Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
voor allergische psm, wat een belemmering in je hobby..

Knappe dochter weer 's gezien, geweldig

Een zwaai vanuit Canada! De week op de Dryhead rach zit er helaas al weer op en we zijn zaterdag naar Canada gevlogen om mijn zwager te bezoeken. Zitten nu in hotel mét internetverbinding.
Zal wel proberen of ik vandaag tijd hem om een foto ervan te maken.
opschieteeee!! '' bij

), daarna een kwartier met soort bijzet en om af te sluiten een kwartier gewoon (maar over ongeveer heel de weide dus veel rechte stukken). Deze namiddag weer mennen 
geniet er nog van!
allegie paarden en scheren,ik ben er ook zo eentje,ik deed vroeger 6 of meer paarden scheren per winter,maar erna een week antibiotica smeren in mijn neus.....zoo allergies voor paardenhaar/stof/huidschilfers en net als maisie:begonnen met koeien/schapen op school
sun gement(beetje dressuur)tara met oogkleppen gewandeld en veel commando:ho en stap geoefend.

Had een groom geregeld die meteen heerlijk gezelschap maakte
Dus kon met de wagen op pad! 

superknap van jullie!
.... ben ik weer bij? Oja, Frensie wat een ge-wel-di-ge vakantie! Ben heel benieuwd naar je foto topic!
. Daarna in het bos uitgestapt, bij de manege waar ik vlakbij sta was een wedstrijd dus allerlei uitstappende paarden en trailers, even gebruik gemaakt van de situatie en ertussendoor gestapt was spannend natuurlijk