totally in love met jullie als combi Ollie1 wat zijn jullie toch leuk samen
Jullie zijn echt een sportief gezin Biancacoo, wat heerlijk zo.
Lekker weer is het
Ollie stond er tip top bij vandaag. Alle drie bij elkaar gehad toen ik in de wei bezig was, ze rennen dan af en toe wat heen en weer maar het ging allemaal best vriendelijk (Ollie de boel regelen dat Ber bij Piet vandaan blijft, Ber wil naar Piet, Piet vindt Ber eng... en wil naar Ollie, maar Ollie heeft dan zoiets van ja hallo, er is zoiets als respect voor dus die stuurt hem dan weer weg, zo grappig om te zien
).
Voel mezelf nu gelukkig ook alweer beter
Citaat:
Ik heb een beetje problemen met het voeren van de liquihorse relax aan Robin. Hij laat het
grootste gedeelte liggen. Normaal was het de volgende ochtend wel op (in stal) Maar ze staan nu
weer 24/7 buiten. Nu zet ik hem op stal maar na een half uur is nog maar de helft op. Wat kan ik hier aan doen? Veel krachtvoer kan ook niet want dan stuitert hij de pan uit. Miss een beetje slobber?
Ik geef hier ook geen krachtvoer, alleen pulp met zemelen en handje ponybix, hooguit. Als ze iets perse naar binnen moeten hebben doe ik er extra zemelen bij. Werkt tot nu toe bij alles. Alleen niet bij knoflook of zeewier, helaas. Dat gaat er echt niet in.
Slobber zit vaak ook weer granen in, worden ze hier ook hyper van of Ollie krijgt bulten.
Hoe ging de les Janouk?
Ga je trouwens ook tweespannen met Robin en Ferro Maisie?