Goedemiddag, jullie hebben weer flink gekletst.
Ik ben hier nu echt officieel stuk. Gisteren weer huis vol visite en daar eten voor gekookt/gemaakt. Was heel geslaagd, maar ook erg vermoeiend. Mijn ouders zijn net naar huis vertrokken, dus we zijn weer met eigen gezinnetje in huis.
Allereerst iedereen goede en veilige jaarwisseling gewenst.
De paarden haal ik hier vanavond rond 10 uur (of eerder als we eerder naar bed gaan, zijn namelijk allemaal heel erg moe, dus 12 uur gaan we denk ik niet halen) naar stal. We wonen erg buitenaf en buren steken amper vuurwerk af, dus hier geen problemen met het vuurwerk gelukkig.
Paarden krijgen wel vrij helaas, want ik heb geen puf om ook maar iets met ze te doen. Heb net de stallen schoongemaakt, hooi gegeven, en dat is het wel even voor vandaag vrees is.
Tandarts: Rembrand en Thabor laten alles toe, lijken het zelfs wel lekker te vinden. Amerigo moet pasta krijgen, die raakt erg in paniek zo bleek de eerste keer. Nu met pasta en in de hoek zetten gaat het redelijk. Maar ik ga dit jaar (nou ja 2012) over naar een andere tandarts, eens kijken hoe dat gaat.
Naaltje's lichaam laat haar nog meer in de steek, Ollie heeft slecht geslapen, VHU moet nog boodschappen doen, Frensie is weer slapend rijk geworden, Janouk heeft rondvliegend paardenspul door vuurwerk, vorig jaar hier zelf oliebollen en appelflappen gebakken, is veel lekkerder dan gekochte, helaas dit jaar echt geen tijd, omdat ik ook voor 15 man 3 gangen menu moest klaar maken, en volgens mij heb ik zo iedereen gehad.
Nu moet ik echt naar bed, val om hier.