[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 17:05

Even snel tussendoor.....Toch ook de knoop doorgehakt om het laatste pony'tje van ons te verkopen..een pony alleen vind ik btw ook zielig, en zoontje mag zelf de keuze maken en die heeft hij nu gemaakt.

Mocht iemand een heel lief en makkelijke shetlander merrietje zoeken, bruinbont ze heeft enkel en 2-span gelopen. Ze is 89 cm groot, en kan wandelen met kindjes op haar rug, zadeltje en hoofdstelletje zit erbij.

Afbeelding

Frensie

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 17:59

Owww Biancacoo als ik toch een weilandje bij huis zou hebben... <3

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 18:42

Wat een snoepie...maar ik snap je besluit :(
Vhu-mooi je wagen achter ol
En wij.....gaan ook weekend naar de veluwe (wat rijden we bij een gezellige vereniging die leuke weekendjes plannen) :j

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 19:48

Heerlijk HT!

@Biancocoo :(:) moeilijke knopen zijn dat .... er komt vast een heel lief baasje voor haar, schat van een pony en ook nog veelzijdig. Komt goed.... :j

Verschrikkelijke Ikke 2 was erg leuk :')

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 20:19

och biancacoo :(:)
Ook een :(:) voor zoon.
Hier helaas geen centjes en tijd voor een lieve shetter erbij..

@vhu; mooie wagen :j
Kijk wat raar aan naar die knik in 't lamoen? Is me dat bij andere wagens nooit opgevallen of? :)

Hier vandaag nog gewerkt. Bleek laatste dag. Collega komt na volgende week uit ziektewet, dus dan is 't klaar he :)

Morgen naar school :x

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 21:13

Misschien wel lekker voor 't lijf Aks dat je nu 'moet' stoppen :(:)
Sommige lamoenen hebben knik, andere weer niet, geen idee wat beter of slechter is of wat dan ook :o?

Sterkte op school, moet je het assessment weer doen? Ik heb morgen twee studenten die het nog proberen voor einde studiejaar.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 21:15

yep.. assessment...
:\

Mijn lijf is happy :)
Mijn voeten weer 's laten bekomen (6 hele dagen in schoenen met stalen neuzen is níet goed). Eelt van m'n handen schrapen, nagels terug fatsoenlijk maken.
Er weer een beetje vrouwelijk en toonbaar uitzien
<3
:))

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 21:30

Ga voor je duimen Aks ... je kunt het *\o/* , hebt super stage gedaan en afstudeeropdracht, dus je bent er helemaal klaar voor hoor!

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 21:32

:j
Moet 't alleen even op goeie moment op goeie manier vertellen
:))

Duur dagje anders morgen _O-

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 21:54

Jouw kans om in een half uur/uurtje paar honderd Euries te verdienen :P

Avaluna je maakt me razend nieuwsgierig..... aankoop.... hoe, wat, is het gelukt met keuring :7

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 23:44

Lees nog altijd mee hoor. Maar vreselijk druk. Ben zaterdag jarig en ga vw op vakantie. Moetnog veel regelen. En veel aan me kop waar ik
Graag over zou praten maar dat wijzer is om niet te doen. Zucht!

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 07:18

Goedemorgen :wave:

@iedereen die naar de Veluwe gaat, heel veel plezier en geniet ervan! :)
@ VHU, mooie combinatie hoor, en een prachtige kar <3 en een knappe pony :D
@ Biancacoo, :(:) dappere beslissing van jullie om de shet weg te doen, hoop dat jullie snel iemand voor haar vinden die er weer veel plezier aan beleven, maar moet lukken met zo'n lief koppie <3
@ Baudhy heeft het super druk en op meeleesstand :)
@ Nouvel, heeft een nieuwe avatar, leuk met die felle halsters en een super knap en braaf paard. Jullie hebben van de week behoorlijke vorderingen gemaakt _/-\o_
@ Aks, kan lekker bijkomen van al haar zware werk en weer aan de studie :j is de metamorfose helukt van je handen :') ?
@ Frensie ook even buurten, alles goed en met de zwangerschap??
@ Royaltjuh, had een heel verhaal, heb het gelezen, maar mijn hoofd weet het eigenlijk niet meer zo goed. excuse me :o

Gisteren een drukke dag op mijn werk gehad en ben 's middags even bij de paarden geweest. Heb mijn zadel een poetsbeurt gegeven. Moet zeggen daar knapte die wel van op :+
Van het weekend maar is een beetje me gemak houden, gisteren ging in de wei toen ik de paarden aan het verweien was ging mijn lichtje even uit %). Bloedsuikerspiegel te laag, was al een poosje beverig van het fietsen van mijn werk naar huis. Probeer wat kilootjes kwijt te raken, maar moet toch af en toe maar is een beetje iets zoetigs naar binnenwerken. Moet zeggen ben wel 6,4 kilo kwijt :D
Gelukkig deed gisteren het cupcakeje met marsepein wat vriendlief zijn nichtje van 4 had gemaakt wonderen :Y) :9

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 07:48

Goedemorgen

Ik sluit me even aan bij de mooie samenvatting van dingetje. :O

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 08:01

goeiemorgen!

thanx dingetje, ook voor de mooie samenvatting!
sterkte, en wat knap dat je al zoveel bent afgevallen!

hier vandaag weer aan de slag, vanmorgen vergaderen en vanmiddag met collega's uit, zeilen en BBQen...
en dan is de vakantie weer voorbij, omgevlogen!

