[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

askazita

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 21:50

sande_lotte ik zou toch even bellen.
cyclo86 leuke foto

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 22:05

Cyclo: leuk paard heb jij. Mag ik vragen of je dyslectisch bent. Of ben je gewoon wat slordig, want er staan in al je berichten erg veel fouten. Dat leest niet fijn. Kan zijn dat je er niets aan kan doen hoor, maar dan is het handig om te weten ;)

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 22:56

*\o/* Voor 't eerst m'n pony zelf gemend met vriendlief achterop de kar!!!
Ben helemaal hyper, wat was dit ontzettend leuk zeg! Hij was heel braaf, lekker paar rondjes allebei de kanten op... beetje gevoel krijgen met die lange 'teugels' :D

In één woord: genoten!!!

<3

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 23:05

lekker prinsjeH! :)

Ik zit al vanaf 9uur vanochtend achter mijn laptopje :') En ik ga nog door tot 08:00 :')
oogjes zijn nog vierkanter dan m'n laptop :')

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 23:10

oooohhh Naaltje, ga je echt de hele nacht door??? zou je niet paar uurtjes gaan slapen??? Moet je 't verslag morgen vroeg inleveren???? Tsss... succes hoor :(:)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 23:11

@Prinsje: wat geweldig, super *\o/* *\o/* *\o/*

@Naaltje: succes!

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 23:12

@avaluna: thnkssss... ben helemaal hyper... :):) :):) :):)

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 23:13

PrinsjeH schreef:
oooohhh Naaltje, ga je echt de hele nacht door??? zou je niet paar uurtjes gaan slapen??? Moet je 't verslag morgen vroeg inleveren???? Tsss... succes hoor :(:)

:') Als ik de koelkast leegdrink kan ik als het goed is niet slapen :+ (vieze energydrink) En een stel oordopjes met onwijze knetterherrie in m'n oortjes..

Ach, wist dat dit eraan zat te komen hoor, ben gewoon een ongelooflijk inconsequente muts (Behalve als 't Dids betreft :+ )
't wordt vaneigens 8:00 uur

Ik weet het.. ik spoor niet.. Nu moet ik dat nog 's zien te veranderen :+

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 23:14

haha, recht spoor = saai hoor... lekker met kronkels, veel spannender!!! :D

bluh... energydrink... (alleen lekker met rode wodka :j da's net siroop)

nou, toitoi

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 00:29

kronkels genoeg hier...
*nog 7,5 uur*
:')

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 02:19

ik vind het maar stil hier ;)
Nog 5,5 uur :)) gut ik begin er ook steeds harder van overtuigd te raken dat ik een steek los heb.. :+

cyclo86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 06:36

@prinsje: gefeliciteerd klinkt echt super

@tine: het is nooit bevestigd dus zal het niet claimen, maar weet wel dat ondanks dat ik het 3 keer nalees er altijd fouten in zullen zitten, mjah moet wel eerlijk bekennen dat ik het stuk niet goed heb nagelezen deze keer :o. Zullen dus meer fouten in zitten dan had gehoeven.... schermpje deed ook raar met terug omhoogspringen enzo, maar zou geen excuus mogen zijn. Ik zal beter mijn best doen volgende keer.

@naaltje: ken het gevoel doe het ook wel eens succes he je hebt nog 1.5 uur ;)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 07:05

@Naaltje: nacht een beetje door gekomen, hier? Nog ff en dan ben je er ook weer vanaf!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 07:46

ha, goedemorgen,
Naaltje slaap je al ?? hihihi, zou erg zijn als je dan vanmorgen heeul vroeg voor je laptopje in slaap gevallen bent...
Prinsjeh, geweldig dat je zelf met je paardje gemend hebt, fijn gevoel geeft dat !! super

melody staat weer buiten, gisterenavond voetjes nog eens gecontrolleerd, geen pijn aan hoeven geen warme plekken, komende week laten we haar toch maar op de rontgen zetten. duimen maar....

