Ik heb het stoeltje van de amacoo site. Let er wel op dat er flink wat verzendkosten bij komen. Ik heb m niet op n HCA zitten hoor, maar op n draverssulky ( zie paar pag. Terug) zal morgen eens n kiekje plaatsen. Boktupload wil nu niet mee werken.
Volgens mij mag je de panzitting gewoon houden hoor van Andries.
Ayla
Geplaatst: 27-03-15 10:34
Ja je mag hem houden, maar dan komen er nog de kosten van de panzitting bij die €110,-, dan word het tussen de €130,-/€150,- ongeveer. Met inwisselen betaal je idd €110,-.
Edit: misschien dat de poedercoat kosten er weer af worden getrokken als je ze beide houd, dan gaat er dus weer €25,- af. Maar ik weet niet meer wat hij daarover zei, hij heeft ze liever gewoon ingewisseld.
Morgen ben ik in Beekbergen.Amacoo is een uur rijden daar vandaan. Ik ben nu aan het twijfelen,langs gaan of niet. Beekbergen zelf is 2 uur rijden voor mij.
Je betaald sowieso 110 als je hem inwisselt, dat heb ik ook betaald. Als je hem wilt houden betaal je nog meer dan die 110, maar ik weet niet meer precies hoeveel i.v.m poedercoaten.
Vicky waarom dan niet alleen 19 inch wielen bestellen
Ayla
Geplaatst: 28-03-15 20:44
Je krijgt twee bonnen van €5,- (€10,- totaal dus) wanneer iemand via jou zegmaar een HCA besteld. Maar dan moet je voordat diegene besteld contact opnemen met Andries en diegene die besteld moet dat ook bevestigen.
@Callum Wielen+ binnen-en buitenband+velgringen kom je op 462.30 € nieuw. Een nieuwe sulky met 19 inch wielen kost 900 €.Verschil van 437,70 €. Mijn huidige is nog als nieuw.Er zitten zelfs nog die kleine uitsteeksels aan de banden. Die verkoop ik liever dan dat ik de 16 inch wielen apart moet verkopen/omruilen. Een gehele sulky verkopen is makkelijker lijkt mij.
Maar waarom wil je 19" wielen ipv 16" als ik vragen mag?
Merlen
Geplaatst: 28-03-15 21:02
Die maat is toch beter bij m'n pony van 1,05m. Afgaande van de foto's van anderen met een grote maat shet.
Ik ben trouwens vandaag niet langs geweest bij Amacoo voor een stoeltje.Veel te ver. Maar ben even (ahum,zeg maar lang) bij Kraay geweest.Eindelijk,wilde ik al lang eens naartoe gaan.
Ooh ok. Ik heb hem net aangeschaft en op dienprijzenlijst rekent hij 200 voor 19 inch wielen vandaar mijn vraag
cinniz123
Geplaatst: 28-03-15 21:14
Heb begrepen dat als je 2 sulky's bestel toch meer korting krijgt als 5€ pp Maar goed als er iemand is die toch al van plan was er 1 te gaan bestellen is t mooi meegenomen toch Ben een echte hollander
Ayla
Geplaatst: 28-03-15 21:18
Dat weet ik niet, daar weet ik niets van
Vicky: dan denk ik dat 19" ook beter past ja.. Mijn pony is 1.06 en ik heb ook 19". Weet niet of je in de buurt woont maar je zou mijn sulky evt wel kunnen passen bij jou pony?
Merlen
Geplaatst: 28-03-15 21:26
@ Callum Ik heb op de site gekeken bij onderdelen.200 € is een heel verschil,is dat een compleet wiel met alles erbij? @ Ayla Mijn pony is ook een shet x Welsh schimmeltje net als die van jou.Heb je foto's op Bokt staan? Ik woon in Mol,België.
Ik heb net via PB een ruilvoorstel gekregen.Maar het is nog even afwachten of het doorgaat.
Er staan een paar foto's in mijn profiel ja als je duidelijkere wilt kun je me even een pb sturen. Ik woon niet echt in de buurt helaas.. (Gelderland, Nederland)
Merlen
Geplaatst: 28-03-15 21:30
Gelderland zou geen probleem zijn.Ik ga even spieken in je profiel.
Edit:Net gekeken.Duidelijk een betere maat,zonder twijfel.
Meiden nog even een vraagje... Kan je een panzitting gewoon vervangen voor een stoeltje en anders om?is die afstelling gewoon t zelfde zeg maar? Ik ging er van uit van wel maar vroeg t me ineens af. Had hca al wel gemaild maar duurt vaak een tijd voordat je antw krijgt.