[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 09:39

Ollie *\o/* wat zijn jullie toch een mega knapperds :j

Baal enorm van dat 'gedoe'. Het lastige van mezelf is dat ik zo'n Friese harde kop heb, als er iets in zit, gaat het er bijna niet meer uit. Het duurt erg lang voordat ik ergens 'klaar' mee ben, maar als ik ergens 'klaar' mee ben, is dat ook echt zo. En dat is lang niet altijd handig :(

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 11:04

Ollie, van harte gefeliciteerd! Superknap!

VHU, dan heb ik ook zo'n harde Friese kop. Ik kan zoiets ook niet naast me neerleggen. Had pas geleden ook een flink meningsverschil en dan rust ik niet eerder dan dat het opgelost is. Gelukkig ligt dat weer achter me.

Ik denk dat ik mijn dochter vanmiddag weer eens op de pony zet. Beetje mooi zitten zijn door het bos met veel kijkende wandelaars. :x :D _O-

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-12 11:10

goedemorgen

uiteindelijk reden wij om 6 uur het terrein in ermelo af en waren we rond half 8 thuis waar een groot ontvangst commite ons op te wachten stond erg leuk natuurlijk.

we hebben in alle proeven een winstpunt gereden dus helmaal niet ontevreden.
kampioen in de vaardigheid.
10de in de enkelspan dressuur (2de wedstrijd in het enkelspan)
3de in het 2 span dressuur.

Afbeelding

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 11:23

gaaf lanouska!

vhu, hier hetzelfde hoor...
niet altijd handig... :+

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 12:10

@Lanouska *D *\o/*
@Gem en Nouvel ... gelukkig ben ik dan niet de enige...Gem fijn dat je het op hebt kunnen lossen.

Ik had net zo goed de endurance wel kunnen rijden want ik ben nu ook compleet gesloopt }:0

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 12:12

:D
dat schiet niet op... :+

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 12:27

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 12:51

Welkom ML!

@ Lanouska: Gefeliciteerd met de prestatie!

@ Ollie: Ook jij gefeliciteerd!

@ Aks: nog veel plezier op de veluwe! Hopelijk is het leuk geweest en heb je ervan kunnen genieten!

Het komt helemaal goed met 'mijn' ruitertje. Ze is gisteren weer hier geweest, ze heeft dus voor de 2e keer op Romeo gereden. Ze is echt super, ik had niet durven dromen dat ik ooit zo een ruitertje zou vinden! Ze zit netjes, houdt haar handen lekker ontspannen en geeft Romeo voldoende vrijheid in de mond. Romeo is ontzettend ontspannen als zij erop zit, erg leuk om te zien.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 13:42

Maisie: zit inderdaad 1 foto van ons bij. Van de achterkant genomen.
VHU: balen. Ennuh, hier niks geen Fries bloed, maar ik herken het wel :o En kan dan ook niet slapen als het door mijn hoofd spookt.
Lanouska: super
Ollie: lekker genieten op de Veluwe

Vanmorgen heeft zoonlief weer gemend. Gaat zo leuk <3 Zal later nog wat foto's proberen te plaatsen hier. Omdat bijrijder weer heeft afgezegd, en ik totaal geen puf heb, zoonlief op Rembrand laten rijden (ook daarvan volgen nog foto's). Toch handig. Over paar jaar kan hij mooi groomen (doet hij nu al op wedstrijden, maar mag natuurljk nog niet echt; hij heeft gisteren aan de hand uitgestapt en pony zelf op trailer gezet).

