Komt onder de meeleessteen vandaan.
Gefeliciteerd happytime! Maak er een mooie dag van 
@Tine wat een vervelende situatie met je hond.
Afscheid nemen van een dier is nooit leuk.
Zo te lezen (heb zelf geen hond) bescherm je hem wel tegen een vervelend ziekbed. Hopelijk kunnen jullie vooral de mooie momentjes blijven herinneren 
@biancailona knap gedaan hoor zoveel afvallen! En succes met het volgende doel 
@biancacoo begint met een slaapexperiment. Ik hoop dat het werkt. Zo op het eerste gezicht klinkt het wel logisch. Soms is lang slapen zo erin gesleten dat je lichaam slecht het seintje stuurt om actief te zijn overdag. Heb zelf ook een tijdje gehad dat ik oververmoeid was en om eruit te komen is een ritme hebben echt alles, heb ik gemerkt.
Verder wel vervelend dat veel mensen hier last hebben van fysieke en/of geestelijke problemen.
Ben zelf van mening dat het één wel effect kan hebben op de ander. En snap dat het super frusterend kan zijn als je zelf graag wil, maar dat lichaam niet wil meewerken.
Nog even een algemene reactie (op sommige dingen die ik voorbij heb zien komen). Ik zag een leuke groene(?) gehaakte olifant!
Ook foto's van allemaal teddybeertjes gezien
Bij ons staan de paarden ook binnen en droog, omdat we van die (hoog in het bloed gefokte) types hebben die nauwelijks vacht aanmaken. Daarnaast zouden ze hier tot aan hun kogels in de blubber (klei + laag land = nat zwembad) staan als we ze naar buiten zouden sturen en dat is ook niet echt bevorderlijk voor het beenwerk. Ben net als HT klaar met de regen. Stond van de week de bak leeg te pompen, was de plas net voor de helft weg, begon het weer te plenzen. Kon ik weer niets met Sam doen. Dan sta je wel ff te vloeken langs de kant
Verder sluit ik mij aan bij de samenvattingen. Het gaat supersnel in het topic, dus lees alles mee, maar reageren lukt niet altijd. Had zelf de afgelopen week ook wat mindere familienieuwtjes (daarom ook onder een meeleessteen gezeten). Hond van mijn oma kwam 's ochtends piepend bij haar binnen en kort daarna had ie plotseling een hartstilstand. En bij de oom van mijn vader is longkanker geconstateerd (hij is nog maar in de 60). Heel vervelend dus allemaal.
Verder nog een update over de osteopaat (volgens mij had Aks daar naar gevraagd?). Dinsdag mijn tweede afspraak gehad. Mijn probleem zit voornamelijk in rug en linkerarm. Tot nu toe hebben chiropractor/fysio/acupunctuur er aan gesleuteld. Zij werkten eigenlijk allemaal aan mijn rug en schouderblad. De osteopaat is de eerste die aan de kop van mijn arm zit voor (waar een zenuwpunt zit). Zij constateerde ook dat ik mijn schouders omhoog druk en naarvoren, wat ook weer mijn middenrif opspant (en waarom ik altijd overdreven gevoelig ben op mijn buik). De vliezen en spieren zijn voorin mijn arm/schouderkop keihard (dus slechte doorbloeding - voor degenen die het niet weten osteopaten praten veel over vliezen die overal tussen zitten: spieren, botten, weefsel). Mijn arm voelt nu alsof er een blauwe plek op zit, maar ik merk wel dat mijn bewegingsvrijheid (die heel beperkt is) toeneemt. Heb nog wel wat behandelingen te gaan natuurlijk, maar tot nu toe wel tevreden hoe het gaat.
Eindelijk wordt er goed aan mijn arm gewerkt waar ik altijd zoveel uitstralingspijn in heb.
Om nog even met
af te sluiten: dit weekend op pad met onze tuiger. Kijken of hij zich na dit weekend M startgerechtigd mag noemen. 
Fijne dag nog allemaal!
EDIT: nog even een vraagje aan de SGW starters hier. Staat het wagennummer van je span nu ook op je startpas? En zitten daar nog extra kosten aan verbonden als je een wagennummer aanvraagt? Ik kan het namelijk niet zo snel terugvinden op de tarievenlijst van de KNHS (zie alleen algemeen iets staan over wijzigingen wat klein 10tje kost). Aangezien het eind van het jaar eraan komt en je wijzingen kan doorgeven, zit ik er aan te denken om een wagennummer aan te vragen. Mocht ik dan volgend jaar zin hebben om een SGW in de buurt een keer uit te proberen, dan heb ik dat alvast geregeld.
Laatst bijgewerkt door _Marjola op 07-11-13 11:52, in het totaal 1 keer bewerkt