Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
het zijn bastaardjes, zo'n leuk maatje (kruising bordertjes) echt te schattig.
echt zo stom heb dat niet in de gaten gehad. Geen idee hoe lang het duurt voor zo'n sok weer is aangegroeid, sok was echt over de hoef en nu zie je plm 2 cm hoef
).
Marga1 wat goed
leuk zeg.
nee 3 honden dat is voor ons te veel hoor daar begin ik niet aan
wat een ramp Tine... de vloeren
eet het vaak als ontbijt. Maar ik vrees dat je geen melk mag gebruiken? Met water vind ik het niet zo geweldig hoor, mag je wel amandelmelk gebruiken? Er zijn best veel mogelijkheden om havermout 'lekker' te maken met fruit of andere soorten dan water erbij (ook niet zijnde melk). Die amandelmelk is beetje zoetig van smaak.
) even door de blender en stukjes rookworst er voor hun doorheen doen, heb je zo'n mooie oranje soep met worst, dan afmaken met koriander
koriander en gember past erg goed bij elkaar (evt met nog wat citroenrasp of citroenschijfjes mmmm). En voor het pittige eventueel een pepertje
m'n kies/kaak voel ik weer iets meer.. en heb aankomend weekend wedstrijd.. in Gilze .. is voor mij een takke-eind autorijden, en wil dat alles goed gaat .... Dus rustig dagje vandaag..want morgen en overmorgen ook werken....
ga zo naar stal (ben moed aan het verzamelen
net met honden uitlaten maar thermo ondergoed aangetrokken...), hopen dat hij eindelijk wat vooruit gaat...
) met veel koekjes, chocola enzo... dan holt mijn energie achteruit.