Zo hier zijn we weer
Toch nog aardige dag gehad, paardtechnisch gezien
Bij poowns 't hele spul door de wei laten rennen, vonden ze erg leuk. Verder alleen gevoerd en water gegeven. Mesten doe ik nu gewoon niet, weet toch niet waar het heen moet, ik zie dat over een paar dagen wel weer als het dooit (onze moestuin kan nog flink wat op
).
Toen toch naar Breda...kreeg ter hoogte van Moerdijk waarschuwing op de borden: let op extreme gladheid
ik had zoiets van da's lekker dan, maar iedereen reed heel voorzichtig en het voelde niet glad...
Bij stal merkte ik al dat het wat prettiger temperatuur was dan bij de pony's en
we hebben zowaar voorzichtig kunnen longeren. Was heerlijk om zo even met haar aan de slag te zijn. Eerst stappen links/rechts en daarna drafje, niet te gek gedaan, gewoon rustig drafje. Ze schudde af en toe wat met haar hoofd maar bleef heel relaxed draven pfffff dat was een opluchting
Tussendoor twee keer een hoef ontdaan van enorme ijsklont, andere hoef bleef schoon, gek he. Achter staat ze niet op ijzers. Op de poetsplaats was ze nu ook gewoon normaal. Het lijkt toch wel een heel fijn paard hoor, tot nu toe
En daarna vroeg Peter (=staleigenaar), ik had hem net verteld dat ik helemaal chagarijnig was van het niet rijden/mennen deze dagen, of ik zin had mee te gaan met een tweespannetje haflingers die hij aan het beleren is. Nou dat wilde ik natuurlijk wel. Dus heerlijk ritje pony's waren af en toe beetje vrolijk
toch weer mooi te zien hoe zo'n ervaren persoon dat dan oplost.
Dus ging zeer tevreden weer naar huis. Hopen dat die dooigrens lekker omhoog schuift en dus GEEN SNEEUW & VORST meer 
SGW kalender....eens kijken waar we als toeschouwer eens heen zouden kunnen gaan
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 22-12-10 17:27, in het totaal 1 keer bewerkt