Goede morgen!
@ Cyclo86: normaalgezien was het 11 juli, maar na erg veel aandringen kan ik vrijdag "al" gaan. Ben toch blij hoor dat het deze week nog kon!
Met de pijnstillers gaat het vrij goed, gisteren amper kiespijn gehad dus dat is goed
Overmorgen kan ik er al heen, dus zo lang niet meer
Leuke foto trouwens
@ Prinsjeh: wat leuk dat je zo genoten hebt van het mennen!
@ Naaltje: Je bent gek!
Ik zou het echt niet kunnen hoor! Of ja, kunnen misschien wel, maar dan lig ik binnen de week doodziek in bed. Slaap is iets wat mijn lichaam echt heel hard nodig heeft. Door de jaren heb ik zelfs ondervonden dat het efficiënter is om niet al mijn leerstof te leren ipv alles leren en weinig slapen.
@ Biancacoo: ik begrijp wel dat je het vervelend vindt als je zo veel paarden hebt en er niet mee kunt mennen... Een welsh a-tje is super hoor
Ik heb nu wel een klein B-tje (1.25m) maar ze zijn geweldig! Heerlijke karaktertjes en enorme wilskracht om te werken!
@ VHU: Vervelend dat je zo slecht hebt geslapen! Zo zul je denk ik nog wel meer nachten krijgen... Hoe gaat het nu met Bente verder (of heb ik daar over gelezen?)
Mijn zus klaagt de laatste weken erg van mij (slaapt kamer naast me), blijkbaar slaap ik erg onrustig. Er zijn nachten dat ik begin te schreeuwen, en vorige nacht begon ik blijkbaar angstig naar adem te snakken. Mijn vriend blijft soms slapen, en hij heeft het ook al gemerkt dat ik plots recht schiet terwijl ik naar adem snak, hij maakt me dan wakker en dan kan ik weer rustig verder slapen.
@ Lacuna: dank je voor de tip, maar ik heb gedaan wat ik kon... Ik neem nu pijnstillers (die helpen vrij goed, enkel de hoofdpijn blijft wel wat, maar daar kan ik nog wel 2 dagen mee verder
) en vrijdag ga ik naar de tandarts. Ik hoop wel dat hij dan al iets gaat doen en niet enkel vaststellen dat er wat is
Het afspraakje met het ruitertje is weer super gegaan
Ze wou dolgraag eens proberen om OP Romeo te rijden, maar enkel stappen. Ik had Romeo eerst gelongeerd en had hun al gewaarschuwd dat Romeo erg fris kan zijn aan de longe, en ja hoor, Romeo begon met 4 benen tegelijkertijd in de lucht te springen, bokken,... Meisje begon al wat bang te krijgen, maar ik heb haar gerustgesteld gekregen waardoor ze toch erop wou, maar ze zei nogmaals, om enkel te stappen. Na heel wat gestapt te hebben, wou ze dan toch een klein stukje draven.
Ze kan al heel goed lichtrijden, alleen haar handen dwalen nog een beetje. Romeo stoorde zich er blijkbaar helemaal niet aan (ze had de teugels los genoeg zodat ze niet in Romeo zijn mond trok, ik had haar aan de longe). Romeo was SUPER braaf en het meisje amuseerde zich heeeel erg! Ze heeft denk ik een uur gereden en ze wou nog niet stoppen
We gaan in het vervolg heel veel longeerwerk doen zodat ze leert om haar handen stil te houden en dan komt dat zeker goed!
Laatst bijgewerkt door sander_lotte op 22-06-11 09:08, in het totaal 1 keer bewerkt