Ben hier ziek, zwak en misselijk, maar ja, dat was na een dag als gisteren natuurlijk wel heel erg te verwachten. Deze week maar even rustig aan doen.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 14:13

tine: ik kan je een handje geven...vannacht hoge koorts gehad %) ,nu maar een rustige zondag
ponys bij elkaar gezet,gebeurde dus niets....sun maakt veel herrie en keert haar kont naar Tara,maar eer dat die bolle sun haar been heeft uitgestoken is Tara allang weg _O-
ollie topppie gedaan hoor
gave foto met zo'n knal oranje deken/sjerlp om zo'n donker paard

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 14:42

@nicole, jip ook hiero.
@melissa en bic samen weggeweest, las net uitslag op je facebook goed gedaan
@tine, benieuwd naar pics, leuk dat zoonlief het zo leuk vindt.
beterschap en doe het rustig aan.
@sl, fijn dat het ruitertje het zo goed doet.
@vhu, al minder gesloopt gevoel?
@lanouska, super gedaan, mooie foto.
@gem, hier trekt zoonlief ook altijd aandacht op het paard, mams mag niet vasthouden, tja kleine vent op haf
@ollie, goed gedaan, tja wat je zegt, blijft een jurysport
@happy, al onder je steen uit.
@aks, lekker op de veluwe, dacht ook aan kar niks voor nicole

zo weer beetje bijgelezen

hier nog rustig aan. Tussendoor wel stemmen aan het zoeken nog steeds :')

http://www.deweekkrant.nl/media/item?mediaid=3023693
ngtje had je intussen wel stem knop gevonden? Op onze lieve koe met kalf foto.

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 16:27

*\o/* *\o/* *\o/* hier even een super ego bericht!! de uitslag van gisteren en we zijn 3e *\o/* *\o/* *\o/*
zooo trots op mijn knappe dame!!! <3

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 16:56

*\o/* _/-\o_ *\o/*

**nog steeds gesloopt** net paar uur geslapen maar rug doet nog steeds zeer }:)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 17:00

Crazymel..supergoed gedaan zeg !!! :j *\o/* gefeliciteerd !
Tine..rustig aan...
HT.... ook rustig aan doen...
VHU..... ook rustig aan doen...balen van je rug.. :(:)
SL fijn dat je ruitertje het zo goed doet.
BI, ik heb gestemd
Gem...fijne kijkrit gehad ? *D
SMickey..hoe was de puzzelrit ?

Afspraak staat dat husseflus naar huis gaat.. ^) baal er toch wel enorm van.. |(
weet niet goed hoe ik nu verder moet, doel is toch met minimaal 3 bezig te zijn...maar voorwaarde is natuurlijk wel.....dat alle 3 de honden het dan super naar hun zin hebben, nu dus met 2 straks, is toch wel even mijn droom bijstellen..en da's niet zo snel gedaan..hele zomer op verheugd...het leek zo ver weg, voor kessebes bij ons kwam, toen ineens was het helemaal in orde...en nu is droom poeffff, kapot..
nu ben ik natuurlijk moe..dus dan tikt het harder aan...en met de 2 trainen is wel heeel gaaf...maar die step....wiebelig gedoe >;)
De 2 jongsten hebben wel weer super met elkaar geravot in de tuin, genieten dan hoor. :))

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 17:06

@crazymel; mooie uitslag, gefeliciteerd.

Ik ben vanochtend op de Koninklijke Stallen geweest en genoten van mannen in uniform, bling bling en veel hoefgekletter. Ik houd ervan :o
Net zo fijn met Janouk gereden onder het zadel. Ik rijd sinds 2 dagen als experiment met de Thiedemann, omdat ze zich in de overgangen nog wel eens flink sterk maakt in haar kaken. En de Thiedemann zet ze zelf in werking en als ze het goed doet ook meteen komt daar de ontspanning. En het werkt top.
Ze blijft in de overgangen nu mooi over de rug komen met een hele ontspannen kaak.

Meteen een commando : "Mooi" eraan verbonden en nu kan ik op afstand "Mooi" laten staan. hahaha gewoon veel brokjes erin als ze prachtig afbuigt en mooi haar kaakgewricht ontspant. Ze vindt zichzelf nu erg knap. :j Weer een nieuw truukje waar de baas erg blij mee is.

