Heb ook nog les gehad met Roos, helaas geen menles ivm het al maanden niet te pakken krijgen van mijn instructeur..... [HAW] Z-shet in de les aan het werk
Ik heb me voor over 4 weken toch weer ingeschreven voor een wedstrijd . Ik ga dan voor het eerst tuigen. Over 3 weken heb ik een clinic concours rijden en wil dat graag meteen in de praktijk brengen. Dus de week daarna toch op wedstrijd, en waarom niet ook meteen een proefje rijden .
Roos mag dan tuigen, Z dressuur, vaardigheid en onder het zadel mee doen aan de rijpony talenten competitie (soort Pavo-cup-achtig iets voor shetten).
Een shet is geen tuiger, dus ze willen meer strekken dan tillen zien. Met voldoende front, stelling en kracht. Ik ben er ook nog maar een groentje in .
Was de afgelopen dagen hier wel heel stilletjes zeg Is Keet ondertussen al gedekt door Dennis? Of heeft hij Keet's hartje nog steeds niet kunnen winnen voor hemzelf
Ja, Keet is sinds (ff denken) dinsdag door Dennis gedekt en staat sinds gister weer bij hem in het land. Bento is naar huis, dus Keet zou alleen staan.
Nu nog zorgen dat Trendy gek word op Chris . Die was vorige hengstigheid zo verliefd op Dennis dat ze Chris niet toe liets... Dat terwijl die andere mutsen beide in 1x drachtig waren. Dus 2 veulentjes binnen een week volgend jaar, en die ander een maand later (mits het komende week in 1x gaat pakken).