heeeeeeeerlijk, dat is echt geweldig !!!! wat een superfijn paard heb je aan Hero !! Die Ollie van Vhu,....geeft geweldige karakters door, superfijn hoor !!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
totally in love met jullie als combi Ollie1 wat zijn jullie toch leuk samen
Ollie stond er tip top bij vandaag. Alle drie bij elkaar gehad toen ik in de wei bezig was, ze rennen dan af en toe wat heen en weer maar het ging allemaal best vriendelijk (Ollie de boel regelen dat Ber bij Piet vandaan blijft, Ber wil naar Piet, Piet vindt Ber eng... en wil naar Ollie, maar Ollie heeft dan zoiets van ja hallo, er is zoiets als respect voor dus die stuurt hem dan weer weg, zo grappig om te zien
).
Citaat:Ik heb een beetje problemen met het voeren van de liquihorse relax aan Robin. Hij laat het
grootste gedeelte liggen. Normaal was het de volgende ochtend wel op (in stal) Maar ze staan nu
weer 24/7 buiten. Nu zet ik hem op stal maar na een half uur is nog maar de helft op. Wat kan ik hier aan doen? Veel krachtvoer kan ook niet want dan stuitert hij de pan uit. Miss een beetje slobber?

VanHuisUit schreef:PS wat een mooi frontriempje heeft Hero
..Van dichtbij echt mooi en vind hem ook mooi staan bij Hero....
en idd prachtige honden, die Lika wat een enorm dier is ze geworden
en sorry ben altijd wat lang van stof maar anders krijg ik het niet verteld 
echt alles was nat en vies. Trouwens die
deken van Ips (de rood-wit-blauwe, dikke soort fleece) is echt super deken want had Ollie er helemaal nat onder gedaan na de rit (nat van regen en koelwater) ze verdween er zo'n beetje in
maar ze kwam mooi keurig droog weer van de trailer
toch weer hele opluchting

; zeker als jullie beiden niet goed in jullie vel zitten
.
; hahaha. Dochter heeft vandaag nog lekker vrij; hier in ons plaatsje is de laatste dag van de kermis met vanavond vuurwerk, wel lastig, want morgen heeft ze entree toetsen...
die gaat dus terug.
fijn dat je lekker weekend hebt gehad
eerst voor jou de MRI afwachten
we zullen overnachten op locatie kunnen we alles rustig opbouwen (paddock e.d., waar Ollie dan ook in kan tijdens vetgates) op de vrijdag en hoeven we nergens meer heen. Maar superlief aangeboden en ik hou het zeker in gedachten voor wie weet een keer een training oid
en Ber heeft het nog steeds niet op 'm