Biancacoo

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 17:17

Oh, gaaf janouk is erg mooi om te zien denk ik al dat super luxe spul bij de koninklijke stallen...echt mooi om mee te maken !
thiedeman vond ik altijd een erg goed hulpmiddel !

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 17:18

Biancacoo schreef:
Afspraak staat dat husseflus naar huis gaat.. ^) baal er toch wel enorm van.. |(
weet niet goed hoe ik nu verder moet, doel is toch met minimaal 3 bezig te zijn...maar voorwaarde is natuurlijk wel.....dat alle 3 de honden het dan super naar hun zin hebben, nu dus met 2 straks, is toch wel even mijn droom bijstellen..en da's niet zo snel gedaan..hele zomer op verheugd...het leek zo ver weg, voor kessebes bij ons kwam, toen ineens was het helemaal in orde...en nu is droom poeffff, kapot..
nu ben ik natuurlijk moe..dus dan tikt het harder aan...en met de 2 trainen is wel heeel gaaf...maar die step....wiebelig gedoe >;)
De 2 jongsten hebben wel weer super met elkaar geravot in de tuin, genieten dan hoor. :))

Biancacoo ik zit ook helemaal in de 'droom bijstellen' stemming en die is niet leuk... Misschien een teefje erbij??

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 17:21

De Thiedemann hing al jaren ongebruikt in de kast. Voorheen bij Image wel in gebruik als ze te heet werd bij het springen.

@biancacoo balen dat je droom bijgesteld moet worden. Maar er komt vast een nieuwe hond op je pad, die beter in het span past. Wacht maar af. :j

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 17:26

Crazymel schreef:
*\o/* *\o/* *\o/* hier even een super ego bericht!! de uitslag van gisteren en we zijn 3e *\o/* *\o/* *\o/*
zooo trots op mijn knappe dame!!! <3

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* toppers!!!! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 17:34

droom iets bijschaven biancacoo....
je kan hem toch vervullen hoor :))
weet ik zeker :(:)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 17:39

Hahaha wat leuk Janouk. Beetje vrolijkheid is hier wel welkom.

Hier ook een continue droom bijsteller.
Denk je dat je weer een bepaald evenwicht hebt gevonden gaat het weer aan barrels. Wordt er soms ook zo -O- van.
Het is natuurlijk allemaal relatief, er zijn veel ergere dingen in het leven maar jeetje zeg waarom loopt nu nooit een keer iets zoals je had gehoopt dat het loopt. Zo had ik gehoopt gewoon eindelijk weer wedstrijdjes te kunnen gaan doen zoals we ooit van plan waren geweest met Rizanta (D/V, mendurance, endurance af en toe dressuren)en dat leek ook aardig te gaan lukken. Maar nu met die rug en zoals ik er doorheen zit gaat dat dus helemaal niet lukken.
Ik weet dat ik al 'blij' moet zijn dat ik weer op mijn paard kan en erachter, dat de blessure niet bij mijn paard ligt maar potverdrie ik ben zo klaar met 'alles'.

Dus nu denk ik, ik ga maar op zoek naar een stal dichterbij waar ik ook kan mennen en de verzorging goed is maar ik zou even niet weten waar en dan zouden we weer moeten verhuizen enz enz totaal geen zin in. Maar als dat lijf die 1.5 uur per dag extra in de auto niet volhoudt moet je toch wat.

Dus hier ook iemand die weer moet bijstellen }:) -:(-
@Biancocoo jij gaat niet bijstellen, hooguit ietsje uitstellen :)

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 17:49

@Biancacoo: dromen bijstellen :(:) gelukkig blijft hoofdbestanddeel van je droom toch aanwezig... moeilijke, maar dappere en waarschijnlijk hele wijze keuze gemaakt. Steeds ged*nder in de roedel is 't ook niet waard... :(:)
@Frensie: agossie... :(:) vreselijk zo'n langdurige blessure... kan Gwinnie beetje wennen aan d'r paddock???
@VHU: :(:) komt tijd, komt raad en hopelijk gedoe snel over
@Ollie: geniet op de veluwe meid, die Brutus is een kanjer en jij krijgt 't allemaal met 'm gedaan, top!
@Lanouska: mooie resultaten en een ontvangstcomité :D

en verders... vergeten...