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 08:19

Goedemorgen, ik heb meegelezen. Ik ben weer op de hoogte; hier niet veel te melden op paardengebied. Fralla is braaf en happy (dus ik ook, happy dan. Braaf ben ik altijd :D )

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 08:37

Vandaag mijn laatste dag als dertiger!!! Oudejaarsdag dus

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 08:59

baudyh schreef:
Vandaag mijn laatste dag als dertiger!!! Oudejaarsdag dus

Alvast gefeliciteerd!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 09:17

Dingetje..mooie samenvatting !

baudyh..morgen jarig..alvast gefeliciteerd !!

avaluna..vandaag keuren van nieuwe aanwinst..spannend, ik duim voor jullie !!!!

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 09:30

:wave:
Kruip even onder mijn steentje vandaan.
Lees wel altijd bij/mee, maar beleef weinig op paardengebied.
Deze week aan het werk geweest en als ik niet werk, doe ik huishouden en rust ik uit. Zwangerschap gaat goed! Op wat kleine klachten na zoals mijn bekkeninstabiliteit en daarvoor moet ik voldoende rust nemen.
Oh en wat zou ik graag de shet van Biancacoo willen kopen!!! Maarja, heb er geen plek voor... -O-

Aks begrijp ik goed dat je komende week gaat solliciteren??? Spannend!! Succes!
VHU druk met nieuwe baan, hopelijk binnenkort iets rustiger vaarwater. Hoe gaat het met Mies en Wiske?
Tine wat lastig je polsen. Ik heb een tijd beide polsen tegelijkertijd overbelast gehad, was ook geen pretje... Kwam door het werk bij de bloedbank, nu ik daar niet meer werk geen last meer.
Dingetje wat een leuke combinatie ben jij met Pown!
Baudyh alvast gefeliciteerd! Groot feest gepland?
Nouvel wat geweldig dat je op je jonkie hebt gezeten!
HT moeilijke beslissing om Tiamo weg te doen maar zo te horen heeft ze het goed!
Biancacoo ook moeilijke beslissing!
Janouk gaat lekker naar de Veluwe! Ik ben er al ;)
Avaluna succes met de aankoopkeuring!
Gem dapper hoor al alleen met Moos op pad geweest, wat heerlijk dat je nu (eindelijk) aan de slag kan met hem. Wat zei de dierenarts van de scheur in het wildvlees?

Ik ben nu 25 weken, gaat best snel, maar van mij mag het al wel december zijn. Ben erg benieuwd naar de baby en het moeder-zijn!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 10:20

:+ leuke pownie voor je baby straks Frensie...haha :+ is echt wel een schat van een pony, maar krijgt nu ook te weinig aandacht, en zoontje die doet ook niets meer met haar..

mooie samenvatting van je.. _/-\o_
en al weer 25 weken...tijd gaat snel..

Smickey..laatste loodjes...volhouden meid..voor je het weet zijn jullie met z'n 3-en !!

en mensen lekker naar de veluwe...geniet ervan !! :j

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 11:02

Even snel tussendoor (ik zit WK te kijken) voor Frensie: heb met de DA afgesproken dat Moos "meeneemt" als ze voor een ander paard op stal terugkomt. Ik wil haar niet speciaal laten komen om "Ga zo door" te horen en ffft weer weg.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 11:17

Bianca: leuke pony, maar meer dan weidemaatje zou hij hier niet worden en dat lijkt me een beetje jammer.
Frensie: al over de helft. En mooie samenvatting
Avaluna: weet je al iets?

Hier vanmorgen 20 minuten op Thabor gereden, hij liep heel fijn. Had nog wel langer willen rijden, maar dat trok ik even niet. Daarna les gehad met Rembrand. volgens mij betovert de nieuwe juf hem, want tijdens de les loopt hij zooooooooo goed. Heb besloten dat ik morgen, geheel tegen mijn principes in, met een ongewassen kar en ongepoetst tuig de demonstratie ga geven. Scheelt me een dik uur, waarin ik nu hoop te gaan slapen.

Nu even paarden naar de wei terugbrengen en uitmesten, dan lunchen en hopelijk een paar uur slapen.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 12:04

:(:) voor smickey

Ik ben onderweg naar school.. Ben extreem nerveus..

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 12:06

goedemorgen

ga met de uitgebreide samenvatting van frensie mee.

@ tine geheel tegen de principes in.. met vieze kar en tuig. gaat om de kür niet om de schoonheid van het geheel
@ frensie gaat de tijd niet snel genoeg..
@ bianca kan je al bijna weer aan het trainen met de honden?
@ aks succes en ik duim voor je +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+

hier weer een aardig weekje achter de rug.
maandag avond rondje gefietst met de hond en kamer opgeruimd.
dinsdagavond op cupido gereden, gaat steeds een beetje beter. stelling buiging begint ie ook aardig op te pakken.

woensdagavond in coevorden geweest. stallen uitgemest, hooi en bix gevoerd. vrachtwagen uitgemest en hooi netten gevuld en opgehangen. 2 karren in de vrachtwagen gezet en daar ergens tussen door ook nog les gereden met octaaf.. hij liep erg lekker en omdat de aandacht uitging naar harry ~~}> ook even aan het spelen geweest in de galop. :D

donderdag avond weer naar eigen pony's geweest las vegas voor de kar gehad.. voor het eerst met broek eraan.. moest er een x van komen. en cupido in de stapmolen gehad.
vandaag vrij van het werk. vanmiddag weer naar coevorden om te gaan verkennen voor de wedstrijd van morgen in balkbrug

vandaag komt ook de startlijst voor het kampioenschap van volgende week in ijselsteyn.. *\o/*

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 14:46

oeh..balkbrug vind ik altijd een mooie wedstrijd ! veel succes en veel plezier daar lanouska !