Net maar even het weerbericht voor morgen bekeken.
Moet morgen helpen op een menwedstrijd (dressuur/vaardigheid) in Made. Mag de hele ochtend in het vaardigheidsparcours staan.
Het blijft gelukkig droog zo te zien.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

) En m'n boktnaam is veranderd, maar ik blijf 'gewoon' luisteren naar Prinsje hoor
) En dat wordt trainen voor de endurance... kom wel keertje jouw kant op en als VHU dan ook aansluit kunnen we dat mooie bos eens doorcrossen 
Hoe gaat het nu met d'r, stampt ze nog zo van boosheid???

Wij zijn d'r klaar voor en nu maar hopen Mick ook
Heerlijk dier, net uurtje gekroeld en gepoetst (had vanochtend al gelongeerd en veel met 'm gewerkt deze week)...
).
En nope, de rit is morgen, gelukkig maar met het oog op de weersomstandigheden, die waren vorige week stuk beroerder dan de verwachtingen morgen
en heel veel plezier met de puzzelrit.
Wanneer plaats je weer eens een foto van Beer, ben wel benieuwd hoe groot hij inmiddels al is.

. 2e proef had ik 15 punten verschil in mijn proef, wat een beetje jammer was...maar goed het blijft een jurysport en 2e van Nederland worden in de allerhoogste dressuurklasse achter een dressuurcrack is allesbehalve een schande. Nu zijn we nog een paar dagen aan het genieten van onze vakantie in Garderen samen met de paarden van mijn vriendin en Brutus. Faygale van Simba slaapt hier ook al 2 nachtjes en straks gaan wij met de grote paarden ohz rijden en zij op Bruutje voor de ideale ontspannen cooling down