Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

).
genieten hoor. Jammer van de Kur maar het zat deze week ook niet zo mee denk ik dan, komt goed
strebertjes
nee hoor super knap.

dat werkt niet. Daarom lukt het dan in de les wel. Misschien lukt het je uiteindelijk om wat ze zegt in de les in je hoofd te zetten als je ook alleen rijdt. Zo werkt het bij ons (op totaal ander niveau maar goed, je snapt vast wel wat ik bedoel) als ik dan bezig ben hoor ik steeds wat instructeur zou zeggen op bepaalde momenten en ja, dan lukt het me ook zelf.
. Daarna Rembrand gemend. Ging heel erg fijn.Eerst bijna 20 minuten gestapt. Links ging gelijk al goed, rechts kostte wel even moeite. Daarna ook nog in draf bezig geweest. Morgen weer verder. Daarna ook nog kort met Thabor gemend, die liep ook fijn. Daarna ruim 2,5 uur geslapen. Nu moed verzamelen om uit te mesten. Ook het huis moet flink en helemaal gesopt, want komend weekend hebben we vriendenweekend, komen er zo'n 20gasten enwil ik wel dat alles er netjes uitziet. Dus ik moet nu echt iedere dag iets gaan schoonmaken.
gelukkig de andere drie er even lekker voorgehad. Wordt al knap fris 's avonds/ 's nachts maar vind het wel heerlijk hoor dat het wat frisser is. Helaas, zou je haast zeggen, volgende week weer erg veel
Heb eigenlijk altijd merries gehad, dus denk niet dat het typisch des merries is...
), tussendoor nog een extra boost door een BBQ party ergens met nogal knallende muziek Ol werd er helemaal
van.... dat zal dan wel het punt worden met wedstrijden
en vandaag nog een mijlpaal want de waterbak was vol en we zijn daar lekker doorheen gestapt, even kijken, slokjes water nemen
en daarna liep ze er zo in
.
, hahaha, heerlijk om te zien.
voor de kipjes, en de ene woef 

Hij deed het super. Wedstrijdgroom was mee. Die heeft ook nog gemend. Dids nam haar alleen vreselijk in de zeik, hij ging op het bit hangen en er in een of andere super knetterende zweefdraf vandoor 

) in het bos.
maar kan met goed voorstellen dat je het toch weer eens wilt proberen... 

Lekker braampjes gesnoept