waarschijnlijk komt er iemand kijken bij mijn shetlanderjaarling, ik zoek een goed thuis voor hem.
heb zelf niet zo'n zin om te gaan tweespannen en dat zou voor hem nog 2 jaar duren voordat ik er iets mee kan doen. dus dat schiet nu niks op.
heeul saai als je een weiland vol paarden hebt, en er kan er geen een voor de wagen...nu melody kreupel is...kan ik dat echt missen...
Zou stiekum wel een A-welshje ofzo willen..die vind ik zooooo stoer !!! maar vind mijn manlief vast geen goed idee.....hahahaha :+ weet je, dan kan ik in ieder geval lekker mennen....nooit gedacht dat ik het mennen binnen 1 week al zou missen !! :')

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 08:05

:D nee, niet in slaap gevallen bij de laptop. Rond kwart voor 4 nestje opgezocht :) Vond dat 't wel klaar was dus alles opgestuurd ;)
goodmorning!
melody op de foto :(:)
mennen mag hier ook *zwaait* :P

Zo! Eventjes wakker worden, en dan de turbo aan :) Schoonmaak :+

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 08:06

Bianca ik heb er vier en heb nu een jaar niet gemend, ondanks dat er 2 en die van mijn ouders wel oud genoeg waren om te beleren. Een wei vol is geen garantie helaas.

Naaltje hard aan het werk succes met inleveren vandaag, ik ken de stress van toen ik op school zat. Ik deed ook altijd alles op het laatste moment. Poedel lief is inderdaad een eigenwijsje.

sl kiespijn is niet fijn, ik zou inderdaad proberen of je eerder terecht kunt.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 08:31

@biancaoo: gelukkig dat Melody weer naar buiten kon en ben benieuwd wat uit rontgen komt! Succes met de hopelijke verkoop aan lieve mensen voor de iniminishet!

@cyclo: kan gebeuren :D meer dan je best kun je niet doen he...

@naaltje: oeh, toch nog lekker 2 uurtjes geslapen :+ en verslag verstuurd jeeeeehhhh *\o/*

@sonjim: hm, pech met de paardjes of met jezelf dat al een jaar niet gelukt is om te mennen??? Hopelijk snel weer dan

Zo, hele nacht gedroomd over m'n mencarriere :+
Nu maar richting zakelijke carriere... _-:(

:wave:

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 08:45

@PrinsjeH meid wat heerlijk! Zie je wel dat het kan. Zo leuk, bij Peter en Riette leer je dus echt te genieten van je paardje, helemaal top *\o/*

@Naaltje jij bent gek....maar wel herkenbaar... :x

Vanacht echt een K-nacht gehad. Was heel vroeg naar bed gegaan want was helemaal dood- en dood-op. Werd weer om iets van 01.00/02.00 uur wakker met allemaal nare beelden van Rizanta in mijn hoofd |( ging ook niet meer weg. Om 05.00 uur ofzo ben ik weer in slaap gevallen. Komt gewoon door dat Utrecht gedoe. Had het aardig weggeparkeerd in mijn hoofd maar blijkbaar is er weer een luikje open gegaan. Hoop dat ik nu maar snel gebeld word en dat ik dat nare gevoel uit mijn lijf en uit mijn hoofd ga krijgen, hier word ik dus echt heel moe van.

Zometeen vergadering, dan bijeenkomst over een heel mooi programma-onderdeel van een van de opleidingen waar ik voor werk wat we met een team gaan voorbereiden (heb ik echt zin in) en dan de hele avond vanaf 18.00 uur assessments waar ik dus totaal geen zin in heb. En tussendoor nog een gesprek met die manager waar ik tegen heb gezegd dat ik die opdracht niet wil. Ze wilde nog gesprek, maar ik laat me dus echt niet overhalen _-:(

Iedereen fijne dag & go fot it !

