O ja en gisteren ook nog tegen de deur opgelopen, nu blauwe plek en bult op voorhoofd... lhopelijk is het maandag weg, anders heb ik veel uit te leggen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar goed, we moeten vooruit blijven kijken en dat gaan we ook zeker doen....nu nog hopen dat ergens in 2012 mijn weerstand weer gevonden krijg, want die is nog steeds voortvluchtig
lekke band.
Is het zalig weer, alles klaar. Krijg je dit.
!
(weet ik gelijk hoe het voelt om klapvee te zijn..
)
komt langs en heeft het niet te gek gemaakt.
wat carbid afschieten..puppen zijn gewoon schotvast, de paarden vonden die omhoog schietende voetbal maar stom...en keken er rustig naar... net als mijn andere honden, superrrrr.....toen het donker werd wat klein vuurwerk speciaal voor zoontje, want die ging gewoon op normale tijd naar bed..
..toen uit bed...naar de honden en paardjes op stal...is lekker dat ze thuis staan. yeah..
toen was het nieuwjaar....en om 00.15 weer naar bed..lekker uitrusten en vanmorgen vroeg weer op, helaas werkt vandaag mijn lijf niet mee...maar goed...morgen weer een dag, hondjes uitlaten, paardjes naar buiten en lekker een gewone dag..
het gewone leven is al lastig genoeg..
). Bente is heel zacht in haar mond, heb vrijwel niets in handen dus lukt gelukkig goed. Heb er zowaar een paar keer een echte hele mooie uitgestrekte draf uitgereden, zie ik die voetjes helemaal (als ik erop zit dus) naar voren gaan, gaaf hoor
Moet alleen echt gaan oefenen met doorzitten... ze gooit natuurlijk hoger op dan een gemiddeld paard maar ik ben zelf ook gewoon slap
Dan doe je er maar wat langer over om die samenvattingen te typen
)
vhu's vinger vergeten in de samenvatting...
met je vinger vhu..lijkt me toch lastig en best pijnlijk...wel fijn dat je als ie getaped is gewoon bijna alles kunt doen !
je ziet haar met de topics mee er weer beter uitzien, misschien zie je het als baasje nauwelijks maar zo als buitenstaander zie je dat zeker wel
). Dus ik laat het nu maar zo maar ik vind het wel wat veul......
Nu had ik de weerberichten gezien en het wordt wel weer iets frisser (het is natuurlijk erg zacht) dus ik laat ze er maar onder.... Maar ik heb zoiets van wat als het gaat vriezen.... dan moet er nog een deken bij....is wel erg watterig
en nu zijn we opeens watjes 
) Morgen of eigenlijk straks ga ik denk ik met zoonlief en pony naar de binnenbak, zodat ze even proefje kunnen oefenen (komende zaterdag weer onderlinge bixie).