Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
...
en Bente flink voeren idd..
.
, zo los in de weide te zien, iemand die een rustige osteophaat of fysiotherapeut hier rond drenthe kent ??
kan ik er eens info over inwinnen...misschien kan het melody helpen.....
sterkte meid.
Bart gaat komend jaar nog meer naar het buitenland ik weet niet hoe ik het anders geregeld krijg allemaal. En wil ook nog iets met paard/poowns
Anders zou ik volgend jaar 80% werken, nu kom ik op 50%, denk dat het wel uitloopt trouwens naar 60%. Vind ik meer dan genoeg.
is fijn maar het moet wel haalbaar zijn. Ik werk de afgelopen weken iets van 90%, huis is een grote zooi, alles loopt achter en we zien elkaar nauwelijks.
zo schattig om te zien, zo'n dondersteentje van binnen. Soort Snuitje dus
maar goed.
).
Sun heeft de hele weg geprobeerd om voorop te lopen (en ik hem maar vertellen, dat GAAT NIET in tweespan!!) en hij is zo vreselijk aan het drammen geweest, niet normaal! Op de plaats galopperen, springen, heel die achterhand zakte zowat tot op de straat, verschrikkelijk!
wij wonen klein..
op 50 vierkante meter vind ik dat niet echt beestwaardig 

hij durft het dan niet over te laten aan Alwyn. Maar als ik met wegrijden Alwyn er goed bij had, zodat Snuit later kon volgen, en ik dus goed begon, was het hele ritje ook beter. Alleen kon Alwyn dat toen niet altijd volhouden. Dus toen ben ik ze weer apart gaan rijden, om Alwyn meer conditie op te laten doen.
) het ook al stuk beter zou gaan. Maar dan zou ik wel een heul pittig tweespan hebben

lekker je ding doen, en dan komt dat helemaal goed VHU 
Poedel is ook nog wel een eigenwijs monstertje toch? Hou ik wel van
Hopelijk kan de tandarts me vrijdag helpen!Citaat:Ik hoorde hier mensen over het koetsiersbewijs, ik heb het wel gehaald, en tegelijkertijd mijn merrie beleerd onder begeleiding (had haar weggebracht, maar heb daar waar het kon zelf meegeholpen). Waardoor ik dagelijks mende op dat moment en ik heb er veel van geleerd. Ik zou het iedereen aanraden omdat je daarmee toch een basis legt.
Ik las ook dat iemand aangaf zelf het paard beleerd te hebben onder het zadel dus dat nu ook voor de kar te gaan doen, maar zoals ik het lees zonder ervaring in het mennen. Als je wilt dat het misgaat zou ik dat doen. Mijn zus rijdt dressuur en krijgt bij mij niet de leidsels in de handen, want mennen is toch echt anders en als je kunt rijden is het maar de vraag of je kunt mennen, mijn zus is gewend de zweep niet te gebruiken en dus wil ze die met mennen ook niet gebruiken. Oftewel het is toch wel erg handig om jezelf om te laten scholen zodat je weet wat erbij komt kijken.

sander_lotte schreef:Jullie gaan me even te snel om te kunnen volgen...
Heb nog steeds kiespijn en ontzettend veel hoofdpijn(ik denk dat het door die kiespijn komt), ben maar pijnstillers aan het slikken.Hopelijk kan de tandarts me vrijdag helpen!
Om 6 uur komt mijn ruitertje weer, gewoon Romeo wat borstelen, longeren enzo.(gezien haar hand nog niet helemaal genezen is om erop te kruipen)
ik zou toch echt bellen om eerder een afspraak te vragen vrijdag is nog zo lang
dat kunnen ze echt niet doen je zo lang laten wachten....