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 08:57

@VHU: hopelijk krijg je snel bericht en geeft het je wat meer rust, een heel dikke knuffel iig :(:)

Lacuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 08:58

Goeiemorgen,

Fijn dat je verslag af is naaltje
Biancacoo gaat paardje verkopen en ik duim met je mee voor de rontgen.
Cyclo86: iedereen maakt weleens foutjes, hoef je echt niet zo je excuus voor aan te bieden hoor :) Nu niet krampachtig elke post die je wil plaatsen 36 keer nakijken, gewoon ontspannen je berichtje tikken. Vind persoonlijk het aantal foutjes in je bericht ook helemaal niet storend.
Leuke foto van Blue en wat ik heel erg leuk vind is je blauwe touwhalster icm haar naam ;)
Prinsje: Leuk dat je zelf gemend hebt! Lekker gevoel he!
SL: ik sluit me bij de rest aan; tis pas woensdag vandaag zou toch ff mn TA bellen of je niet vandaag al terecht kunt ofzo. Kiespijn is heel erg naar, maar zeker icm hoofdpijn kan het ook een zenuwpijn zijn en dan moeten ze er echt wat aan doen want de meeste pijnstillers helpen dan absoluut niks. :(:)
Hoe ging het met je ruitertje?
VHU: Bedankt, ook voor je bericht in mn dram-topic. Haha, ja ik had ook zoiets van "een voor de wagen, twee voor de wagen, moet best kunnen toch" maar merk aan mezelf ook dat ik hiervoor misschien nog veel te onervaren ben. Sun is gewoon het type van "ja, vrouwtje, we hebben hem toch helemaal niet nodig? Wij kunnen dit best samen doen; laat mij het werk maar doen dan kun jij gewoon genieten" Hij is gewoon te fanatiek en wil zich voor mij gewoon 300% geven.
Hier inderdaad het conditieprobleem ook, Sun zn conditie is niet alleen veel beter, maar zijn gangen zijn ook nog eens veel ruimer. Dus Storm kan niet eens in de strengen komen want dan doet Sun er gewoon een schepje bovenop :+ Nja, het zal ook allemaal wel verbeteren als ik handiger wordt en als de jongens er meer aan gewend zijn.
Wil van de week eens aan de lange lijnen proberen of ik ze in tandem kan krijgen; denk dat Sun dat namelijk wel heel erg goed zou doen. *als voorpaard dan he :P *

VHU als het goed is wordt jij vandaag teruggebeld door je DA. Ik hoop dat die je meer kan vertellen zodat je het dan voor jezelf makkelijker een plekje kunt geven. Veel sterkte :(:)
[EDIT] had je bericht nog niet gezien VHU. Heel veel sterkte, dikke knuffel en ik hoop maar dat er snel gebeld wordt.

Groetjes, lacuna

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 09:05

Goede morgen!

@ Cyclo86: normaalgezien was het 11 juli, maar na erg veel aandringen kan ik vrijdag "al" gaan. Ben toch blij hoor dat het deze week nog kon!
Met de pijnstillers gaat het vrij goed, gisteren amper kiespijn gehad dus dat is goed :j Overmorgen kan ik er al heen, dus zo lang niet meer ;)
Leuke foto trouwens ;)

@ Prinsjeh: wat leuk dat je zo genoten hebt van het mennen!

@ Naaltje: Je bent gek! 8)7 Ik zou het echt niet kunnen hoor! Of ja, kunnen misschien wel, maar dan lig ik binnen de week doodziek in bed. Slaap is iets wat mijn lichaam echt heel hard nodig heeft. Door de jaren heb ik zelfs ondervonden dat het efficiënter is om niet al mijn leerstof te leren ipv alles leren en weinig slapen.

@ Biancacoo: ik begrijp wel dat je het vervelend vindt als je zo veel paarden hebt en er niet mee kunt mennen... Een welsh a-tje is super hoor :)) Ik heb nu wel een klein B-tje (1.25m) maar ze zijn geweldig! Heerlijke karaktertjes en enorme wilskracht om te werken!

