Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Voor 't eerst m'n pony zelf gemend met vriendlief achterop de kar!!!

En ik ga nog door tot 08:00 
PrinsjeH schreef:oooohhh Naaltje, ga je echt de hele nacht door??? zou je niet paar uurtjes gaan slapen??? Moet je 't verslag morgen vroeg inleveren???? Tsss... succes hoor
Als ik de koelkast leegdrink kan ik als het goed is niet slapen
(vieze energydrink) En een stel oordopjes met onwijze knetterherrie in m'n oortjes..
)

da's net siroop)

gut ik begin er ook steeds harder van overtuigd te raken dat ik een steek los heb..
. Zullen dus meer fouten in zitten dan had gehoeven.... schermpje deed ook raar met terug omhoogspringen enzo, maar zou geen excuus mogen zijn. Ik zal beter mijn best doen volgende keer.
weet je, dan kan ik in ieder geval lekker mennen....nooit gedacht dat ik het mennen binnen 1 week al zou missen !!
meer dan je best kun je niet doen he...
en verslag verstuurd jeeeeehhhh
ging ook niet meer weg. Om 05.00 uur ofzo ben ik weer in slaap gevallen. Komt gewoon door dat Utrecht gedoe. Had het aardig weggeparkeerd in mijn hoofd maar blijkbaar is er weer een luikje open gegaan. Hoop dat ik nu maar snel gebeld word en dat ik dat nare gevoel uit mijn lijf en uit mijn hoofd ga krijgen, hier word ik dus echt heel moe van.
Nu niet krampachtig elke post die je wil plaatsen 36 keer nakijken, gewoon ontspannen je berichtje tikken. Vind persoonlijk het aantal foutjes in je bericht ook helemaal niet storend. 

Nja, het zal ook allemaal wel verbeteren als ik handiger wordt en als de jongens er meer aan gewend zijn.
*
Overmorgen kan ik er al heen, dus zo lang niet meer
Ik zou het echt niet kunnen hoor! Of ja, kunnen misschien wel, maar dan lig ik binnen de week doodziek in bed. Slaap is iets wat mijn lichaam echt heel hard nodig heeft. Door de jaren heb ik zelfs ondervonden dat het efficiënter is om niet al mijn leerstof te leren ipv alles leren en weinig slapen.
Ik heb nu wel een klein B-tje (1.25m) maar ze zijn geweldig! Heerlijke karaktertjes en enorme wilskracht om te werken!
) en vrijdag ga ik naar de tandarts. Ik hoop wel dat hij dan al iets gaat doen en niet enkel vaststellen dat er wat is
Ze wou dolgraag eens proberen om OP Romeo te rijden, maar enkel stappen. Ik had Romeo eerst gelongeerd en had hun al gewaarschuwd dat Romeo erg fris kan zijn aan de longe, en ja hoor, Romeo begon met 4 benen tegelijkertijd in de lucht te springen, bokken,... Meisje begon al wat bang te krijgen, maar ik heb haar gerustgesteld gekregen waardoor ze toch erop wou, maar ze zei nogmaals, om enkel te stappen. Na heel wat gestapt te hebben, wou ze dan toch een klein stukje draven.
Ze kan al heel goed lichtrijden, alleen haar handen dwalen nog een beetje. Romeo stoorde zich er blijkbaar helemaal niet aan (ze had de teugels los genoeg zodat ze niet in Romeo zijn mond trok, ik had haar aan de longe). Romeo was SUPER braaf en het meisje amuseerde zich heeeel erg! Ze heeft denk ik een uur gereden en ze wou nog niet stoppen
We gaan in het vervolg heel veel longeerwerk doen zodat ze leert om haar handen stil te houden en dan komt dat zeker goed!

voor VHU!
Heb de badkamer ook al gepoetst
!! enne telefoontje komt hopelijk errug snel !!
Badkamer gedaan, kledingkast helemaal opgeruimd, afwas gedaan, keuken gedaan. Nu nog eventjes de tafel opruimen en dan maar een middagtukje ofzo?
Ohja, ontbijten, moet ik ook nog doen