happytime schreef:zooo tjeetje wat een leeswerk...

ik was vanmorgen toe gekomen aan naaltjes nachtwerk...
maar ondertussen veel gebeurt hier.
dat klinkt herkenbaar... haha, niet bij te houden
VanHuisUit schreef:En een goedenavond
Mooie pony's gezien ik hou ook van blesjes

Bente heeft een snebje en kolletje, dus net geen blesje haha.
Nou moet er morgen weer errrrrug vroeg uit dus

kolletjes vind ik vaak heel schattig, zo'n plekje tussen die ogen die zover uit elkaar staan...
(ik hou van alle vlekken...
)
lekker geslapen??? vroeg op??? Die meneer Dekkers was van de week geloof ik op stal, kan dat??? we hadden al op z'n site gekeken, hij heeft ook wel wat 2e hands staan, maar alleen maar met één stoeltje voorop... wil liever zo'n plankje (bankje) denk ik... Plezierige dag vandaag!!!
lanouska schreef:ik ben ook weer thuis
we hebben een veregende wedstrijd gereden (de rest dan toen wij moesten rijden was het net droog)
liepen wel redelijk met als resultaat 180 en 187 punten in de vaardigheid helaas 3 balen en 1.5 voor tijd (was een aparte vaardigheid) konden we 3 1ste prijzen mee naar huis nemen
dus missie geslaagd de eerste 2 proefen boven de 60% hebben we binnen nog 1 tegaan en we mogen naar de districtkampioenschappen in gaasterland
Gefeliciteerd Lanouska, ondanks strubbelinen op heenweg toch allemaal eerste prijzen, super!
sander_lotte schreef:@ prinsjeH: ik heb een wagen van Dutch, ik ben er wel tevreden van. Prijs-kwaliteit zijn ze zeer goed (heb er 1700 voor betaald bij een verdeler in Kaatsheuvel), maar net zoals VHU zegt (die trouwens ook een Dutch heeft gehad), het rijdt niet zo fijn als een wagen van 4000 euro (of meer).
thnks for the tip SL en gaat de pijn al beter???