Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. 
en dat snappen mannen niet
, zo over de draden heen precies op het stuk waar ik dus maar een draad had staan (was stukje van plm 2 meter, waar waterbak en hooibak van Piet nog voor staan). Duszzz.
). Ollie zo bij de draadjes van
moet dat nou weer zo.
)
. Risico nemen qua operatie vind ik een erg lastige... Rijden doe ik gewoon als het kan; weet niet wanneer het weer kan en hoe lang het nog kan; heb gelukkig met Charlotje een lot uit de loterij
waren we net langs een hockeyveld geweest waar een toernooi bezig was, omroepinstallatie, muziek van die opblaaspoppen en springkussens, vertrekt ze geen spier maar dat stammetje dat was de druppel hahaha.
.janouk schreef:Morgen met Prins in de B dressuur outdoor starten en L vaardigheid en Janouk mag weer eens in de ZZ vaardigheid aan de gang sinds 16 augustus 2014: bijna een jaar geleden.
Janouk is nu schoon, Prins is schoon: 2 koetsen schoon, 2 tuigen schoon: ppffff 2 paarden mee op wedstrijd is toch wel een hoop meer werk.
, Het is echt een belachelijke reglementswijziging maar we hebben er wel mee te maken!
hier op verzoek van zoonlief besteld bij vreselijk lekker tandoori restaurant
kinderen hebben het dan niet koud he. Onze zoon kan ook, bij wijze van, uren in het water liggen, komt er dan blauw uit maar heeft het niet koud
en laten we wel zijn, hij heeft helemaal gelijk 
... Ollie en Ber rennen direct naar de schuilcontainer als het regent, ze zorgen goed voor zichzelf. Piet lijkt ook wind-en water bestendig
Vind het af en toe wel koud maar ze staan niet met de haren overeind en vallen ook niet in, moet gewoon opletten dat ze niet te dik worden, dus zal wel goed zijn... denk ik...