Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(als ik het goed onthouden heb
)
solly! 
'' (ik heb écht geen zin... Schoonmams ligt weer in het ziekenhuis, vriendje is ook helemaal uit zn doen dus..
) 

Hij heeft gisteren dus maar 3 flessen gehad Naaltje schreef:tine10 schreef:@ Naaltje: druk bezig geweest. Lijkt me een grappig gezicht. Je bent dan gewoon in het luchtledige aan het meppen en schoppen toch?
uhh, yepJe staat gigantisch voor aap door je woonkamer te springen, en dat doet het figuurtje op het scherm na
Supergrappig voor de mensen die buiten langs je huis lopen en dus twee mensen volop in het niets zien schoppen...
misschien toch wat voor jou, naaltje... Jij wordt ook steeds beter in de "
" maar dan moet je wel een uitlaatklep hebben... Ga je in september dan een keertje met me mee?
) fanatieke-poetser (is hier ook van harte welkom, maar als je door de zooi heen kunt kijken mag je ook gewoon op de koffie komen...) Tine met een heerlijke les, een kickbike (foto?) en een nieuwe aanwinst voor Bettepet (gefeliciteerd!)
.
.
.
. Beter als tussen hem en mij. Onze karakter lijken te veel op elkaar waardoor het vaak botst
.
.
.
.
. Ze wilde graag iets met paarden doen. Met mijn fjorden klikte het niet en mijn mijn drukke haf klikte het wel
. Ze is heel fanatiek, gaat elke dag mee, neemt grondwerk lessen om te leren, leest boeken, kijkt op internet. Ze doet het echt heel goed
.
)
Maar dat gaat niet lukken. Ik ben dan ook altijd zo bang dat ze het hoofdstel niet goed doen of het zadel
Of dat ze te lang gaan rijden en te veel vragen. Daarom dan ook het liefst een verzorgster met een moeder met verstand van paarden.
, moet echt een goeie tegen komen, geloof dat je er anders meer tijd in stopt, dan dat je eruit haalt en die tijd had ik natuurlijk ook zelf kunnen mennen/rijden.

.
wil gewoon geen verantwoordelijkheid over andermans kind als ik zelf geen toezicht kan houden.
een verzorgster is voor mi meer op de momenten dat ik niet kan haha.