Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Heb de mooie bruine hoed van mijn moeder gekregen, die ze droeg tijdens de bruiloft van mijn broer in Engeland (waar het de gewoonte is dat de ouders van het bruidspaar een hoed dragen tijdens de drie bruiloftsdagen). Ze draagt hem nooit, en hij past prima bij mijn dressuuroutfit
. Er zitten wat sierkrullen aan, die met lijm vastzaten. Niet echt wedstrijd- en windproof dus
. Nu nog een tochtstrip aan de binnenkant tegen het afwaaien, en een touwtje voor om mijn knotje
.
nu werken hier.. Dids renteniert

Afscheid nemen van een dier is nooit leuk.
Zo te lezen (heb zelf geen hond) bescherm je hem wel tegen een vervelend ziekbed. Hopelijk kunnen jullie vooral de mooie momentjes blijven herinneren 

Ben zelf van mening dat het één wel effect kan hebben op de ander. En snap dat het super frusterend kan zijn als je zelf graag wil, maar dat lichaam niet wil meewerken.
Ook foto's van allemaal teddybeertjes gezien
Bij ons staan de paarden ook binnen en droog, omdat we van die (hoog in het bloed gefokte) types hebben die nauwelijks vacht aanmaken. Daarnaast zouden ze hier tot aan hun kogels in de blubber (klei + laag land = nat zwembad) staan als we ze naar buiten zouden sturen en dat is ook niet echt bevorderlijk voor het beenwerk. Ben net als HT klaar met de regen. Stond van de week de bak leeg te pompen, was de plas net voor de helft weg, begon het weer te plenzen. Kon ik weer niets met Sam doen. Dan sta je wel ff te vloeken langs de kant
Eindelijk wordt er goed aan mijn arm gewerkt waar ik altijd zoveel uitstralingspijn in heb.
af te sluiten: dit weekend op pad met onze tuiger. Kijken of hij zich na dit weekend M startgerechtigd mag noemen. 
die is wit !!
dacht dat ik een beige auto had....
) Laat je dus niet afschrikken door oude berichten bij gebruik van de zoekfunctie.
dat is niet leuk ips..ik hoop dat het meevalt met de kat...bah ! Sterkte ermee..
Had jij gelijk een wagennummer aangevraagd, toen je de eerste keer je startpas aanvroeg? Of ook achteraf? Ik heb er namelijk al eentje waar dat nog leeg is gelaten, dus ik gok dat ik dan wel een nieuwe pas krijg.
Dus les maar weer afgezegd.