Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wij kochten Mischa, onze husky toen onze zoon net jaartje oud was (en dus net ging kruipen/lopen pfff wat een tijd), Bart voor langere tijd zeer regelmatig (6 weken op, 2 weken thuis) in Algerije zat, ik weer begon met 2 dagen per week werken en o ja had ook nog een peerd en oja er was ook al een hond (een ADHD fox-ding) en toen drie katten
of gewoon een klein / middenslag iets uit het asiel

mooi hoef ik alleen maar te zorgen dat de haflinger weer enigszins toonbaar wordt
en dat is al een hele klus.
tjongejonge zeg 't is heftig buiten!
) En kan dan toch alleen longeren want erop gaan of erachter met dit weer vind ik toch niet zo'n succes
, Ik kreeg gisterenavond een berichtje van een collega dat ze de bezetting voor deze week geregeld hadden en dat ze me niet op de zaak wilde zien. Ik moet deze week uitrusten en tijd voor mezelf nemen. Gisteren al zolang geslapen en nu weer tot 10.30 uur
, volgens mij slaap ik alle ellende er uit....Manlief heeft vanochtend de paardjes verzorgd dus die komen niets te kort.
fijn dat ze op je werk meedenken
En het ging zo lekker. Wij werden dagkampioen dressuur met overmacht (tsja komen al die dressuur uren toch van pas). En hadden genoeg voorsprong om overal eerste te worden bij de beginners pony's.