heftige langdurige blessure. Veel beterschap voor de patient
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
, hopelijk knapt hij snel op in straks zijn minipadock....aan de goede zorgen kan het in iedergeval niet liggen
wordt er al moe van als ik het lees
las het gisteravond op het endurance-forum en vind het zo erg voor jullie **diepe zucht**
wel goed voor de
Aks rug gaat eindelijk wat normaler doen en ja, Euroriding zadels, ik zweer erbij en ik hou persoonlijk totaal niet van boomloze zadels maar dat is persoonlijk hoor (wel gebaseerd op ervaringen van endurance rijders en op de 2x dat ik erop heb gezeten en zo'n beetje krom van de rugpijn er weer afkwam en dat was voordat ik mijn rug/heup blessure had). Nu heb je boomloos en boomloos natuurlijk. Tine zet 'm op vandaag en morgen, meid als ik je schema lees ben ik ook al moe! Maisie gaat ook stug door
, we horen zo graag hoe het gaat met de honden voor de wagen! En Dingetje groomt op de hippiade en komt al onze toppers tegen
!
dus nu moet ik een paar hele dikke pillen bestuderen en begrijpen
en dan natuurlijk nog wat zinnige artikelen erbij enz. Alleen om die artikelen erbij te vinden en eventueel gastsprekers moet ik natuurlijk wel weten waar het over gaat
''ik geef een vak maar moet het nog leren'' las ik hem versimpeld
Dus jij mag eerst de student uithangen.. Brrr 
Ik schrijf bij de jury
dus zie alle toppers rijden

Het gaat over verandermanagement en cultuur. Met de crisis van de afgelopen jaren zijn de inzichten ook behoorlijk veranderd. Moet zeggen dat ik het zelf ook heel interessant vind dus dat scheelt
na paar keer vrij worstelen liep ze keurig een mooi rondje beide kanten op en zijn we gestopt. Ze was er helemaal moe van (10 minuten bezig geweest
). Daarna omdat ze zo braaf was gezellig laten grazen langs de weg. Daardoor geen tijd meer voor Rattan maar goed dat maakt niet zoveel uit. Met Bente heerlijk relaxed dressuur oefeningen gedaan, onder het zadel.
gelijk heeft ze.
. Ook niet nadat hubby afgelopen maandag al gebeld had
.
.
de gedachte alleen al dat hengst + merrie bij elkaar kunnen komen met jou/koets ertussen .... weet zelf nog heel goed hoe hard ik heb gegild toen die hengst achter ons aankwam terwijl ik aan het mennen was met Rattan...
...en Rattan is een ruintje