tijdens de eerste proef materiaal pech

nou ik had het niet door tot ze na een rondje door gereden ze langs de baan riepen dat ik moest stopen!
Voor veiligheid zelf afgestapt en mijn moeder de baan in om te helpen want ja dat lukt niet zomaar alleen.
pony bleef super rustig en nadat het opgelost was liep ze ook weer zo door.
Ik wist niet wat ik moest doen maar om het goed af te sluiten gewoon doorgegaan waar ik was gebleven.
Na het afgroeten moest ik bij de jury komen, die had blijkbaar niks gezien vroeg wat er gebeurt was en die man zat echt heel moeilijk te doen dat ik niet zomaar kan afstappen (voor mij staat veiligheid en mijn pony altijd voorop!) en dat ik bijna een minuut van de kar was.
toen dacht ik nou meneer had mij dan uitgebeld!
Ik zei ook tegen hem ik ben voor mezelf doorgereden en voor de ervaring van de pony!
Nou die man kon me wat haha!
2de proef was ze wat mat en ik was er ook niet meer helemaal bij maar toch nog %64 bij de 2de en bij de 1ste na 35!! punten aftrek ja inderdaad 35!! nog 51%
Heb nog gesprek gehad met de federatie vertegenwoordiger over mijn strafpunten en die zei dat het niet terecht was en ging er nog wat aan doen!
het helpt me niet te winnen of wat dan ook maar het gaat om dat ik begrijp wat ik verkeerd heb gedaan en het punten systeem te begrijpen