ow, ik dacht dat bente morgen pas gekeurd zou worden? Nou gelukkig is ze dan zonder mijn duim-actie ook goedgekeurd haha.
Vervelend dat utrecht het nog steeds niet weet, maar het moet ergens wel 'fijn' zijn om te weten dat je echt niets had kunnen doen. Lijkt me verschrikkelijk om heel de tijd in de onzekerheid te zitten "wat nou als we dit-of-dat hadden gedaan, had ze er dan nog geweest..."
Toch wel heel vervelend dat ze niks weten, want nu kun je het nog niet afsluiten, zit je nog 5 dagen af te wachten of ze misschien al iets weten, bah... Sterkte 
Willen jullie morgen voor mij duimen?
Ik wil heel erg graag naar het concert van de red hot chilli peppers, en morgen start de kaarverkoop en ik ga samen met een goede vriend van me en die gaat dus heel de ochtend achter de pc kaarten proberen te scoren
Nou, nu weer hard aan de studie. Moet zo mn huis nog dweilen maar heb eigenlijk niet zoveel zin
Mja, geen zin is geen goede reden he, dus zo toch maar ff de dweil erdoor. Kan naaltje morgenavond natuurlijk niet ontvangen in een niet-gedweilde woonkamer haha.
Oh en biancacoo, nee ik geef niet zomaar op hoor. Heb ook echt wel vertrouwen dat het goed gaat komen, het gaat alleen wel ff duren. Dus vandaar dat ik graag zoveel mogelijk tips wil krijgen, want ik ben zelf nog groen en mn span is ook nog groen, dus we moeten het allemaal nog leren en mn meninstructrice is helaas naar de andere kant van het land verhuisd dus les hebben we op dit moment ook niet 
Groetjes, lacuna
Laatst bijgewerkt door Lacuna op 22-06-11 11:25, in het totaal 1 keer bewerkt