@ VHU: Vervelend dat je zo slecht hebt geslapen! Zo zul je denk ik nog wel meer nachten krijgen... Hoe gaat het nu met Bente verder (of heb ik daar over gelezen?)

Mijn zus klaagt de laatste weken erg van mij (slaapt kamer naast me), blijkbaar slaap ik erg onrustig. Er zijn nachten dat ik begin te schreeuwen, en vorige nacht begon ik blijkbaar angstig naar adem te snakken. Mijn vriend blijft soms slapen, en hij heeft het ook al gemerkt dat ik plots recht schiet terwijl ik naar adem snak, hij maakt me dan wakker en dan kan ik weer rustig verder slapen.

@ Lacuna: dank je voor de tip, maar ik heb gedaan wat ik kon... Ik neem nu pijnstillers (die helpen vrij goed, enkel de hoofdpijn blijft wel wat, maar daar kan ik nog wel 2 dagen mee verder :) ) en vrijdag ga ik naar de tandarts. Ik hoop wel dat hij dan al iets gaat doen en niet enkel vaststellen dat er wat is :D

Het afspraakje met het ruitertje is weer super gegaan *\o/* Ze wou dolgraag eens proberen om OP Romeo te rijden, maar enkel stappen. Ik had Romeo eerst gelongeerd en had hun al gewaarschuwd dat Romeo erg fris kan zijn aan de longe, en ja hoor, Romeo begon met 4 benen tegelijkertijd in de lucht te springen, bokken,... Meisje begon al wat bang te krijgen, maar ik heb haar gerustgesteld gekregen waardoor ze toch erop wou, maar ze zei nogmaals, om enkel te stappen. Na heel wat gestapt te hebben, wou ze dan toch een klein stukje draven. :D Ze kan al heel goed lichtrijden, alleen haar handen dwalen nog een beetje. Romeo stoorde zich er blijkbaar helemaal niet aan (ze had de teugels los genoeg zodat ze niet in Romeo zijn mond trok, ik had haar aan de longe). Romeo was SUPER braaf en het meisje amuseerde zich heeeel erg! Ze heeft denk ik een uur gereden en ze wou nog niet stoppen :Y) We gaan in het vervolg heel veel longeerwerk doen zodat ze leert om haar handen stil te houden en dan komt dat zeker goed! :j
Laatst bijgewerkt door sander_lotte op 22-06-11 09:08, in het totaal 1 keer bewerkt

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 09:07

leuk SL! :D

@lacuun; hihi, volgende carriere voor die zwarte monsters van je, tandempownies :D

:(:) voor VHU!

Naja.. Ik moest dit afhebben. En doordat ik eerder te weinig had gedaan had ik nu alleen mezelf maar natuurlijjk ;) Heb de badkamer ook al gepoetst :+

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 09:55

Naaltje, goedzo !! toch nog een beetje geslapen.
VHU : je bent een kanjer ;) !! enne telefoontje komt hopelijk errug snel !!
Lacuna, 2-span is ook best wennen voor je paardjes, duurde bij mijn 2-span een half jaar, 4x per week voor de wagen tot het een goed spannetje was !!! van alles meegemaakt net als jij nu...helaas hebben paardjes echt ook een eigen mening, hihihi.
volhouden hoor, je hebt een gaaf spannetje.
SL,... jeee dat je dat volhoud, kun je niet voor spoed, nou gelukkig overmorgen al !! hoop dat je het volhoud, sterkte !
wat fijn dat het met het ruitertje goed is gegaan !!

Nou sleep ik me echt aan het werk !!

heb weer genoeg om over na te denken !! :+ ;)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 10:38

@Biancao: succes!

@SL: wat ontzettend leuk *\o/*

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 11:04

zo! :) Badkamer gedaan, kledingkast helemaal opgeruimd, afwas gedaan, keuken gedaan. Nu nog eventjes de tafel opruimen en dan maar een middagtukje ofzo? :') Ohja, ontbijten, moet ik ook nog doen :+