hopelijkNet toch een mooie pensionstal gezien.. worden ook menlessen gegeven en je kan zo vanuit stal het bos in. Grote bakken.
Mooier kan gewoon niet.. helaas in hilversum en net iets te ver weg
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
hopelijk

Ik maak er Tachelli van
Dan ook nog een hagedis zien voorbij komen...
Succes trouwens!

.. ben benieuwd hoe hij erop zal reageren.
toen we terug waren was hij alleen beetje bezweet onder het tuig, voor de rest kurkdroog en niet eens grote neusgaten. 't Is dat hij maar 86 cm is anders was het een perfecte mendurance poown. Hij ziet er ook super uit, glimt als een spiegel.
dus hinniken dat gekke ding en druk doen! Mafketeltje.
.. rivaldo was gisteren wel helemaal nat na 1 uur en 3 kwatier werken. Hij heeft echt een mega dikke vacht.
perfect weer ervoor
Mijn groom heeft een paardenhinnik op haar gsm staan, soms speelt ze die hinnik af, dan moet je Romeo zien doen
Dan gaat hij enthousiast rond zich kijken en hinnikt hij zo hard hij kan terug

maarja ik heb makkelijk praten haha.

daar sil gewassen en weer met me vriend terug gewandeld 

Heeft me vriend nog niet kunnen zien hoe leuk sil is haha
. Baal gruwelijk dat het spannend word of ik zondag weg kan. Zelf alles doen gaat iig niet lukken met m'n zielige pootje.
sorry voor 't stalken trouwens!
Ik heb vandaag, voor het állereerst ALLEEN gemend
Was op stal, wilde eigenlijk wat wandelen.. Loop naar de wei, kom ik langs m'n kar!

) dus ik wil er een zandzak oid op voortaan als ik alleen ga 
Vond hij leuk, en ik stiekem ook wel heel erg 
) Dids lekker flink gevoerd en platgekroeld
wát een held van een pony!
. Vanmiddag paard gemend, ging heel fijn. En dat terwijl we de laatste tijd de training op een heel laag pitje hebben (waardeloze gezondheid). Heb zondag wedstrijd met Rembrand, ik ga wel mee doen, maar vrees wel dat het geen topresultaat wordt. Zo jammer, we kunnen het namelijk wel, maar ik krijg het er nu gewoon niet uit, omdat mijn lichaam niet geheel meewerkt.
) die aan de rand van de bak stonden om het gras te "maaien". De geiten vonden het in het begin wel heel eng, zo'n groot paard met kar dat steeds langs kwam, maar op een gegeven moment gingen ze er gewoon bij liggen. Way back when was ik docent NederlandsCitaat:is hier iemand goed in de nederlandse taal ?
dus wilde alleen maar vooruit, vooruit, vooruit, uiteraard heb ik hem tegen gehouden.