De route van de puzzelrit was super, helaas hebben we halverwege besloten de weg met enkel onze kar te vervolgen, want er was geen houden meer aan... een steigerend paard voor je op de weg die alleen de karren ervoor in wil halen en steeds er voorbij duikt... da's niet meer relaxed... voorop lopen ging wel goed, maar dat was weer irritant voor de andere karren, want dan gaat hij ook echt op standje relaxed en traag en met beetje activeren schiet hij zo weer weg :+
Al met al even afgestapt, tien minuutjes in de berm gewacht totdat hij weer rustig was en de tocht met z'n drietjes vervolgd en toen was het eigenlijk pas genieten... We waren voor tien uur vertrokken en om iets voor half vier terug op stal, wel het tweede deel van de route heel rustig aan gedaan, nog wel stukjes draf, maar dan werd hij gelijk weer opgefokt en zo krom als een hoepel naar rechts met die nek, dat leek me voor het algemene doel van ontspanning niet helemaal de bedoeling, dus lekker verder gesjokt en de ontspanning gehouden, morgen een uitstaprondje... het arme ding was zelfs te moe om nog te rollen, hij stond wel paar keer te schrapen en rondjes draaien, maar liet zich niet door knietjes gaan... agossie... die zal morgen wel stijf zijn ;-)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 17:53

Sorry, is wat veel om nu op te reageren, maar even een

HEEL DIKKE PROFICIAT, VOOR JULLIE ALLEMAAL *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*

Tja, dromen bijstellen dat kennen we allemaal wel :(:) :(:) :(:)

Verder verwacht ik Ollie gewoon weer terug hier als ze klaar is met vakantie vieren :D en welkom aan onze nieuweling.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 17:58

Hier worden helaas ook constant dromen bijgesteld, doorgaans door niet fatsoenlijk werkend lichaam. Maar ja, dromen blijven we toch maar houden, anders heb je ook niets meer om naar uit te kijken.

Ik zit er nu echt helemaal doorheen. Ben erg blij dat zoonlief vandaag voor bijrijder heeft gespeeld, want ik kon/kan helemaal niets. Manlief is nu patat halen, als dat op is, ga ik weer naar bed. Ik wist natuurlijk wel dat ik vandaag superslecht zou zijn, dat is nu eenmaal de prijs die ik moet betalen voor de dag van gisteren. Maar toch vond ik dat het wel waard. (anders doe je ook helemaal niets meer natuurlijk, dat is ook niet leuk)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 18:00

jullie hebben gelijk hoor....zat even in dip....sorry. Y;(
en Frensie.. ik begrijp je gevoel, dat had ik destijds ook met Melody, en vind het ook zo naar van Gwin, mijn duimen draaien overuren voor haar en jou voor voorspoeding herstel.
Het zijn altijd zulke nare dingen..het voelt gewoon echt als onmacht....je kunt niets doen aan herstel..

En idd ook VHU.......jij bent een voorbeeld voor me...je vind altijd een oplossing en gaat door !!! :j vind ik zo knap ! En je paard verhuizen..lijkt me moeilijk om iets te vinden wat net zo goed is als waar je nu staat....

Tine.... :(:) is echt balen een lichaam wat af en toe instort, maar idd ...het is het soms gewoon even waard..

Dus ook hugg's voor jullie allemaal !! soms moet je dat even van je af schrijven......
en idd..er zijn dingen in het leven..die veel verschrikkelijker zijn.....klopt helemaal.. _/-\o_