Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Zaterdag op de onderlinge wedstrijd kwam er iemand naar ons toe. Hij heeft een dochter van Rocky. Erg leuk!!! Hij vond het erg jammer dat hij gecastreerd is, want erg interessante bloedlijn. Maar ja, er was geen vraag naar en in de praktijk is dit toch wel heel veel makkelijker.
... glas in lood panelen ook op het dak (zo'n venster moet er niet aan denken dat daar iets fout gaat)... en het dak moet over plm 5 jaar nieuwe bekleding, moeten die panelen er eerst weer af, dan weer erop ... en het is een plat dak, we hadden vorige huis zo vaak lekkage... dus ik zie het niet zitten zeg maar
klinkt als nogal ingewikkeld de opgebroken straten
en je bent dus weer aan het rijden, wat goed zeg dat Miepje dat dus ook kan misschien B proefje ergens in de winter, zou toch leuk zijn?
Maar obv alle maatregelen die we hebben genomen zijn we van het laagste naar C niveau gegaan dus da's met een huis uit 1916 ook best knap 
! Neuhhhh geen interesse in wedstrijden onder zadel
.
. Aan het mennen en mooie bosfoto's
!
, moest hij niks van hebben!
. En voor de fun eens op de Gelderse dame (nooit ohz beleerd, wel braaf voor de wagen) gehangen nadat ze stond te knorren naar een opstapkrukje. Dus daar eens mee gestoeid en uiteindelijk via het krukje op haar rug gaan hangen. Ze gaf er geen r33t om
. Morgen misschien maar eens het kunststof zadeltje meenemen.
pijnvrij.
Als ik het een poosje niet doe merk ik het direct en met de oefeningen die zijwaartse plank, is dan de 1e die echt hopeloos mis gaat.