[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 21:09

Zo..jullie gaan snel..
Ollie..geen shetlander wagentje meer...die had ik al verkocht om mijn trainingskar voor de honden te kunnen kopen..

verder.....
Tine..veel plezier en veel succes morgen.
Rembrand is zowiezo mooi, gevlochten of niet..word de kur niet minder van.
succes voor de bixie van je zoontje !!

Gem, spannend je lesmees morgen !!

Avaluna..hoe is het met de keuring afgelopen ?? of heb ik daar overheen gelezen...??

verder...toch even dipje..waar ik jullie verder niet mee lastig ga vallen, omdat het nog 1 grote onzekerheid is...

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 21:29

bedankt alvast aan de tipgevers.

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 21:33

Akshay

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 22:54

een :(:) voor biancacoo :(:)

beterschap tallechie

:(:) voor tine ook

Ik ben nog beetje verbaasd :') Vanavond even stad in geweest. Ordner gekocht voor camera handleiding en wat noodzakelijke spulletjes. Morgen gewoon werken :) Hoop op tijd klaar te zijn, want dids verdient wat aandacht :+:

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 23:02

Hi there!
Zo was compleet gesloopt toen ik thuiskwam, wat een week zeg niet normaal, maar manlief heeft me uit eten genomen dus ach, hoe slecht is het leven :)

@Biancailona hier bij mij dus door wisseling van paarden/pony's (van mini t/m joekel) en toenemende 'ervaring' van het een en ander heel wat voorbij zien komen dus .... . Mijn ervaring is wel: beter een goede tweedehandse dan een goedkope mooi uitziende nieuwe, rolweerstand zoveel belangrijker dan gewicht en let vooral op de remvoering, dat die gewoon goed werkt (zo'n gedoe om dat goed te krijgen). Geldt ook voor tuig. Hier fan van gewoon simpel Ideal en als je het kan aanschaffen op een leuke manier Zilco. Leuk hoor dat je weer wilt gaan mennen en misschien dus iets nieuws erbij??

Avaluna ... ben zo benieuwd....

Smickey aftellen.... rustig aan :(:)

En Aks, super Aks, wat geweldig dat je erdoor bent! Super hoor. Geniet ervan en je bent nu officieel bachelor hahaha.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 23:03

ohja @ royaltjuh; ik ben vandaag geslaagd voor mijn HBO opleiding :) Gelukkig :)

:(:) voor VHU...
Ik kan morgen na werk fiets wel droppen bij p&r? :) Weet niet of jij daar dan ook bent? :)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 23:09

@Aks maar wij spreken gewoon af hoor. Je mag fiets altijd droppen dat is geen probleem mocht je hem kwijt willen maar spreek ook graag af hoor, gezellig!

Oja Frensie, met hondjes gaat het goed. Mischa is weer helemaal de oude. We hebben nu de dagen dat ik werk wel hondenuitlaat, anders is het zielig. Dus dan worden ze tussen 11.00 en 12.00 uur uitgelaten. Luxe service, met z'n tweetjes *D want Mies is te oud voor in zo'n roedel.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 23:11

Afspreken wordt weer lastig. of morgen na 5en...
Zondag ga ik met mijn wedstrijdgroom op pad :)) en daarna heb ik lekker vakantie :)) Tot ik een baan vind :=

Wil fiets komende week graag uit de auto :P Moet auto opruimen van mezelf (daar ligt die fiets al die tijd al in, op de achterbank _O- )

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 23:14

Ga maar ff langs hoor bij P&R, als je hem naast mijn tweewieler zet zie ik hem wel. Toch wel een heerlijk vooruitzicht, voor even dan, dat je geen school meer hebt ... :z

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 23:18

Staat 2 wielert buiten? Voel me altijd beetje inbreker bij een ander op 't terrein _O-

't vooruitzicht is nog niet helemaal doorgedrongen :)) Ze hebben hier wel de vlag uitgehangen :)) :D
Moet waarschijnlijk volgende week wel nog, om diploma op te halen. Versturen per post doen ze niet :+
Maargoed, maken we dan wel lekker dagje Den Bosch van :))

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 23:25

Staat bijna buiten, vlakbij de deur .Anders zet je hem in de trailer :+ is enige trailer op het terrein, kan niet misgaan ;)

Morgen nieuwe hoofdstelletje ophalen (zwart met bruin onderlegd) en onderleggers, kan ik het andere tuig uitproberen :D

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 06:49

Goedemorgen......t'is nog steeds te warm...jammerrrrr..maar ochtendkoelte komt vanzelf.
Veel succes iedereen vandaag.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 07:21

Goedemorgen

Iedereen veel plezier en succes vandaag.

