden om af en toe een praatje te maken. Ze stapten beiden giga gelijk op, super. Moest zelfs af en toe Snuit aansporen omdat Alwyn er zo'n mega goed staptempo inhad. We zijn zo'n drie kwartier/uurtje op pad geweest. Ben er echt blij om dat het zo lekker ging!
@Tine, het is niet anders, zie het maar als een winterstop. Gelukkig kan hij wel in de wei. Kan jij even verplicht trainen met Amerigo
@_Patrick_ fijn dat de auto het weer doet!
@Rivaldo: sterkte met de drukte
@Dennis hier ook dubbele afrastering, eerst randje schrikdraad, dan gaas/hout, plus aan een kant nog sloot. Als het schrikdraad er maar even niet opstaat wringt er zich altijd wel een of andere pony door heen, die dan vervolgens erg verongelijkt in de moestuin gaat staan of zoiets. Alwyn is de slimste, die rent keihard weer terug als ik er dan aankom, gek beest.
@Naaltje, voorzichtig terugrijden he. Als het goed is komt het niet in Breda
@IT, jij had blijkbaar slaap nodig!
Zo en nu moet ik kerstinkopen doen