Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
.. hihi we hebben hem meegenomen en staat bij riv op stal. Zal morgen een verslag en foto's uitbrengen.. ben nu zo moe was van 9 sochtends tot 11 uur savonds op stal
Jelleee schreef:Wil je graag een pony die niet rad is dan?
Leuk zeg! Snel foto's he? Tis het valkje toch?

Staat hij nu bij Rivaldo al in de box? Bij mij is dat nooit een succes geworden, 2 pony's in een gewone box, sloegen elkaar nog net niet de hersens in maar het scheelde niet veel. Zelfs in de paddock vind ik het altijd eerst afwachten, een nieuwe erbij. Als Traffor komt wordt dat ook eerst gescheiden en alleen onder toezicht bij elkaar op grootste stuk land en als dat goed gaat wellicht in de paddock bij elkaar... Weet ook dat het aan mij ligt hoor, ik weet niet hoe het komt maar ik heb altijd van die paarden of pony's die nogal de ruimte nodig hebben

!!!
Morgen priveles, dus dan ziet mijn instructrice het vast wel hahaha)Jelleee schreef:MoniqueT, wat een mooie bak zeg!
..
.. Zo af en toe hebben ze wel een haat liefde relatie 

.. Ze staan nu met 2 hooinetten ieder 3 plakken voor de hele dag, zo kunnen ze op 2 plekken eten.