Hier lijkt de pijn iets minder te worden gelukkig.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 07:45

Fijn tine.. Toch een :(:)

Ik hoop met je mee biancacoo ;)

Ik moet ook nog altijd op zoek naar onderleggers.. Maar vind ze zo duur :+

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 08:13

Nou gelukkig Tine .... :(:)
Ja Biancocoo nog even dan kun jij weer crossen *\o/* *\o/* *\o/*
Moet ook nog onderleggers voor bij mijn Ideal tuig. Maar weet nog niet goed wat voor 'setje' ik wil dat we gaan worden :P (rood of bruin)

Iemand die hier mee gaat doen (soort mini marathon)? Lijkt me ontzettend leuk en als ik groom kan krijgen (mijn supergroom moet even kijken of het lukt maar kan natuurlijk ook met een andere supergroom, als het maar een supergroom is want dat zullen we wel nodig hebben :+ ) wil ik heel graag meedoen *\%/*

http://www.villapardoesconcours.nl

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 08:24

leuk voor villa pardoes. Helaas iemand anders geeft die dag ook wedstrijd. Daar verplichting vallen gewoon drie wedstrijden op die dag in de regio niet tof
verder topic gesloten en in de verzameling van topics nog niet veel wijsheid uit kunnen halen wat doen voor welk type kar pfffff -O-

vhu, ik richt me nu ook op de tweedehandsmarkt.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 08:53

Aks, top gefeliciteerd.
Tine veel plezier met de kür vandaag en Tal met de mendurance!
Ga zo huis schoonmaken enzo. Vanavond visite.
Ja ja 40 jaar alweer!!

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 08:53

hartelijk gefeliciteerd *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 09:03

Mogge,

@Baudy, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en Join the club *\o/*
@Tine, fijn dat het wat beter gaat vandaag :j
@Aks, lekker geslapen met je diploma op zak ? *\o/*
@Biancailona, succes met je keuzes!
@Biancaco, hier aan de kust staat een behoorlijk windje en is het een stuk afgekoeld.
@VHU, lekker paardenspulletjes shoppen vandaag :):) én leuk Villa Pardoes oefenmarathon.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 09:04

*\o/* Baudyh *\o/*
maar wordt je nu 40 of 30? Ik snap het niet meer :o?

Biancailona, pb me maar, wil je best helpen hoor, mijn pony heeft dezelfde maat als die van jou bijv en ik zit altijd en eeuwig 2e hands hoor (of zeg maar tig-ste-hands) met alles hahaha :=

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 09:13

Dat is een goede VHU, jij hebt er echt een neus voor.
Wat ik zelf zou doen is ook nog een een rondje koetsenverkopers doen. Zij hebben ook leuke tweedehandse wagens staan...en als er dan wat mee is kun je er ook mee terug. Bijv Stalhouderij t Woud, Dekkers rijtuigen en er zitten er nog wel meer....en zij verkopen ook tuigen en meestal in combi met een wagen kan er ook nog wat met de prijs gedaan worden.

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 09:18

vhu, je hebt pbtje
tevens wil ik het het liefste in de regio houden. Regio Brabant dus.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 09:43

Dekkers wil je altijd wel helpen is mijn ervaring Biancailona, waar je de wagen ook hebt gekocht, zit in Rijsbergen, ook regio Braboland :) van 't Woud heb ik inderdaad ook goede verhalen over gehoord. Of Kelders, daar komt mijn wagen bijv oorspronkelijk ook vandaan. Het is als je wat meer hebt gezien, verhalen hebt gehoord, heb je gewoon meer idee over hoe de prijzen nu liggen en wat je wel of niet wilt.

Maar moet eerlijk zeggen dat het als je er net weer instapt wel een soort van :? :o? 8)7 is qua wat er is, wat men vraagt etc. En je moet beetje geluk hebben. Mijn Wijkmans wagen (de 1e) bleek gewoon op het strand te zijn gebruikt. Die remmen bleven maar vastgaan, was gewoon door en door verroest en ellendig. Uiteindelijk hele nieuwe remvoering erop gezet. Maar voordat je daarachter bent (dat het echt niet meer te redden is) ben je paar x reparaties en hoop ergernis verder.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 09:45

Mijn wagen komt ook uit Braboland, nl. Bij stalhouderij t Woud in Schijndel, de ' oude ' wagen van Maisie kwam volgens mij bij Dekkers vandaan.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-13 09:48

:wave:

En devwagen van beetje betrouwbare bekende overnemen vond ik dan wel weervprettig, zo wisten we de staat van onderhoud van de onze ;-)